10

водород

преди 5 години

само водородни газове за гориво в ДВГ. Нека се опитат да развият термо и удароустойчиви сплави за частите на двигателя и нов тип катализатори за водород. Ще им трябват по-мощни акумулатори за стартиране на процеса, но КПД е много по-висок и изключително високата температура на горене отделя огромно количество топлина и енергия. Липсата на резервоар с водород под високо налягане нулира рисковете от взрив или тежки аварии по двигателя и шасито.

9

Така е

преди 5 години

Не е спомената Датската фирма, разработила т.н. свободен клапан. Няма разпределителен вал , а клапаните се отварят електрически. Смъртта на ДВГ е силно преувеличена. Ел.колите ще бъдат само за града, където замърсяването е голямо.

8

Анонимен

преди 5 години

А от Русиях едно голяма НИЩО.

7

Анонимен

преди 6 години

До 9Добре - Дядо има 6000 крави на Балкана.

6

Вангу

преди 6 години

То няма вода за пиене и къпане те ще го разхищават-умни ора еййй тццццц

5

Анонимен

преди 6 години

Нищо ново, само за волфрам не бях чувал. Не разбрах обаче 30% спрямо чугуна какво??? Айде няма значение...

4

Един от Северозапада

преди 6 години

До Анонимен3 Бих те поправил.На мини косачки за косене на трева трябва да се возят. И то -само на тревна площ, където няма хора.

3

Един от Северозапада

преди 6 години

Впръскването на бензин пък е взаимствано от авиодвигателите.от 40-те, 50те години го има, виждал съм го на "Порше", абсолютно механичен инжекцион, с високо налягане.Днес икономията и сигурността са благодарение подобреното управление и многото електроника в двигателя и автомобила като цяло. Нищо ново под слънцето, а винтови компресори, задвижвани с ремък, американците имат от 60-те години, имат и Мерцедес, на спортните си купета.

2

Един от Северозапада

преди 6 години

Всички решения, които цитирате, без датчиците за налягане, с електрониката вътре, са от 50, някои от 100 години. В така наречения"Полудизел", някога, в 20-ге 30-те годни на 20 век, половината глава е без охлаждане, да не говорим, че преди палене се загрява с бензинова лампа отвън.С цел да се предпази от прегряване, се пускат капки вода смукателния колектор.Система за контролиране налягането в гумите, така нареченото "самомапомпващо " устроиство, пък има от 50-те години, при военните.

1

Анонимен

преди 6 години

Това за водата се знае одавна имаше един българин който беше измислил колите да вървят с вода и кво стана отвлякоха го американците щото намаше кой да им купува петрола