Само преди два дена от БДЖ Холдинг се похвалиха,че са намалили загубите ( на пари) като са отдали под наем и ЛОКМОТИВИ. Ам върнете си здравите локомотиви за да си намалите проблемите и рисковете !
Този локомотив на колко години е? Май ще излезе прав бай Тошо, че това, което той е построил, сега не можем само да го боядисаме...
Машината отдавна е амортизирана и е трябвало да се подмени с Нова!!!??! Въпросът е къде са амортизациите по активите на дружеството!? Ако ги няма, много хора са за затвора начело с трудоустроеният за "министър" Московски който разписва документите на предприятието...............
Умората на метала е неизбежна и затова годините не са съвсем без значение, също така кабелите стареят и съответно има нужда от тяхната подмяна както и от периодично пренавиване на трансформатори и електрически машини.
Няма страшно, БДЖ ще сключи договор с фирма на Златев, която ще му издаде сертификат, че този локомотив никога не е горял
Както и да се поддържат, в един момент идва умората на материала по носещи части, в електромоторите почва да се напуква лака и да дават на късо и прочие и прочие. Накрая всичко остава да се държи на една боя и се разпада.
Дим от локомотива, свалени пътници... Пак проблем с влак