До шматка. Това го гледах на пътя Пловдив - Асеновград. Освен това съм написал, че и петимата са мъртви. Ето и един извод, до който съм стигнал. "Реалните неща в живота са много по-невероятни, дори от най-фантастичната екшън фантасмагория на най-болният режисьорски мозък."
колана спасява живот,не се бъзикайте! Колана пречи на тялото да набере тая инерция с която се движи колата и да се стовари върху волана и таблото. Нали се сещаш какъв кеф е да се стовариш със 80 км в таблото с муцуната напред?
...между тези с колан и без колан е, че първите при огледа на смърт от парамедиците, изглеждат като живи. Но и в двата случая огледа е за смърт! Апропо що бай бакшиш о бай джендар може без колан, а аз не? Май за едни пари беше всичко...
До тръбаТова си го гледал в някой Йекшън сигурно.Ако се стигне до там да се стопят пластмасите в купето едва ли хората вече са живи.
Колана си е жизненоважен. Имам навик винаги да го слагам и това ме спаси наскоро. Бях със служебна баничарка и отсреща водач загуби управлението на един бус, поднесе към моето платно и последва челен удар. Тъй като буса бе сигурно три пъти по-тежък при удара дадох две дължини назад както се движех с 40-45 км/ч. Колата бе тотал щета, но на мен освен болката във врата и ключицата няколко дни, друго ми нямаше.
Като паднеш в някоя река или язовир, ще се удавиш заради колана. Преди няколко години на едни им се запали газовата вътре в купето. Докато се усетят и пластмасовите копчета на коланите са се стопили. Един-двама са успяли да се освободят, но заради забавянето пък пластмасовите дръжки на вратите са се скапали и не са могли да си отворят. Пет човека - всичко туш! Иначе коланът повече помага!
преди няколко години в Перник една кола с жена мина в насрещното платно през мантинелата и падна върху едно кабрио на което и трите момчета им отряза главите четвъртия юнак на предна дясна седалка без колан се скатава към пода и остава живо
От догодина, във влаковете и трамваите с колан. А забравих, и правостоящите в градския транспорт.
В новите автомобили след катастрофа се отварят въздушнте възглавници и след няколко секунди се освобождава коланът ( автоматично) и вратите се отварят. Аз пробвах катастрофа инсценирана в транспортен музей в Швейцария, с много малка скорост , 15 км в час - отвратително усещане и стряскащо за неверниците, та 50км в час не е малко.
като малък благодарение на това че бях без колан си разбих носа и устата и влезнах под жабката -таблото заради засичне резки спирачки и бам коланите не са за украса освен ако не искате да минете през патологията набързо преди псоледното возене с е класата към ливадата с паметниците
Имах приятел отдавна покойник загина по скоро изгоря жив в колата си неможейки да се освободи от *** колан и излезе от горящата кола.Колана е едно от най главите хрумвания на човека.До момента имам пет акта,но не го слагам.Точка
Това за петте етажа го е писал някой ***. Всичко зависи от късмета и от автомобила - преди доста години ни удариха странично минимум с 80 км в час, без спирачен път, и двете коли излетяха от пътя - 4 човека в едната, трима бяхме в другата и никой нямаше и драскотина, и лично аз бях без колан - Не беше като да съм паднал от петия етаж, защото ми нямаше нищо. Тая басня я пробутват, за да оправдаят смешните си глоби - за населено място е безумна идиотщина да се изисква колан
Истината е, че безопасността в съвременните коли се е повишила много в последните години и затова 50км/ч ни се вижда смешна скорост за удар. Едно време в жигулите, въпреки, че движение нямаше много и скоростите ниски - народа си мреше не по-малко от сега.Една позната се удари челно в бус с А6-ца, купена 2017та. Челно с ~70+70км/ч. Шофьора на буса (Пежо) умря в болницата, а на нея нищо и нямаше, дори драскотина. 4те врати на Аудито се отвяряха. На другия ден тя си беше на работа.
Несравними са катастрофата с 50км/ч и падането от 5-ия етаж. Обикновено падайки, долу има бетон, плочки или друго твърдо тяло. Удара на пътуващите на задните седалки се омекотява от предните седалки и е като да паднеш от 5-ия, ама на дюшек, дори може би на два. Много важно е и като се блъснат 2 коли с по 25км/ч ( това е общо 50км/ч ) дали бъдещият пострадал е в ситроен ц1 или в ауди кю 7, щото ситроена директно ще тръгне назад.
Слагаме колана но да попитам защо при акции се спират всички коли тия радари за какво са и камери така се знае къде са и намалят така като позакара по бързо и на другия ден ще получи честитка изненада а тия също акции не трябва ли да са всеки ден
Колкото и да се пенявите истината е че, коланът живот спасява. От личен опит: жена ми и децата ми са живи и здрави благодарение на коланите.
Пътник без колан, катастрофа с 50 км/ч = падане от 5 етажа