Липсват мантинели,канавкате са дълбоки,банкетите са тесни,няма достатъчен пътен габарит. Пътната инфраструктура не е на нивото на трафика. След това е субективния фактор.
Прокуратурата вече повдигна обвинение на шофьорката на "Рено"-то, което стана причина за кървавия ад с автобуса на "Юнион Ивкони"...Грешка! Шофьорката е била "причина", но "повода" за обръщането на автобуса е в неадекватната реакция на автобусният шофьор. Малка кола не може да обърне тежък многотонен автобус! Може да го чукне, евентуално да го приплъзне (въпреки, че това физически също е спорно), но не може да го обърне. Може да го обърне само поднасяне при неадекватни действия на шофьора!
Всяка смърт е трагедия. А от европейската комисия бяха катргорични: " жертвите от катастрофите в България са резултат от лошите пътища и лошата култура на шофиране"
Когато пускат подобни новини където са замесени деца, по принцип е направено с целта да се отвлече вниманието от нещо.Явно пак снабдяват "опозицията" в Сирия с оръжие, а за народа, зрелища, екшън, тук-таме някой етнически конфликт, и така...да минава времето докато правят схеми на спокойствие.
Бе вие май не сте се събудили ...До коментар 1 : от кога канавките са в ляво? В Англия е така, но в България канавките са в дясно. До коментар 2: Центъра на тежестта е високо.Иначе ... трудно мога да си представя по - голямо нещастие за близките на загиналите. Искрени съболезнования.
При такъв удар инстиктивната реакция е завой на ляво . В този участък точно нямаше и мантинела която би могла да спре обръщането на рейса . Рейсовете са с нисък център на тежеста .
Жалко за загиналите . Минах по магистралата след 3 часа чакане . Мисля че се замитат следи . На пътя ясно личаха следи от спирачния път на рейса . Те бяха първо в дясно с застъпване на втората лента , а после в ляво към канавката . Възможно е шофьорът на рейса да е опитвал изпреварване на трета кола и да не е видял другата намираща се в мъртвата точка на огледалото .
Прекършените съдби на "Тракия": 16-годишната отличничка Мила