34

hmn

преди 6 години

Наш *** седнал да плюва и да се пеняви от завист заради някакъв шофьор на летящ автобус, изкарал шофьорски курсове, които траят по-малко от обучение за водопроводчик. Статията е платена самореклама на малкопишковеца.

33

Анонимен

преди 6 години

До 27 Да де - Прав си ! Поради тези причини напуснах гиманзиятаноеш в 10ти клас !

32

До 28

преди 6 години

Ти през кой комунизъм си се издигал заради себе си, че нещо не ми е ясно?Ако си искал да станеш летец...си щял да гледаш самолети само на филм, ако не си син на някой каскет.Сущото и с адвокатите, прокурори и полицаи.Айде, стига с тази носталгия по най-черния период в нашата история.

31

Анонимен

преди 6 години

Да е живо и здраво момчето ама .........Те патките не знаят с кого летят (в леглото)Лампазите гледайте мойте момичета да са четири на ръкава ама и четири на пагона.Пагона гледайте - пагона

30

Анонимен

преди 6 години

Няма лошо ама преди беше така:5 години Долна митрополия.10 години Безмер Пенсия и гражданска авиация.Сега :Плащаш курс.(Яко)600часа тренажор (пак плащаш)Тестове(пак плащаш)Втори пилотКомандирКолкото повече плащаш - по бързо ставаш

29

Георги 74г.

преди 6 години

При Тодор Живков само връзкарите и хората от обкръжението на активните борци и членовете на политбюро можеха да учат за летци и да стават пилоти а обикновените простосмъртни които нямаха връзки в партията бачкаха по цял ден в ТКЗСто за 2 лева надница.

28

Анонимен

преди 6 години

до АнонименНе че при соца нямаше шуробаджанащина, но такива "калинки" както при демокрацията тогава никога не е имало. Тогава много хора се издигнаха благодарение на самите себе си и способностите си, а сега при евроатлатнизма без да си "наш човек" нямаш никакъв шанс да станеш нещо повече от кофражист или фризьор. Всичко е наши хора и в политиката и в бизнеса са са само семейни кланове и тяхното обкъжение от верни хора.

27

да де

преди 6 години

Абе нали се сещате, че няма как да го е направил и с заем ти знаеш ли колко са пилотските курсове бе ? кой на 20 и няколко год ще му даде над 100 бона заем ? а ? без поръчител без имот ?съответно ако има обезпечение - имоти пак не е случаен.. вие ми говорите едни американски мечти.. мене ми не дреме че деда ти държи нещо или баща ти ти плаща образованието в Нов Български.. образованието е обработва да мислиш и разсъждаваш по начин който системата ти определя..съответно да няма КРИТИЧНО МИСЛЕНЕ!

26

Анонимен

преди 6 години

До андрейПроблема е , че Раян Еър не са се съгласили да платят за този репортаж.

25

андрей

преди 6 години

Някой може ли да ми обясни защо всичко в нашата държава е реклама? "голяма европейска компания", защо не може просто да споменете коя? В други държави и телевизии не виждам такова ограничение за имена на компании и навсякъде замъглени табели!

24

Панталей Пътника

преди 6 години

Българските пилоти са класа , особенно по-старото поколение от Балкан.Летя постоянно и правя сравнение , просто нашите са ненадминати.А всички писания по-долу , че пилот можеш да станеш с връзки, партийни книжки и тн., са просто смехотворни.

23

Димо

преди 6 години

До Долна Митрополияа "теорията" беше математика, т.е. на нивото на изпитите за МЕИ-то и не можеше всеки сулю и пулю да се насочи. Зорът беше във физическите тестове, защото повечето идваха от математически гимназии /т.е. математиката не им беше зора/, кандидатстваха успоредно в МЕИ, че като не издържат физическите, да станат поне инженери...И аз като млад инженер вземах 125, а той- младия летец 700/зависеше и от часовете полет и дежурства, та и отгоре ставаше/.

22

Анонимен

преди 6 години

Едно време всеки дошъл и от най-загубеното село можеше да стане пилотАко беше "наш кадър", можеше всичко да стане, дори водач на държавата. То и сега е така, за съжаление. Хубавото е, че пред чуждите компании такива не минават.

21

Анонимен

преди 6 години

При соца за военно училище, особено за летец шуробаджанащина или членство в партията изобщо не помагаше. За и за другите вузове не помагаше, имаше изпити.

20

Анонимен

преди 6 години

До до 18Напротив, ти си в грешка или си платен. Едно време всеки можеше да стане пилот стига да мине изпитите, а работата му беше гарантирана защото местата във Военното училище бяха планирани и съобразени с нуждата на авиацията.

19

до 18

преди 6 години

В голяма грешка си очевидно не си живял едно време или си платен .....к.Едно време пилоти ставаха децата на виШата раса тоест Шуробаджанаците, наще хора и т.н.

18

Долна Митрополия

преди 6 години

Едно време всеки дошъл и от най-загубеното село можеше да стане пилот ако издържи изпитите - физическите и психически и теория. Не му трябваха пари за пилотски курсове. Беше много престижно пилот на гражданската авиация, заплатите бяха доста по-високи от другите, но не 10 пъти повече. Пилотите работеха в българска авиокомпания, а не в западни авиокомпании стъпили отскоро на български летища.

17

Демократ

преди 6 години

Ето виждате ли, ако сте добри демократи и евроатлантици всички на 27 години ще сте пилоти в големи европейски авиокомпании стъпили отскоро у нас.

16

Анонимен

преди 6 години

Ryanair за съжаление взимат пилоти с по 250 часа общ стаж. преди 10 години беше 2000 часа минимумът а преди 30тина години 4000. Не са по-прости самолетите, а по-голяма липсата на пилоти.При нас часната авиация (GA) е слабо развита заради закони и правила нереформирани от времето на комунизмът. Единственно на комерсиалните компании интересите се взимат предвид. В западна Европа е по-евтино и в пъти по-малко бюрокрация човек да получи лиценз за частен пилот и от там да продължи.

15

до 7

преди 6 години

Не можеш да направиш всичко. Бъди реалист. Американската мечта е за наивници. А парите не са всичко.