12

Сандо

преди 6 години

ооо, на батерии взимам само дистанционно за телевизор в ръка!

11

Трол

преди 6 години

Още преди 6 месеца казах че Тесла ще фалира, това е началото на края на Тесла..

10

ззз

преди 6 години

Леле, хора! Купувайте бързо теслИ докато още ги има.... тези брилянтни играчки (последните две думи казвам без ирония!)Ако Мъск се провали, което е налълно логично и реално, то близките 100г. друг няма да се пробва.Жалко, че нямам ИЗЛИШНИ 100-тина бона да си взема и аз една!А иначе, за справка - първата кола минала 100км бариера е електрическа - виждал съм я в музея за ретро автомобили в гр.Компиен - Франция.Но с тези днешни батерии МАСОВО бъдеще за мотокарите - няма!Тъжно но ФАКТ!

9

Common Sense

преди 6 години

Въпросът е и в друго. Освен че всички коли трябва да се правят електрички /това иска нови поточни линии/, трябва да се строят зарядни станции, нови ел. мощности, ел. мрежи и т.н. Идеалният вариант е да има евтино биогориво или пък синтетично от хим. реакция на водород и въглерод, направено в лаб. условия. Съотв. ще е въглеродно неутрално по отношение на парникови емисии. Освен това няма да се харчат допълнително пари за инфраструктура.

8

Анонимен

преди 6 години

Вече на пазара има електрически машини с кондензаторни батерии. Въпрос на време е да се ползват и в автомобилите. При конднзаторите няма химическа реакция при зареждане и разреждане. Времето за зареждане е малко, а при разреждането може да ползва максимален ток до пълно разреждане. За сега проблем е по-големият саморазряд, но да се надяваме,че ще ги усъвършенстват.

7

Анонимен

преди 6 години

В началото на 20 век ДВГ се явява като по-добра алтернатива на електрическите задвижвания.Както се вижда, повече от 100 години нещата не са се променили чак толкова много по отношение на електричеките. Единствено оловните и никел-кадмиеви акумулатори са заменени от литиево-йонни. Последните обаче от 20 години насам не са мръднали технологично.

6

Анонимен

преди 6 години

Всяко ново производство има проблеми. Докато се усъвършенства една поточно линия се изисква време нерви и пари. Когато са започнали да произвеждат парните локомотиви да не би да си мислят че всичко е било бързо и лесно? Същото е било и при двигателите с вътрешно горене.

5

Common Sense

преди 6 години

Литър бензин съдържа в пъти повече енергия, отколкото съхранява в 1 кг литиево-йонната батертия. "Възходът" на електрическите коли се дължи на субсидии и данъчни облекчения. Бъдещето е на нов вид синтетично гориво, което да не замърсява околната среда. Електричките са трошки. Както беше казано по-рано, те съществуват отдавна, но са по-ненадеждни от колите с ДВГ.

4

Анонимен

преди 6 години

Електромобилите се появяват преди двигателите с вътрешно горене. Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г

3

..

преди 6 години

Ей, голям трън в очите им е тази Тесла.И как няма да им е... нали няма да има кой да им пазарува нефта....

2

Alf

преди 6 години

И сега девойката спря да плаща на борисов подкупи и я хвана гдбоп каква драма.а им каАх за тая преди 3 години

1

norge

преди 6 години

Shte se spuka tozi balon elektricheski