Московски отдавна няма авторитет като министър, за да му се има доверие.Не знам защо още го държат?. Може би го държат фирмите, които представлява - ПИМК, на Пеевски и други..Много му станаха гафовете - лошата некомпетентна управа на БДЖ, корупционните обществени поръчки в НКЖИ, фалшивите шофьорски книжки, корупцията в ДАИ, невъзможността му за защити превозвачите, покриването му от прокуратурата............
ПРЕВОЗВОЧИТЕ ИСКАТ ДА ВЗИМАТ ПО 6-ХИЛ.Э. /С КОМАНДИРОВАЧНИТЕ/... И ДА СПЯТ ПО КАБИНИТЕ НА КАМИОНИТЕ СИ , КАТО МУРГАВЕЛИТЕ НИ....ХА,ХА,ХААААААААААА , ЕС---ИСКА ДА ГО ДАВАТ ЗА ХОТЕЛИ И РЕСТОРАНТИ ---КАТО ВСИЧКИ ДРУГИ , БЕЛИ ХОРА...ХА,ХА,ХАААААААААААААА.....ГООООООЛЕМЕ ПРОБЛЕМ ,БЕ.....ХА,ХА,ХАААААААААААААА
До до АвторкатаАвторката няма да ти отговори защото е загрижена за свободата на словото и правото на информация. Съжали женицата и тя душа и ду носи, трябва да ги храни.
До позитано 20И какво му е напрегнато на Борисов, дали ще намери в България продукти и храни за пишман лидерите на Европа без фалшификатите на същите тези лидери ли? Дали ще им намаже филия с палмово масло?
Коментарите за Произхода на Московски се трият веднага , не трябва да знаем или не трябва да говорим за това?
Да , ама Корнелия не вярва.Иска Борисов да и си" отчита" в НС , точно в най напрегнатия за Борисов момент.Това ако не съботаж.....
оня гелосаният .. като е мн загрижен за мен да ми махне ограниченията за каране ... за другите професии ..ако бачкаш един час повече ти плащат извънредни ... при нас глоба от 1000 евро ...
Когато един шофьор е принуден от превозвачите да кара с месеци наред без нормална почивка, той се превръща в потенциален убиец на пътя. Превозвачите прибират големите печалби, а на шофьорите не плащат нищо. Ами да фалират. Аз съм за закона. И не си мислете че някой в европа ще се допитва до бг превозвачите. хората там се са прости.
Фирмите са тези, които плащат налози на държава и заплати, командировъчни и всичко останало...шофьорите са само функция...та затова реално държавата се интересува от фирмите, не от шофьорите, защото вторите са функция на първите!!!
Ами хей така. Това където искат да го направят французите е в полза на работниците и вреда на фирмите. Отвори обявите за работа и виж какво търсят: "Българска фирма търси да назначи шофьор за курсове между Испания и Германия".Ще живееш в Испания и Германия, ще работиш в Испания и Германия, ще спиш в кабината на тира и ще ти плащат българска заплата.
Масковски категоричен. Държавата защитава убийците,щом аз още не съм в затвора за убийството на собственото си дете.
до 10 е как държавата защитава "превозвачите " а шофьорите Не. Та шофьорите извън държавата ли са или "превозвачите" по държавни от шофьорите
до 4 и по кой друг начин се уреждат?Е, сега нали няма да искаш, да ти цитирам европейското законодателство. Самият факт, че Турция не е членка на ЕС, предполага малко по-различно отношение към нея и нейните граждани.
Московски категоричен: Държавата защитава превозвачите!