Пет процента смях в залата.Дано да облекчат живота на шофьорите.който не е живял в камьон пет месеца да не си дава мнението.Да видим дали ще фалират.Мисля не, ще печелят пет процента по малко.Но този път няма да избият чивия от шофьорите. Щото и без това железата им седят в базите и ръждясват.Щото и без друго не им стиска да си ги карат,смешници.
това ако се приеме е банкрут за хиляди малки фирми ... прибирам се в бегето и ...жална му майка на всеки французоец който срещна там
"В момента средната печалба в бранша е 5%." -- това някой да го вярва? *** гьон-суратите бизнерасти да се опитват да пробутват подобни небивалици!?
До wwwИзобщо не са простотии, а запада иска на прецака изтока като убие конкурентноспособността си и същевременно да получи възможността на практика да намали разходит е си по своите шофьори. Със сигурност подобна шмекерия е оборима във всеки нормален съд, да не говорим че мъжкарите на изтока ( не Бг, естествено ) няма да позволят подобно нещо.
За 48 часа с камион стигаш най-много до края на Австрия и то с клизма и ако няма опашки по границите. Иначе си на средата на Унгария или Хърватска.
До ЙодаАко не спазваш забраните и се телепортираш през моста. С кола съм го правил, с камион на Йодено лято :))))
Хехе.Абе западните работници командировани в чужбина прибират ли се на всеки три седмици.Маймунки нИедни.Двойния аршин ще си остане докато ИЕ не тропне здраво по масата.Вземали работата на техните транспортни фирми.А техните вериги магазини като вземат работата на нашите магазини.А.Това не се брои
т.е Европа се опитва самите шофьори да не са като скотове. Забележете - на 3 седмици да си видят семейството -това значи че до сега рядко са си виждали децата по рано от 21 дни!да не спят в кабините - това значи 21 дни+ да спят в кабината на камиона, вероятно и да се хранят в кабината...И после давали много пари за професията... не е ли същото като да береш ягоди в англия и да живееш с 8 души в бунгало?
Свободно движение на хора стоки и услуги.Аве източноевропейски *** това важи само за нас.Вие ще си стоите в къщи и ще ядете огризките ни в хубави опаковки.Демокрация по западен стандарт:)))Нашето си е наше общото и то е наше
Сложен процес. От една страна има много български превозвачи със собственици мутри, бивши комунисти, които са цоцали щедро от СО-МАТ, след което са си купили собствени камиони, както и много обикновени мошеници. Голяма част от тях се отнасят несправедливо с шофьорите и е редно да се въведе някакъв регламент. От друга страна е ясно намерението на "шефовете от ЕС"- същите тези шофьори да отидат да работят в западните компании. Така хем елиминират конкуренцията, хем си осигуряват работна ръка.
В Бг шофьорите са в групови договори и нямат нищо общо със западните Частни превозвачи, на който им отговарят имената и камионите.ТУКА един вози друг го пишат.КОРУПЦИЯТА е на върха
А кога ще плащат и за трошенето на БГ пътищата с претоварените камиони. И ние ще протестираме, че не щем да им плащаме масрафа, като ползват да плащат. В БГ шофьорите на леките коли издържат ремонта и строежа на пътищата, а за тировете келепира. И е съвсем нормално да се осигурят нормални условия и хотели на шофьорите.
Нови правила на ЕС и нови протести на превозвачи