До СатаНАТОC 5 e възможно превъзхожда Ан 124 по всички параметри в паралелният свят много близко до теб.Но не и в този.Ан 124 се издигал със 170 тона товар( Руслан може да пренася И такъв товар естествено с малки габарити) на височина 10 километра та си мисля не ли време *** малко по сериозно да се занимаят с откровеното тролене тук .
До СатаНАТОНе знам, но от всички транджендъри ти си най слабоумният и се нуждаеш спешно от компетентна лекарска помощ, я от Карлуково, я от Аушвиц...глупендел
Американските самолети и като аеродинамика са по-добри от руските.За Як-141 и Ф-35 .... ако руснаците бяха толкова добри, Як-141 щеше да лети, но той седи в музея. Двигател като на Ф-35 руснаците няма да могат да направят и след 50 години - с подемен вентилатор. Всичко западно (Рафал, Ф-35), лети по-добре от руските бракми. А ПАКФА е най-зле.
Кокенце умно, разбирам ЦАГИ. Вече дадох пример с Як-130. Жабарите от Aeromacchi взеха самолета, поставиха му други двигатели и бегом - на пазара. Другият пример е пак с ОКБ Яковлев.Твърди се, че от Локхийд Мартин са броили добра сума на закъсалото тогава бюро срещу документацията на свръхзвуковия Як-141 с отклоняемо надолу сопло на главния двигател и са го приложили при F-35В."Аеродинамиката вече е "флай-бай-уайър", тоест компютри". по-голяма tъпотия отдавна не бях чел! Аеродинамиката е наука!
До До Коко от 123имат технологии, имат най-добрата аеродинамическа школа в света. Доставят колесара на А-380, титанов, тежи 3.5 т!-------------------Какво точно разбираш под "най-добрата аеродинамическа школа"?Или така пише в наръчника за руски ***? Аеродинамиката вече е "флай-бай-уайър", тоест компютри, а за маневреност - виж как лети френският Рафал. Най-доброто крило има Дриймлайнър и А 350. *** нямаше нов самолет цели 25 години.
Ан-124 е разработен като конкурент на Ц-5 Галакси, с десет години закъснение и въпреки това няма толкова голям обсегВ момента има Ц-5 М, който е по-добър от Руслан по всички параметри. Имам подозрението, че американците наемат всичко руско, за да му скапят ресурса.
...консултираха Локхийд Мартин за F-35, който пък стана най-скъпия военен проект за цялата човешка история и с много посредствени летателни качества. Олег Сикорски им измисли хеликоптера, Асен Йорданов им помогна да направят знаменития DC-3 Dakota. Надявам се новите руски двигатели да не се разпадат и перки от тях да не убиват пътници.До 126Глупи, "изделие 30" лети на Су-57. Има клип. Не ти разбирам мотивите... Чисто нова разработка!
Изделие 30 може да полети само като скрап в момента не случайно го дялат вече 28 години още имаше някакъв остатък от ссср тогава към 2040 току виж го доодялат
Боже колко са кухи *** .Антонов е Украинска фирма . А волга днепър са едни от многото таксиджий опериращи с тоя самолет ан 124 и явно вече са зле с резерните части . Пък и без това което се вози с ан 124 може да се вози и с С 5 .
...като АЛ-41Ф1, да станат файтърите им по-маневрени. А в края на миналата година полетя и новият "изделие 30" на Су-57. Първият постсъветски двигател, с много по-добри характеристики от АЛ-41, направен от нулата, а не модернизация. Човече, в "Расия" има много мозък, има съвършено нови сплави и прочие материали, имат технологии, имат най-добрата аеродинамическа школа в света. Доставят колесара на А-380, титанов, тежи 3.5 т! Бюрото "Яковлев" разработиха за жабарите тренировъчен самолет, консултир
До КокоТи все пак си чел нещо, за разлика от примаtите, дето и това не са чели, но ругаят Русия. Това не намалява погнусата ми от твоето изделие. Точно ти трябваше да знаеш, че ПД-14 е перфектен двигател, а до 3 години ще излезе мощният ПД-35, който в суров вид е направен, но се нуждае от съвършено модерна автоматика. Едно добиче тук се пенявеше, че руснаците никога няма да направят двигатели от класата на Pratt&Whitney.Е, направиха! А кога P&W, Rolls Royce, Gen.Electric ще направят двигател к
До Боби 114Експерте!!ПД-14 още не лети никъде(поне с пътници)!!Трябва да полети с МС-21 ама евентуално догодина!Колко е надежден и икономичен тепърва ще видиме.та недей с манипулациите!Засега изоставането на Расия в модерните самолети и двигатели навлиза в 30 година....Само виж японците какво направиха за 7 години-Р-1,С-2,MRJ-90.Канадците също.....
Е без руския шофор може и да е останало но фирмата Антонов е Украйнска и на път към НАТО по скоро русия е останала безрезерни части за тоя самолет
До БългаринБрато, на източния фронт няма пленени само български, швейцарски, португалски и гръцки войници. От всички други държави са участвали армейски съединения на фронта. Цяла Европа е била пияна по Хитлер. Фронтовата линия минава през България за един ден, без нито един изстрел, без разрушени градове и села. България спасява своите евреи. Защо не четем историята по този начин. На управляващите през тези години паметник трябва да вдигнем.
До като в тая държава има хора върти опашка цялия свт ще ни унижава.Наскоро бях в Испания и там прочетах в една статия за българите.Там се казваше така;Българите се народ без морална история.Русия ги спаси от османците а те казват,че ги спасили финланците.Баха с Хитлер,после с СССР после с НАТО.Ако доидат враждебни извънземни,българите и пакт с тях ще подпишат.Наистина ме е срам да се нареча Българин по някои път заради хора без морал.
Това шега ли е :))) САЩ имат ракети, пари, учени, университети и всичко необходимо да направят всичко. Към момента използват евтина ръка и материали от русия. Нищо повече. Пак почнаха фантазиите на някой от вас и после пак носовете, ще са под земята :))
До Анонимен 111Ано ЕкспертеАко поставя един до друг Б737NG, А320NEO, МС-21, ССДЖ-100, Бобардиер CS300 и Ембраер Е195 кажи ми колко хора ще могат да различат различните модели и марки?Ако специално всякакви номера и надписи ги прикрия само по външен вид ще можеш ли да определиш Кой кой самолет е? (хайде Б737 има характерно скосяване на двигателя но другите)Кажи ми колко от нормалните хора ползващи по-големите летища с гъвкавите пътеки за пътници даже виждат от вън самолета с който ще летят
НАТО загуби руски доставчик, остава без Антонов-124