20

Анонимен

преди 6 години

В събота и неделя сямо аз фунтаря с дъртия ми немски дизел!

19

факт ю

преди 6 години

До Факт не е вярно, защото като се опразни София за празниците има значително намаление на финните прахови частици и въздуха е осезаемо по-чист.

18

Анонимен

преди 6 години

Браво А ДРУГИТЕ 2000 ЗА КОЙТО СА ПЛАТИЛИ СОФИАНЦИ КОГА???

17

Анонимен

преди 6 години

300 километра - само първата година. Като дойде време да се сменят батериите става интересно.Както автобусите с климатици.Купиха автобуси ама няма пари да се заредят климатиците.

16

Крум

преди 6 години

До АнонименГотов ли си да се обзаложиш?

15

Анонимен

преди 6 години

Страшна далавера, от кой и на каква цена са закупени? А няма пари за инфраструктура на западните квартали?

14

Анонимен

преди 6 години

Хахаха Със 100км практически пробег , няма да могат и смяната да си изкарат

13

Крум

преди 6 години

До NickС включени отопление или охлаждане (в зависимост от сезона), тези автобуси ще могат да изминават поне 270 км. В София това е разстоянието, което изминава един автобус за две работни смени, включително излизането от автобусното депо и връщането му обратно. След прибирането му в гаража следва и зареждането, за да е готов за следващия ден.

12

Крум

преди 6 години

До АнонименНови ще са, приятелю. Дори не са произведени още. Ще пристигнат до края на октомври.

11

Nick

преди 6 години

Да се чете: "могат да изминат до 300 км. с едно зареждане, НО, ще изминават 30 км., защото в задръстването парното и климатика ще си цъкат..."

10

Анонимен

преди 6 години

зарязваме всичко друго, 324KW батерия за 300км или разхода на този автобус е 1KW електроенергия на километър.Изключваме вариантите с климатици, парно и тн, защото те и сега не ги пускат.т.е за изминаването на 1км ще струва 20ст така да го обобщя, нормален курс от 10км в посока = 2лв.Т.е градски транпосрт ще намали и разходите. Не очаквам това да повлиае на цената на билета, освен нагоре, но е стъпка напред.ако ги прави в 1 ден 300км = 60лв "гориво" 80лв надник ии с 2 курса избива.

9

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 8Благодари за това на твойте общинари, не обвинявай друг кмет, че си върши работата.

8

Анонимен

преди 6 години

А в Русе градския транспорт е пред фалит. Нормално след като София е първо, а цялата останала България трето качество.

7

Истината

преди 6 години

Строителството в София прави въздуха по-мръсен и като се застрояват зелени площи и паркинги, но за това нито дума от некадърниците в общината.

6

Истината

преди 6 години

Въздухът в София става все по-мръсен по много причини, но транспортът не е сред тях. Примерно по-мръсно става заради безразборното строителство в София - едно, че покрай строежите е от мръсно по-мръсно и второ, тези високи сгради нарушават естествената вентилация на София. По-мръсно става защото улиците и тротоарите в София все по-рядко се мият. По-мръсно става защото се увеличават едни, които горят гуми, дърва и какво ли не за отопление и за да вземат метала от гумите. И т.н. и т.н.

5

Факт

преди 6 години

Няма наднормено замърсяване заради двигателите с вътрешно горене на транспорта в София. Замърсяването от тези ДВГ обикновено е около 10-20% от нормите и само в отделни случаи достига до 70% от нормите. Ако ще и целия градски транспорт да стане електрически, както и всички автомобили движещи се в София, чистотата на въздуха практически няма да се промени. Цялата данадания е да се усвоят едни пари от мафията, както и да се имитира дейност, че нещо се прави за ФПЧ, които са от дърва, гуми, въглища,

4

Гери

преди 6 години

Браво! Кмет в действие!

3

sport

преди 6 години

До АнонименДа, действително ръждата избива брутално.

2

sport

преди 6 години

Фандъче, едно време имаше едни Икарусчета и едни Мерцедеси, много убави, които бъъълваха ли бълваха. Като си спомня какви следи оставяха при потегляне. Ама тогава имаше доста по-чист въздух. Имаха си дръвца хората, горяха си, но не беше такова чудо. Тя с електробуси ще бори проблема. Похвално. След това да бутнат незаконните катуни, които са навсякъде. Да ги бутнат някъде, да им направят къщи/блокове и да си живуркат "ефективно". Всички знаем кое поражда проблема.

1

Анонимен

преди 6 години

Ако са нови,колкото трмваите,които са десета употреба,но боядисани,а вече ръждата отвсякъде прозира,мерси.