14

Анонимен

преди 6 години

Е,тва беше!Стигне ли се до "експертите"-всичко приключва!БГ е страна на "експертите"-на 2 човека се падат 3"експерта"!Затова сме на това дередже!

13

Анонимен

преди 6 години

Запазване на града и превръщането му в културна дестинация!Едва ли ще се наложи удължаване с повече от километър.

12

tikvun bokov

преди 6 години

В момента Световната банка прави анализ на тарифирането, ще предложи и модела на бъдещото ценообразуване и избора на пътища, допълни министър Нанков.Tova kak go razbirate vie?

11

Анонимен

преди 6 години

Тази магистрала не решава проблема с катастрофите по пътищата. Българина е *** и се мисли за състезател, не спазва правилата, щото е велик...От това е проблема - проссто народонаселение.Не са ви виновни колите и пътищата, а тежкото наследство от комунизЪма - простички хорица с надуто самочувствие.

10

БС

преди 6 години

Аз лично не виждам проблем, ако по такива причини се забави или оскъпи строежа. Така е в цяла Европа, но трябва всяко нещо да се направи по най-добрия начин. Стига компромиси, нека и в България да има нещо много добро и красиво.

9

Andreshko

преди 6 години

Тези тъ.па.на.ри,които плюят срещу архиологическите находки със сигурност нямат завършено и основно образование. Не с калпаво направени магистрали се прославя една държава,а с архитектурното и историческо наследство. Тези хора въобще не ги е грижа за историческото ни минало, защото са НЕ.ВЕ.ЖИ,но англичани,германци,французи или американци,точно това ги интерисува,а не магистралите. Тях те си ги имат в техните страни,а с нашето богато историческо минало,България става туристическа дестинация.

8

Andreshko

преди 6 години

Ако искате да няма забавяне, направете надлез над архиологическите находки,а тях ги направете туристическа атракция. Един надлез ще струва по-евтино и магистралата ще се направи по-бързо. Толкова сложно ли е това?

7

Анонимен

преди 6 години

До този с английския - Козът тая вечер мнооо як, а! Но постепенно го спирай, че си изплискал легена нещо...

6

Анонимен

преди 6 години

.... the "Flat-brain earth" is JUdEU - massonic Organized cover to the REAL HOLLOW EARTH ... Y-tube ...SSatanic monsters ... Rotshild,Rokfeler,Morgan,SHiff ... SSoross - ILLuminati - Massoni - Scull & Bones - Secret Societies ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Go Y-tube and see ...Admiral Bird was inside in April 1947 and near the Pool in the North the Temperature outside the Plane was 20-25 degrees C ... when fly inside, he saw rivers ,mountains ,mammoths on the fields ... Atlantic - arien people moving his plane with Not working engine, all the time from Nord pool till La

5

Анонимен

преди 6 години

Гробищарите от БАН, НИМ и други съкращения да ходят да човъркат за мумии и стомни на друго място. Колизеумът в Рим отдавна е открит. На никого по света не му дреме за Джумаята, Благоевград, Скапандагобара или както се е казвало през вековете. Но стотици хиляди българи, румънци, сърби и други европейци искаме магистрала до Гърция. Тоя пущинак с тухли и керемиди не може да си избие парите и след 200 години. Кой ще ходи да гледа римския първообраз на ДедоБлагоевияград!? Слагайте асфалта!!!

4

Анонимен

преди 6 години

Цела България е пълна с римски каменяк, но точно този на магистралата требва да опазим.

3

Анонимен

преди 6 години

Не е редно да се осквернява нечий гроб. Почитането на паметта на мъртвите няма давност.

2

Булдозерите да идват

преди 6 години

На археолозите е платено да проучат и освободят обекта! Квадрати от зидове и една гробница с няколко стъклени съда и глинени съдове не е кой знае каква ценност.

1

Анонимен

преди 6 години

Абе антични находки-маходки. Пляскайте магистралата върху обкета, пък заличеното ще го надстроите като асфалтираната трибуна на Спартак Варна.