21

Анонимен

преди 6 години

Винаги когато шкембетата провеждат акция, имаща за цел намаляване броя на загиналите в катастрофи, по ирония на съдбата, той се увеличава стремглаво. Явно толкова си могат. За два милиарда лева годишно е туй.

20

До номер 20

преди 6 години

Когато някой се движи по път с предимство и спира за да излезнеш от някоя задънена улица:дава ти път защото ще го глобят :) или защото е възпитан.а наивник?

19

Световния опит

преди 6 години

Преди години не толкова отдавна в Ню Йорк престъпността беше достигнала огромни размери. Новия кмет (Блумберг) реши да се справи с престъпността, но не с огромни наказания, с възпитание и култура или промяна на манталитета, а с това, което досега единствено е доказало, че работи по света и се справи.

18

???

преди 6 години

Още ли има меко казано наивници, които си мислят, че нещата опират до възпитание, манталитет, култура, обучение?! В нормалните държави, където правилата се спазват, никой не си и мисли подобни дивотии. Всеки експерт знае какво трябва да се направи, но в България елсперти няма, а малкото трезви гласове никой не ги слуша. Слушат какво ги лъже КАТ и съвсем естествено става по-зле.

17

Софиянеца

преди 6 години

В момента, в който си купиш "новия внос на 12+ години" вече си "смигнал" с едното око и "си чао"

16

Анонимен

преди 6 години

Проблема е,че нямаме възпитание.

15

Анонимен

преди 6 години

Огромна заблуда е, че с огромни присъди СЛЕД катастрофите, катастрофите щели да намалеят. По света работят да няма катастрофи, а не да наказват след тях, т.е. мерките трябва да са насочени ПРЕДИ да стане катастрофа, а не след нея. Тъжно е да гледаш как се предлагат все по-огромни наказания с някаква мазохистична злоба.

14

Анонимен

преди 6 години

Докато се залага на все по-високи глоби и други наказания, все така по-зле ще става - това е ясно като бял ден.

13

Анонимен

преди 6 години

"Войната се печели със стратегии, не с хаос. Законите обаче не се правят от експерти", смята Диана Русинова.Законите не се спазват. И бай Шиле да прави законите - все едно. Докато причинил катастрофа с 6 жертви си минава с условна, то няма какво повече да пискате!

12

Анонимен

преди 6 години

Само тук и в Турция е такава сеч, там карат още по отвратително....Много знаеш ти как се кара в Турция. Само в Истанбул който е колкото три Българии има три пъти по-малко жертви на автокатастрофи.

11

Анонимен

преди 6 години

Българите сме безсмъртни шофьори. Тая статистика в България е от някакви други етноси които си купуват книжките.

10

Трудна задача

преди 6 години

Най опасно е извън градовете, при висока скорост. Но и в градовете е "весело'. Преди месеци се прибирам късно ок 23ч и спираме на червено. Шофорът от другата страна явно опита да прави дрифт с една малка кола, но стана нещо и успя да я обърне по таван. Оставихме колите и отидохме да го вадим-беше увиснал на колана-едва го извадихме-дано е научил нещо!!

9

Анонимен

преди 6 години

До *** какво гледаш? Турските гастербайтери? Останалите карат спокойно. В немско, ако се направиш на отворен, все някой се обажда, спират те и приключваш. Само тук и в Турция е такава сеч, там карат още по отвратително.

8

Само един шпрайт

преди 6 години

Строги наказания няма да помогнат, защото на всеки може да се случи да предизвика катастрофа. И след това какво? Да кажем, че плати огромна сума и лежи 20 години в затвора. С какво това, че някакъв си пич лежи в затвора ще спре катастрофите на останалите шофьори? Превантивни мерки трябват, а не строги наказания. Превантивно могат да се вкарат в затвора всички шофьори и тогава няма да има катастрофи, докато те са в затвора. Ако имате по-добри идеи, дайте да чуем.

7

Анонимен

преди 6 години

Защо в Северна Корея няма война по пътищата? Ами защото на робите не им се дава право да имат коли. Но нали сме капиталисти, искаме да фучим с 200 и да се правим на голямата работа, и така докато не се избием всички. Единственото ефективно решение е забрана на автомобилите. Тогава война няма да има. Но няма как. Ще ревнат всички. За тях колата е по-ценна от живота на другите.

6

Анонимен

преди 6 години

Глоби като в Гърция и да видим.Проблем все пак са купените книжки,малкото часове кормуване,и никакъв респект от закона защо,ли.Миже би законотворците са най големите нарушители.

5

-

преди 6 години

Най-тъжното е, че от около 10-тина години аз лично установих, че проблемите са далеч по-дълбоки от "агресорите на пътя".Да, тия трябва да бъдат махнати - резки маневри, агресивно престрояване, притискане и прочее - трябва да се отнема книжката до живот.Аз лично съм бил засичан по магистралата многократно, карайки В ограниченията (130км/ч) от пръдльовци каращи със 100км/ч, просто защото са решили, че трябва да изпреварят предния, който се движи с 99км/ч. Въртят геврека без да гледат ...

4

Анонимен

преди 6 години

Българака е скъсан и си му личи от мили!

3

До 2

преди 6 години

"българчето" като теб със сигурност

2

Анонимен

преди 6 години

Българчето кара секънд хенд, живее секънд хенд, самия той е секънд хенд, обаче е с милиардерско самочувствие! Е как точно ще спре войната по пътищата? Опаааааа.... Забрайх! Кой не скача е червен!