само водородни газове за гориво в ДВГ. Нека се опитат да развият термо и удароустойчиви сплави за частите на двигателя и нов тип катализатори за водород. Ще им трябват по-мощни акумулатори за стартиране на процеса, но КПД е много по-висок и изключително високата температура на горене отделя огромно количество топлина и енергия. Липсата на резервоар с водород под високо налягане нулира рисковете от взрив или тежки аварии по двигателя и шасито.
Не е спомената Датската фирма, разработила т.н. свободен клапан. Няма разпределителен вал , а клапаните се отварят електрически. Смъртта на ДВГ е силно преувеличена. Ел.колите ще бъдат само за града, където замърсяването е голямо.
Нищо ново, само за волфрам не бях чувал. Не разбрах обаче 30% спрямо чугуна какво??? Айде няма значение...
До Анонимен3 Бих те поправил.На мини косачки за косене на трева трябва да се возят. И то -само на тревна площ, където няма хора.
Впръскването на бензин пък е взаимствано от авиодвигателите.от 40-те, 50те години го има, виждал съм го на "Порше", абсолютно механичен инжекцион, с високо налягане.Днес икономията и сигурността са благодарение подобреното управление и многото електроника в двигателя и автомобила като цяло. Нищо ново под слънцето, а винтови компресори, задвижвани с ремък, американците имат от 60-те години, имат и Мерцедес, на спортните си купета.
Всички решения, които цитирате, без датчиците за налягане, с електрониката вътре, са от 50, някои от 100 години. В така наречения"Полудизел", някога, в 20-ге 30-те годни на 20 век, половината глава е без охлаждане, да не говорим, че преди палене се загрява с бензинова лампа отвън.С цел да се предпази от прегряване, се пускат капки вода смукателния колектор.Система за контролиране налягането в гумите, така нареченото "самомапомпващо " устроиство, пък има от 50-те години, при военните.
Това за водата се знае одавна имаше един българин който беше измислил колите да вървят с вода и кво стана отвлякоха го американците щото намаше кой да им купува петрола
Топ 5: Култовите автомобилни технологии на бъдещето