337

юбералес

преди 5 години

До БобиЗнам Боби че е задължително да има мост Керч-Крим. Първия такъв мост немците го построиха когато Крим беше в границите на Райха (1941-44). По него Вермахта навлезе и се изтегли от Кавказ. При отстъплението си естествено го разрушиха.

336

Жиб.

преди 5 години

Мостът му е нужен,за да покаже на Европа и Украйна мускули и чувство за ненаказуемост а на Щатите да им покаже какво трябва да направят между Аляска и Чукотка,когато освободят чукчите и якутите от непосилното руско робство.

335

Анонимен

преди 5 години

СПОКО, скоро и мост до Аляска!

334

Боби

преди 5 години

До Мостът е нужен!377Ано стратеже само на централната военна авиобаза на Крим до Семферопол са базирани повече самолети от колкото има изправни Украйна и то не са 30 годишни старци са съвсем модерни машини За защита от към север в Крим има 150 танка Т-72Б3Преди в ПВО поделенията в Крим бяха с Украински С-300ПТ(Подвижен Тягач)(Подвижен на влекачи) от 1980-85 година сега са заменени с 2 полка С-400 или мин 432 основни ракети в готовност да поразят общо 192 цели едновременно + Панцир С1 за защита

333

Мостът е нужен!

преди 5 години

По него окупаторите ще бягат от откраднатия Крим!

332

Боби

преди 5 години

До Анонимен 375Пак ОПОРНО ТОЧКОВ ЛОЗУНГОВЧовеко *** в Русия и строй пътища и магистрали АКО МОЖЕШ И АКО ИЗМИСЛИШ НЕЩО ОРИГИНАЛНО - За година ще станеш ЛЕГАЛЕН МИЛИАРДЕР и ще те титуловат ЦАР НА ПЪТИЩАТА.е от 1990 година до сега как пък една компания от ЦЕЛИЯ СВЯТ НЕ СЕ НАЕ ДА СТРОИ МАГИСТРАЛИ В ТОРФОВИТЕ БЛАТА В РУСИЯ?

331

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 373Една АМ от Петербург до Москва вече 15 години не могат да я направят, та ....

330

Анонимен

преди 5 години

Уж нямаше да има мост, мостът вече е построен. Обаче пък бил много скъп. Само че кой го плати? Ами другите, включително и ние, защото цената на петрола оттогава се вдигна двойно.

329

Анонимен

преди 5 години

Да не гледаме какви мащабни проекти правят руснаците във време на санкции а да видим Герб с помощта на великия евросъюз за колко време ще направи хумус и т.н

328

Боби

преди 5 години

До юбералесПо-вероятно е да са 60 рубли за долар и тогава са около 3.5 милиарда $ това няма значениеАко тръгнеш с автомобил от Керч до Крим и обиколиш Азовско море това са 15 часа път с автомобил - Моста ги прави (при 90км/ч) 15 мин.Голяма част от продуктите в КРИМ се внасят ако особено зимно време Ферибота не работи ... 10 дена(буря/щорм)... Нали се сещате ще има проблеми със снабдяванетоПри такъв случай машините(ТИР) и с 20км/ч да се движат по моста за един час ще са се прехвърлили отатък

327

юбералес

преди 5 години

До Помня комунизмаМостът струва 228 млрд. рубли - дотук. При среден курс на рублата от 50 р/долар за периода 2014-2018г, прави около 5 млрд долара. Това е половината мост. Следва още толкова - успореден жп мост. Доколкото си спомням Кремъл твърдеше че за 5 млрд дол. САЩ взели цяла Украйна. Къде е ''Киро на кирия''

326

Помня комунизма

преди 5 години

Ех мили русофоби, докато вие се кланяте на ЕвроГейовете, и загърбвахте Русия, какво стана? Уж бедна русия, която е под икономическа блокада от цяла Европа, какво направи? За много кратко време, реализира един мащабен проект, който богата Европа десетилетия неможе да реализира. Да не говориме за това че уж бедна Русия живеят в пъти по-добре от нас. А какво стана с Украйна, като избраха да стават Европейци, за кратко време обедняха и вече ни бият по беднотия. Та се питам къде ли е по-добре?

325

Боби

преди 5 години

До Не смееТи си казалСледващите два супер проекта са Мост до Сахалин и тунел под Севастополския залив - преди казах че тунел не може да се построи - но на входа на Севастополската Морска база може оказва се че точно там локално е твърда скала. Такъв тунел ще намали задръстването в градаС Китай ще има супер проект - скоростен влак - новия път на коприната...Ти проекти само поискай

324

Анонимен

преди 5 години

"Без да се прецени икономическата ефективност".Каква икономическа ефективност, става въпрос за свободното движение на хора. Западното корпоративно мислене все икономическа изгода гледа.

323

ох

преди 5 години

За какво му е на Путин тоя мост?Ами мисли човека за държава и народ.Ние какво направихме за 30г.?задавахме си въпроси,ама с друг резултат.За какво са ни заводи? и хоп,нямаме промишленост.За какво ни е селско стопанство? и хоп,нямаме такова/остана само зърнопроизводство/.Сега след толкова години чудене за какво ни е Белене решиха,че май ще се строи.И каквъв е крайния резултат-децата избягаха в чужбина,щото тук няма работа.2 милиона ги няма и няма да се върнат.

322

Сериозно

преди 5 години

Тая кака що не вземе да направи "икономическа обосновка" за родната си "европейска" България - как така участък от 9 км. от АМ Хемус от Ябланица до Боаза се предвижда да се строи повече от 3 г. и с какво толкова е "по-сложен" този участък от двойно по-голям, като разстояние мост над морето.... Ще бъде интересно да го направи, но не и стиска!

321

Енгелс

преди 5 години

До ХахаПлановото стопанство значително превъзхожда империалистичния начин на производство, затова по бай Тошово време се състезавахме с най-развитите индустриални страни, а сега се мерим със Судан и Уганда..

320

Анонимен

преди 5 години

Европейска България е светлинни години назад от назаднала Русия - факт!Южен Поток и Белене, за сметка на глупавите немци със Северен Поток и ядрена ел. централа за глупавите турци, от която ще купуваме.Българите са умен и горд народ. Но за какво й е енергия на нация, която изчезва с темпове на всеобщ, 30-годишен геноцид.Да ви е честито еврочленството... поне има изход на Терминала!

319

Енгелс

преди 5 години

Важното е, че моста е готов и може да се минава по него. Западно-капиталистическата пропаганда все икономическа обосновка иска да има...

318

Хаха

преди 5 години

Докато "умниците" в "европейска" България се назландисват от близо 30 г. дали да бъде мост или тунел 15 км. над Кресненското дефиле и да ни убеждават колко "невъзможен" е строежа, в "бедна" Русия за малко над 2 г. направиха 18 тунел на морето! А преди има/няма 5 г. прецедента направи "първа" копка за тунел под Шипка и.... до там! А по времето на бай Тошо с ударни темпове и то предимно с кирки и лопати се строяха 3-7 км. тунели в подбалканската котловина без никой да мрънка колко е трудно.