До АнонименИзобщо не си прав - имаме суперавтомобилен сектор, но е много раздробен.Ами така де - да си видял друга държава в ЕС, където от 3 помлени в катастрофа коли ще ти сглобят 4 работещи ("не е удряна баце, нов внос, един собственик") и ще ти останат резервни части за още 2?
Мои познат работник в Германия във фирма за производство на авто. частите, роботизирана автоматична система. Смяна 7.30 часа, 3 смени. След нощна смяна цяла седмица 5 дни почивка и застъпване на втора смяна на 6 ия ден от 14.00 часа. Заплата нето 2600 ?. Няма някакво специално образование или квалификация. Възможност за работа извънредно ДОПЪЛНИТЕЛНО ЗАПЛАТЕНО, пари за дрехи, обувки, гориво, 13 заплата и още една през годишният отпуск. Какво предлага БГ използвача? Заплата 500-600 лв.в най-добри
Наемайте жени. Феминистки особено. Да освободят малко административните позиции, че ми писна от некадърни рекетьорки. Нека да ходят да сглобяват автомобили. Нали за всичко ги бива повече от мъжете. Без крик ще сменят гумата на Краза, сигурен съм...
Вдигнете заплатите и ще имате кадри за всичко. От Германия, САЩ и Англия ще идват да работят при вас.
да попитам и аз кажете имената на фирмите дошли в българия който плаща като в европа/например 8.75? мин.на час в германия/.
ДругаркЯ и другарЯ, не че разбирам, ама и затова питам, за да поумнея. Чужди фабрики, за ескпорт е продукцията, неизвестно защо, ама заплатите май са по нашия стандарт. Това защо?
Да не стане като медииния герои с три апартамента се чудим дели ни заминаха земиците по новата магистрала дето уж не се обработвали уж *** друг път ми посегнал и на друго село само че там маи го разходили че умни хорицата същия тоя елемент като го молиш за услуга за благодарност и здрасти не ти казва що ли коя слушалка слуша сигорно тая с аудито а 6 учителката една глупава стара мома на добър краи сее повел нема що а дано се усети
До Анонимен 4:Доколкото съм чувал, балтията с с Булгарреното сме си я ударили сами. Според договора с Рено, не сме имали право да изнасяме коли навън. *** обаче нали все си мисли, че е най-тарикат от всички, почнал да изнася навън и от Рено прекратили договора.
Ами няма да имат кадри.. в 2-та русенски завода за автомобилни компоненти (френски и немски) дават около 500лв средна заплата за редовите работници.Текучеството на кадри е огромно. Русенци останаха много малко там.Почнаха да наемат масово не/полуграмотни хора от малцинствата от околните села и разградска област.Само те са съгласни да работят на такива заплати.Също временно наемат азиатци да им работят пак за 600лв чисто...
В момента, на бизнеса са нужни всякакви кадри, основно инженери. Но на този етап, се въдят единствено милиционери и интегриращи плащачи.
До Анонимен 1 Че как да имаме автоиндустрия, като братята руси не ни даваха. Решиха по линията на СИВ да произвеждаме само лагери.Опитахме с Рено 8 и 10 ,ама ни удариха балтията. Не може малка България да произвежда по добри коли от голяма Русия. И те така...Кво да праиш? Съдба!
Ало това вие грамотноста какъв автосектор да не съм на мач това е новаторското мислене от такива като инструктор радев
Ха-ха, АВТОСЕКТОРЪТ, бива ли да сте толкова неграмотни.Просто няма такава дума в Българския език, който вие така и отказвате да научите в този сайт за полуграмотници.Освен това България никога не е имала автомобилна промишленост.Сглобяват се евтини китайски бок-л-уци, които никой не иска да купува дори и на смешните цени, на които ги предлагат.
Трябват кадри! Автосекторът ни с продукция за ?1 млрд.