18

Американ

преди 6 години

В нормалния свят ( Америка ) тоя щеше да е уволнен дисциплинарно, професионалната му книжка отнета, а може би и съден.

17

Щирлиц

преди 6 години

До Анонимен 11Доста от тях не знаят и български.

16

annybody

преди 6 години

При мен се случи точно обратното - стоях пред вратата в очакване да се отвори, за да сляза, когато от двете ми страни се развилняха един швед и един контрольор; шофьорът спря колата, но нарочно не отвори вратата - вероятно за да даде възможност на контрольора да спре шведа, но ония двамата така се бяха разлютили, че отнесох поне два-три шамара и от двете страни.Отнесох си синявиците на работата и после обяснявах на колегите, че не съм камила.

15

Анонимен

преди 6 години

Къде е картовка пак да ни агитира даизползваме градския транспорт?

14

Анонимен

преди 6 години

Е добре, че рейсът накрая не го е и премачкал. Пак добре се е отървал човекът в нашия европейски градски транспорт.

13

шматка

преди 6 години

Трагедия.

12

Анонимен

преди 6 години

А шофьора го мачкат, като изтърве разписанието, а като затисне някой заспал тъпан също е виновен, а сензорите не бачкат, защото няма пари за подръжка, защото някой трябва да си вземе комисьоната от поръчката на сензорите, а тук сме се събрали група философи да даваме акъл, но ако ни хванеш да бачкаме бягаме от отговорност щото това не ни е работа и ни мързи и....

11

Анонимен

преди 6 години

Много от шофьорите в софийския градски транспорт мьекат.Нищо лошо че са дошли в столицата да работят но да си променят манталитета поне.Едно е караш в малко населено място,друго е в голям град.

10

Az

преди 6 години

И на мен ми е е случвало в София, слава Богу без такива последствия. Тръгнах да се качвам, но не бях последна. Започнах да се качвам, някой профуча до мене и влезе. В този момент вече бях вътре и усетих как вратите ме удрят странично в рамената и побързах да се шмугна. Чух как някой възкликна уплашено, защото ми личеше бременността и се уплаши. Успях да се отскубна от вратите навреме.

9

Анонимен

преди 6 години

Абсолютно покрепям коментарите за манталитета на шофьорите. Да ви кажа: в казармата (преди много години!) имахме един капитан, който казваше: "Видиш ли шофьор на плаца, без да го питаш, той си знае, веднага го вкарай в ареста!"И когато застъпеше дежурен по поделение шофьорите или бяха на път, или в ареста. :)Значи, след като един военен дава такава оценка на шофьор, представяте си ...

8

Анонимен

преди 6 години

И шофьорите са за бой, но най са за бой наглите контрольори които се държат като мутри даже спрямо редовните пътници и никога не проверяват *** субекти.

7

Анонимен

преди 6 години

Евеми той шофера в това време е говорил по телефона, попълвал си е пътните листа и т.н. Те станаха по-бетер пт маршруткаджоите тези

6

Анонимен

преди 6 години

От амтобусната фирма да му платят обезщетение. Така се прави при такива гафове.

5

Nikola

преди 6 години

И на мен ми се случи веднъж и слава Богу нямах сериозни наранявания, но се случи в 260 и както тръгна да отваря така в следващия миг затвори и просто ми затисна ръката. Само ме заболя, но се стреснах и му извиках какво става и отговор не получих. Той отвори вратите и след това си замина без нищо да каже. Много невъзпитана история и жалкото е, че като в този случай, че някой може сериозно за пострада.

4

Анонимен

преди 6 години

В Пловдив наскоро за малко да ми се случи същото. Слизаме много пътници на натоварена спирка. Буквално за секунда се разминах, защото успях да се дръпна бързо и останах вътре в рейса, без да ме затиснат вратите в опита ми да сляза. Тия шофьори бързат като луди и едва ли машинно отварят и затварят вратите за секунди, без да погледнат дали има още пътници.

3

lol

преди 6 години

До Жобъзъра/сигнала е автоматичен при подаване на контрол на врата. а вратите се затварят сами също след като сензора е чист. така шофера само трябва да се занимава с неговата врата - тази от която се качват хората.поне така на теория де...

2

Анонимен

преди 6 години

Вчера в метрото 3майки с деца изчакаха всички възможни сигнали и тогава се хвърлиха да се качват,едното дете остана отвън.....за щастие здраво

1

Жо

преди 6 години

ПРЕДИ да затвори вратите, шофьорът е длъжен да подаде звуков и светлинен сигнал. След сигнала, пътниците трябва да прекратят качването и слизането.ТАКА Е НА ТЕОРИЯ. Какво се случва на практика.Много често вратите се затварят без предупреждение.Още по-често, пътници си седят спокойно, в последния момент тръгват да слизат и вратите ги "хващат".По същия начин, някои хора се хвърлят да се качват при затварящи се врати.Независимо от това, шофьорът е виновен, че напуснал местопроизшествието.