Защо не дадат правомощия по- сериозни на полицаите и да намалят глобите на нормални но да ги хващат наред всички нарушители. Ефективността ще е в пъти по-висока. Нооооо така ще се хващат и свои хора и ромски кланове(избиратели) ще им се наруши кефа. Не е удобно нали. Големите бизнесмени ще ом секнат тъмните потоци. Въобще блатото е доста мътно и просто сега си берем плодовете на целия абсурд в който ни вкараха псевдо демократите.
Колко анонимно платен и мирогледно сляп трябва да е някой чв да нарича това магистрала, дясната лента е скандална дори за стандартите на Сърбия. Отделно хората не спазват пеавила, защото никой не им дава такъв пример(ценности). Не работят усърдно и не вярват в това че успеха идва с усърден такъв, защото у нас тези които са за пример не правят така. Те си цоцат кражбички на едро после дават тъмни заплати на тъмни субекти за мръсната работа, т.е никой се не нада на честен труд.
Хората се движат по пътищата, а не обратното.Сами си правете изводи кои е виновен... ИдoTи хвърчат с несъобразена скорост и неспазване на правилата, а после държавата била виновна...
Представяте ли си, ако карахме без включени животоспасяващи фарове през деня и ако ги нямаше новите свръхмодерни камери на минку рушвета, какво чудо щеше да е. А сега някакси всичко е наред.
Какъв аутобан бе, да ви таковам в гербаджийските ви кратуни?! В Чехия и междуградкият път е по-добър..... Шъ ви е.......ба й ганьовските медии!
Истината е, че в България наказанията в Закона за движение по пътищата са несъразмерно високи и всяка година стават все по-строги, а нарушенията се увеличават, както и може да се очаква. Всички експерти много добре знаят, че свръхвисоките наказания, като се запишат в закона, не спират нарушителите. Само в България някои все още вярват в лъжите на КАТ и сиакт все по-строги наказания в закона..
Да се обвиняват шофьорите за катастрофите, означава никога да не се видят истинските проблеми по пътищата и съоътветно нищо да не се прави за спиране на нарушенията и катастрофите. В този смисъл всеки, който вини шофьорите, иска да има повече нарушения и катастрофи. Звучи парадоксално, но това е истината. Защо ли никой не си задава въпроса защо българските шофьори са примерни шофьори извън България, а чужденците са най-опасните шофьори в България и правят най-много и най-опасни нарушения?
Докато не се въведе системата Бонус-Малус при застраховките ГО , терорът по пътищата ще се увеличава. Българинът се дисциплинира само когато му се бръкне дълбоко в джоба. За това за всеки системен нарушител - тоест терорист по пътищата, застраховката ГО трябва да е в десетократно по висока
В Испания , заради кризата бяха намалили скоростта на 110км/ч , а в БГ -140 , не се учудвам че всеки ден четем такива статии
До АнонименИма нещо вярно но не е точно така.Чул си и ти какво говорят бабичките на пътя но не си го разбрал :))
Как има хора , които цял живот са на пътя и нямат премеждия и нито магистралата нито образованието им пречи., ами защото мислят и шофират с едно на ум . Сега повечето като им връчат новия бус- 150-170 коня и тичат да хванат дявола за опашката.
Към44... Погрешно сложих"-". Прав си, когато *** никой не му пука, само строгите закони помагат.... Ама кой да ги приложи е проблема. Хем виждаме колко жертви се дават, хем протестираме против законите. Щом не може с добро.... Покрай сухото ще гори и мокрото!
Бойко да се обади наПутин-нали сме натовска държава-да не си хаби ракетите за нас-ние сами ще се справим със съкращението на популацията на така наречената територия-,,България,,
mnoo prost narod spiswa na toq sait! mnoo prost narod i po pati6tata, i za twa se tepat ejednewno!
Колко пр()ст,примитивен и ограничен трябва да е човек,за да обвини нова магистрала за конкретните две трагедии !Нямам думи !!Гнус ме е от такива крет$ни като платените тук !Наистина не вярвам ,че може да има толкова натурално глуп***ви хора,явно наистина им се плаща .
До MaxТиквеник, в Холандия всички карат градско. Там разстоянията между градовете са по 20 км и е равно като тепсия.
Нова тежка катастрофа на "Тракия": Бус се обърна, двама загинаха