14

Анонимен

преди 6 години

За корпорация е трудно да се говори, дори и най-добрите CEO's нямат поглед върху всичко това. Сруктури подобни на стоножка, дори една корперация с една концерна марка като баварците мина през 10 годишно саниране заради покупката на една единствена като Роувър и още ги боли. Това са думите на стари синдикати по чиито кресла в офиса още мухал се намира.

13

Анонимен

преди 6 години

Провалиха звучи някак не на място, защото корпоративни структури да регулираш и компримираш, е сравняемо с това да чакаш от земята нещо уж да расте, но без да си посял и зрънце. Това в момента което правят, специалисти го наричат корпоративно саниране и оздравяване. Старо без, и "rein" с новото. До голяма степен е и политика, която определя новата линия, и докато някоi се усетят, playerite вече карат по нова релса

12

pipo

преди 6 години

Толкова писане, а нищо не разбрах накрая к'во шъ праат!

11

Бойко

преди 6 години

Статия-пълнеж. Никаква конкретика. Само плява.

10

Капитализма ще...

преди 6 години

мухляса!Не като мушмула благородно да загние(имаше такъв виц).Защо:На хората е присъщо да се корумпират и да не им пука за честта и честността.Свърши времето на убийството на социализма-тогава се откриха нови пазари за новите(с 5 годишен период на разпад) и старите автомобили.Сега страшна е оста Русия(енергоносители,оръжие),Китай(производство на границата на печалбата),Индия(населението на ЕС).Германия започва да се хлъзга надолу.А ниските US лихви ще довършат ЕС и банковата система!Война?

9

69

преди 6 години

"Как се провалиха" или "Как ГИ провалиха"? А за връзката между Брекзит, атаките срещу Фолксваген, атаките срещу дизела, бежанците в кавички? Германия е сърцето на ЕС, но ЕС е и спирачка за Германия. Помислете си, преди да четете написаните статии :)

8

Експерт

преди 6 години

Това срещу VW и DB си беше добре координирана атака от братята за океана.

7

@

преди 6 години

Путин е виновен .

6

Анонимен

преди 6 години

Важното е работника в Германия да е добре, да му е пълен хладилника, къщата да му като по конец, колата нова и качествена, а концерните и банките кучета ги яли

5

Анонимен

преди 6 години

Фолксваген чупят рекорди по продажби след Дизелгейт, така че не знам за какъв провал говорите...Всичко беше рекет от САЩ към Германия, за никого не е тайна, че дизелите замърсяват и дизелите на нито една компания не могат да покрият новите стандарти, неслучайно вече е тенденция голяма част от компаниите да се отказват от производството на дизелови автомобили!Ако Фолксваген, при целият си научен капацитет, не може да създаде чист дизелов двигател, то никой не може...всичко е за пари!

4

Анонимен

преди 6 години

Нещастници. Алахакбарците им разказаха играта на собствен терен.

3

И Сименс

преди 6 години

Не забравайте и Сименс, блестящия символ на корпоративна корупция, сиви практики и извиване на ръце на цели държави

2

Анонимен

преди 6 години

Аз работя в Германия от вече 15+ години, в момента за компания с общо над 8000 служителя и няколко милиярда оборот.Мнението ми е, че немската икономика се държи изключително на ниската йерархия във фирмите - професионалисти и отборни играчи с малко изключения. От там нагоре работата започва да смърде невероятно - дори мениджърите на средно ниво рядко са адекватни, да не говорим за по-нагоре. Освен това по някаква причина напоследъл масово назначават индийци за СЕО-та

1

123

преди 6 години

Абе защо ни занимвате с глупости. Истината е, че волквагин искаха да са номер 1 в света и затова бяха готови на всичко. Фалшификациите на емисиите са само част от хубостите. Дойче банк същата работа. А на служителите им пука от каквито и да било глупости. Налии си взимат заплатките. а иначе в България на това му викаме ГГЗ.