Искат да спрат пластмасовото производство, което в България и Румъния е доста развито и прави износ много конкурентен на техния. Сега и превозвачите искат да цакат. България трябва да защити бизнеса си или ще тръгне на долу сериозно.
колко е България, че има стотици превозвачи?... Брях тоя активен бизнес. Да не са мулета на Боко?
Българи шафери нямат право да взимат рабоата на местните френски фирми и шофери..Аз не виждам френски фирми да карат стоки тука..а виждал особено във Франция и Белгия--навлеци билгари да вимат хляба на местни граждани, и да подбиват троино цените на труда, със уникално мизерните си заплати .ПРАВ Е МАКРОН..ВИВЕ ЛЕ ФРАНС .
хайде сега и същите правила за всички, работещи в чужди фирми като кауфланд, каргил, филипс и т.н. и техните заплати за работниците след третия ден работа. тогава ще кажа голямо евала на ес.
простете, ако не съм разбрал. значи, след 3 дни в англия например, нашият шофьор трябва да получава дневни командировъчни по английски тарифи (8-9 паунда на час минимум), а не нашите 3-4 лв. на час. отделно, шефът му трябва да плати за английски хотел, за да не се блъска човекът да се прибира до българия. с други думи, шофорът не само ще получи същите пари, каквито получават англичани или немци са същия период, но и ще спи като бял човек в бял хотел...и протестира кой? шефовете на шофьорите?
На "оня с шейните за благодарност" или подобните нему , явно не им изнася да плаща на шофьорите командировъчни по европейски стандарт, и да не им дава сух хлеб с лютеница за да става бързо милионер....Та затова ще протестират - не шофьорите, а собствениците дето пълнят гушките и после май дават на министри и депутати да се повозят с моторни шейнички....цирк! И всичко е маскирано като грижа за народа...То и с гинчето така, и с дилянчо така...
ТИЯ НЕ СА ЛИ МАЙ ТОЧНО ОТ ОНИЯ, ДЕТО ПОСЛЕ ИМ ПРЕДОСТАВЯТ МОТОРНИ ШЕЙНИ ОТ БЛАГОДАРНОСТ? МИ КАК НЯМА ДА ИМ ЗАЩИТАВАТ ИНТЕРЕСА? ЩОТО ТО ЯВНО Е ГОЛЕМ ИНТЕРЕС, ИЛИ НЕ?
До 20Виж колко шарана се хванаха на тая гола кука.Загрижени за шофьорите че не получавали като западните командировки.Защо не се загрижиха и за хилядите които работят в техни вериги хипермаркети.Защо не задължат ЛИДЛ Кауф......да плащат както на Запад
До 19 ВеселинНе не говорим за превози.Говорим за принципи върху които е изграден този съюз.До ония с шльокавицатаКакви офшорки те гонят при превозвачи с по 3-4 камиона.Филмирал си се отвякъде
Как само го маскираха като загриженост за социалните права на нашите шофьори... царе са на лицемерието. Трябва да спрем да им купуваме тогава камионите, които са оборудване със спални и взимат пари за това... като няма да спят вътре.
До 7Тия родни "мафиоти" плащат данъци тук.Данъците с които се издържа държавата.Когато фалират шофьорите ще работят за чужди компании а ти ще ревеш че няма пари за образование наука пенсии и т.н
До ВеселинА какво лошо има от ЕП да отидат на полето и да видят при какви условия и колко часа работят хората там.Какво лошо има да видят и двойния стандарт при хр. стоки.Май виждат само това което е в интерес на старите членки.
Въпросните изисквания ще важат ли за страни които не са членове на ЕС, турски например ? Ако ДА, ще ми е интересна реакцията на Ефендито от Ан кара.
Тези промени ги инициира Микрон Бонапарт. В родната му Франция стачките не стихват срещу всичките му "реформи".
Ама вие май забравихте как през август мъдрецът от с. Банкя и Макрон се прегръщаха и го набодоха на превозвачите,а ???
Всички зад превозвачите: ЕС нарушава правилата си