16

Увредиха биосферата

преди 5 години

терористите от КАТ принуждават милиони водачи да лепят на предни стъкла нагло вредни холограмни оръжия за масово повреждане на земята.Новите стикери за тех прегледи обсебват водачите по плътно и по безмилостно..Облъчването от холограмите се вижда перфектно при сядане на водача зад волана.След пси активиране през камери водачите карат БЯСНО на дистанция два четири метра един от друг ..Контролирани от масови убиици..

15

Заслепяват денем

преди 5 години

НЕ Е ясно какви наркотици и озверяващи зомби отрови са да и на МВР И КАТ за да Принуждават с глоби милиони водачи да увреждат тежко земята и въздуха с включени фарове денем..Вижте София<Пловдив,Варна как десетки хиляди карат с включени скенери против мъгла денем в ясно и слънчево време.. /викат им електрожени облъчват яко ..увреждат зрението заслепяват..

14

Анонимен

преди 5 години

Е, има едни в България, които не стават за шофьори. Може да се разпознаят по това, че твърдят, че българите нямаме възпитание, нямали сме култура, манталитета ни бил такъв, често използват и термина Бай ***. Все пишат за простития и липса на интелигентност. Разбираемо е защо го пишат - те самите са такива и си мислят, че и останалите сме така. Е, не сме.

13

Истината

преди 5 години

Истината е, че българите са добри шофьори, но няма контрол за спазването на правилата в България. Доказателството е, че българите са примерни шофьори в държавите, където има контрол на пътя, а чужденците са най-опасните шофьори по пътишщата на България и правят най-много и най-опасни нарушения и не става въпрос само за турците, а за всички. Виждал съм какви ли не изпълнения от немци, французи, американци и т.н.

12

KOKO

преди 5 години

IZBROIHA SE DESETKI PRI4INI ZA LOSHIJAT SHOFJOR. NA KALPAVIJAT H..J,VALNATA MU PRE4I.PARVO BALGARINA NE E INTELIGENTEN NA SHOSETO.TO,OT LADA I MOSKVI4,DA SE KA4ISH V BMW ,NE E MALKA RABOTA.DAI SEGA,DA MU ZEMEM AKALA,HEM NA BMW-TO, HEM NA OTSRESHTNOTO DARVO.PROSTOTIJATA HODI PO TAKIVA.DA SE UBIVAT, UM ZARUVA,UM ROBUVA,UM PATKI PASE.

11

Анонимен

преди 5 години

Масовия българин си е лош шофьор и то не защото му липсват умения, а защото му липсва акъл и съвест. А контрол над това не може да се установи, защото не може ти да контролираш масите, те контролират тебе.

10

Анонимен

преди 5 години

Тук радарите ги качват в "цивилни" амтомобили и докато не те спрат с глобата - не разбираш , че си изгърмял, затова хората шофират внимателно

9

до 2

преди 5 години

Искам да ти сложа сто плюса, ама не може.

8

Факт

преди 5 години

Начинът на шофиране винаги се определя от държавата, чрез структурите за контрол на движението. Някои наричат начина на шофиране, възпитание, манталитет, култура и т.н. в опит да прикрият истинския виновник за катастрофите - КАТ. Колкото и да не им се вярва на някои, само от КАТ зависи как ще се шофира по пътищата на България, а поведението на шофьорите е пряко следствие от действията и бездействията на КАТ.

7

Реалист

преди 5 години

Изброеното е безмислица, както всичко, което идва от КАТ. Три са основните причини за катастрофите, а изброените в статията са следствие от тези три причини. Причините са: липса на контрол за спазването на закона от страна на КАТ, лоши пътища и пътни знаци и маркировки несъобразени с пътните условия. Заради липсата на контрол по пътищата са над 90% от нарушенията и катастрофите.

6

Анонимен

преди 5 години

Културата на шофирането е важна. В Бг всеки се мисли за недосегаем състезател или е пиянка или най-малкото, че има повече права на пътя от останалите. Повечето дори не правят път на пешеходците, а свирят все едно са на село. В Европа такова нещо не съм виждал, немците като дойдат в Бг и стъпят на зебрата очакват колите да спрат, а то се почва едно свирене, едно псуване.. в Бг който спазва правилата (не само на движението, изобщо) се смята за му*льо и смо*аняк. Докато мислим така, ще става по-зле

5

А качеството на пътя

преди 5 години

Двете основни причини не са спомената. Пътищата са под всяка критика. Даже новите магистрали са на бабуни и коловози. Втората причина и липсата на контрол над движението. Много от изброените причини са резултат от липсата на контрол и то не само заради скоростта, а и заради най-малките нарушение. Като се почне от отнемането на предимство, спирането навсякъде и се свърши с такива дребни неща като подаването на мигач.

4

Anon

преди 5 години

... всичките тези фактори могат да се обединят под един знаменател- несъобразена скорост. Замислете се...

3

Анонимен

преди 5 години

И при нашите "прекрасни" пътища няма нито един пострадал заради състоянието на пътя, лошата маркировка, лошата и неадекватна сигнализация, осветление или зле поставени знаци? Сигурно няма да намерите нито една катастрофа, която да не е по вина на водача.

2

истина е

преди 5 години

Простотиятта на БГ. шофьор убива най-много !!

1

Boko bo

преди 5 години

Шофьор на камион съм. Работил съм в Белгия,Англия сега в Ирландия. Дрога, скорост, липса на дистанция убиват навсякъде. Но в България преди тях е липсата на пътна култура и толерантност, незнание на правилата, корупцията която е почти 100%, ужасно лошите пътища с липса на маркировка и сигнализация. Дори и последните пътища дето са гордост за Герб са по-долнопробни от всеки селски път в Белгия или Англия. Нищо ама нищо не е както трябва и това се прави напълно умишлено.