До ГЕЙбер,Ха ха ха ха, Москвичът не гниел ! На баща ми Москвичът на 25г. беше станал като колата на Флинстоун - с дупки на пода за бутане с крака, за кърпенето на калниците и праговете да не говорим. Прав е 17, новите коли се правят преднамерено повреждащи се след гаранционния срок. Производителите имат лаборатории, в които се проверява кое колко издържа и ако издържа по-дълго, материалът се заменя с по-слабо устойчив или по-бързо старееш. Не е само при автомобилите, при всичко е така!
Форд Фокус 1.8-дизел, 5.2 л/100км. Сменям маслото и забравям до следващата смяна. Наливаш оригинална охладителна течност и забравяш. Зиме и лете - без проблеми.
До Анонимен 26:Поздравления колега!Абсолютно същото бих казал и аз,само,че за един "Хюндай Акцент"!?
Тази година ще празнуваме двайсетицата на един Хюндай Лантра, повтарям - празнуваме, щото си излезе читаво корейчето. За пълнолетието му подарихме газова уредба, така, че вероятно ще прекара с нас живот и здраве четвърт век. Няма вече такива коли.
Не знам за новия Бийтъл. Една понзата има кабрио модела и е довлна. Е вярно, не минава повече от 15 километра с него на седмица, защото е основно за шопинг, ама все пак ... На 4 години кола е.
До ГЕЙберМосквич 412 от 70-те години..., не много бърз т.е. неподходящ за хормонално увредени комплексари---------------На москвича са му достатъчни 90-100 км/ч, за да се пребиеш като куче.Едно време най-много се убиваха с москвета - толкова е неуправляем.
Тойота произведена 90-те години - последните произвеждани в Япония за европейския пазар, това са едни от най-надеждните коли. Без електроники, особени екстри или пък дизайн, но пък страшно надеждни.
Това от собствен опит ли го говориш? Ти кога си купувал нов Мерцедес, БМВ, Ауди или Порше че да знаеш. Или го чу от познат, дето има друг познат дето е гледал как карат?Тея милионници тука из нашенско, далеч не са представителна извадка, че да правиш някакви генерални изводи от тях.
".Всякакви екзотики(вкл. автоматици) са строго противопоказни."Да беее, ама откога автоматика стана екзотика ... ?
От поне няколко години, а в много случаи и от повече, всичките нови коли са ***, брак още от конвейра. Да, красиви са, удобни, натрескани с всевъзможна електроника и екстри, но са трошляци. Няма значение дали е евтина или скъпа марка/клас. Целта е да изкара гаранцията, да я хвърлиш и пак да кихнеш за нова. Нищо не е това, което беше, вкл Мерцецес, БМВ, Ауди, Порше. Прави се съвсем умишлено, нали трябва непрекъснато да се произвежда и продава.....Така че изборът е между евтини и скъпи ***.
Един Форд запалил зимата и го кръстили Фокус. А по случая направили Фиеста.Защо го има Форд на тоя свят? - За да не е Опел най-гадната кола произвеждана някога.
Специално механиците трябва да се молят хората да си купуват такива коли. Повече часове труд, повечко пари в джоба.
Истински здрав автомобил- Москвич 412 от 70-те години. Здрав, трудно гние, елементарен за поддръжка без електроника, минимален живот за употреба 25+ години, не много бърз т.е. неподходящ за хормонално увредени комплексари, високопроходим. Негатив- бръмчи повечко в купето, но и западните бoклуции от същите години си ръмжаха достатъчно силно.
Монтьори от сервизите: Тези коли са пълна загуба на пари и време!