Разбира се, всеки, който се е пре ..л да си купи Нива, цял живот ще твърди, че това е Автомобилът. Дори да лежи под нея всяка неделя, докато отгоре му се сипе ръжда от праговете и калниците. И всеки цър вулан, който веднъж се е возил на уазката на Горското, вярва, че други джипове за гора НЯМА. Но!... То си имаа...
Разбира се, че РАВ 4 беше крайъгълен камък. Лада Нива е един ВАЗ-ов карашък с нулево значение за автомобилната индустрия. 35 години след първата Нива нещата са също толкова трагични, както и в началото. За УАЗ не ми се говори - с нищо не е по-добър от който и да е западен джип. А се троши три пъти повече.
Четете заглавието бре хора,не става въпрос за това кой ви е любим всъдеход на вас ,или кой е най проходим!И точно RAV4 му е мястото тук защото той първият компактен кросоувър,дал началото на SUV модата!
Безсмислена капиталистическа статия с неверни твърдения. И малките деца знаят че кола номер едно за непроходими пътища е УАЗката. Със своите елегантни дизайнерски извивки на ламарината е удоволствие за окото. Но изяществото на формите се допълва от мощта под капака. Уазката е перфектна от където и да я погледнеш. А когато я подкараш се чувстваш господар на Тайгата и покорител на Сибир!
"Така историческата справедливост е, че една компания прави нужната машина, но всички лаври обира друга." - Вeнциcлавче, прочети го това и го осмисли. Ще се изнедаш доста...Лада Нива - първият в класа. Що, да не би "Нпвичока" за Скрипал да са го возили в Лада Нива до секретното летище на КГБ?
RAV4 малко нелепо ми стои в тая класация. По-добре да бяхте сложили сузуки самурай или поне витара.
7 култови ретро всъдехода, които промениха историята