34

EV lover

преди 6 години

Очудващо е елементарният и нелогичен начин, по който автора на статията доказва анти-електрическата си теория. Тя явно няма друг изход - някой и е платил да докаже, че бялото, всъщност е черно и девойчето се захваща да "доказва" с логика, която би предизвикала недоумение и смях дори от децата от предучилищна възраст. Съжалявам хората, които ще одобрят това мнение, но ако наистина има такива, съм готов дума по дума да докажа, че автора просто не притежава способност да разсъждава.

33

Анонимен

преди 6 години

пазете конете и магаретата! може да потрябват!

32

Анонимен

преди 6 години

Скъпо излизали.... я сметнете ДВГ колко ни струват че мнооого ми е интересно...

31

😜

преди 6 години

до анонимен 26.Шкода Октавия 1.9ТДИ. извънградски- 90км.ч разход 3.7на100 по разходомер.

30

от ЮАР

преди 6 години

*** статия написана от некомпетентни и технически неграмотни хора.Отвъд Океана хората работят и генерират нови решения всяка година. Освен това, кое е хубаво и кое не се определя от ПАЗАРА! Пазарът засега показва добро бъдеще за е-колите.

29

Анонимен

преди 6 години

Смешно е да се споменава, че щом знаеш закона на Ом, имаш фазомер и отверка и поялник, значи че ще можеш пред блока да си ремонтираш емобила.

28

Анонимен

преди 6 години

Браво за хибрида! Но това не е чист ел.мобил. В хибрида е помислено за всички кусури на ел.мобила, и те са компенсирани. Интересно ми е друго: в зората на автомобилостроенето, двг и ел автомобилите стартират от еднакви позиции. В следващия един век, двг печели безспорно предимство. И днес почти нищо не се е променило. Защо тогава сега се форсира идеята за ел.мобили? Ако е само екология и суровини, то проблема има лесни и евтини решения. Кое е обаче другото? Къде са парите? Кой ще забогатее яко?

27

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 26и аз карам от 3 години вече хибрид и съм с 2 ръце за хибридите :) Никакви проблеми. Модулите на батерията са супер евтини и са за повечето модели на тойота едни и същи и могат от приус на лексус да се слагат. Новия приус с 3 на 100 разход направо удря в земята конкуренцията :)

26

Анонимен

преди 6 години

Карам хибрид, 8ма година вече.Когато си го взех, мнението на всички мои познати и някои от автоджамбазите, които познавах бе - "ти си сложи въже на шията", "дано са ти дълбоки джобовете" и тн. Сега разбирам, че всичко е било от невежество.Да чукна на дърво - нито съм имал проблеми, нито е толкова страшно. Дори с батерията да стане драма, има възможност да се сменят модули, и то извън оф.сервиз *където разбира се ще биха ми смъкнали кожата.Така ще е и с ел.колите!!

25

До 24

преди 6 години

Сигурно сте бобиньор или просто нямате понятие как се пренавива ел. двигател, използван в ел. автомобил. Точно никак. Заменя се с нов. Защото пакетът е много стегнат и простичко казано крив.Приятен ден и моля Ви, въздържайте се да коментирате, след като със сигурност сте некомпетентен по темата.

24

Анонимен

преди 6 години

и защо ще има край на лесните ремонти :) един съвременен дизел е около 100 пъти по-сложен и скъп за поддръжка от един електромоторкое е по-сложното ??

23

Анонимен

преди 6 години

доста плоска статия, която изцяло изключва научно-техническия прогрес.Никой не си прави илюзия, че сегашната технология базирана на Лития, като основен елемент за батериите, ще изиграе решаваща роля. Напротив, той отдавна е достигнал своя технологичен лимит и всички усилия, инвестиции и тн са в посока на откриване на правилната НОВА технология. Вече има конкретни решения, които осигуряват по-голям капацитет, по-малко тегло и по-бързо зареждане ... мнооого по-бързо.

22

Анонимен

преди 6 години

Ясно е, че елктромобилите са трън в очите на някой. Не казвам, че знам на кого. Обаче у нас е пълно с бракми, които чакат някой *** да ги купи и да се зароби в безкрайни ремонти. Пълно е с всякакви сервизи, майстори, магазинчета за резервни части и всички те са в хранителната верига на старите автомобили с вътрешно горене. Ами горивата, акцизни складове, ведомствени безиностанции, внос на тъмно, внос на светло, колонки в задния двор и т.н.За тези неща никой не говори

21

Анонимен

преди 6 години

какво ли ще прави газпром, като станат масови?

20

hm3

преди 6 години

нисък пробег - роадстъра има 1200км пробег с едно зареждане, а е двуместна и най-бързата кола в света и едновременно с това най-евтината от супер колите... :) Освен това има начини да се зареди един електро автомобил дори в най/далечната джунгла ако се намери такова място където няма никъде в района ток....

19

хм2

преди 6 години

.. скоро ще отпаднат адски много от данъците които една държава получава от горивата в момента например и няма данък слънце или вятър все още. водородни коли - това определено не е бъдещето . Адски много ток трябва, за да се произведе водород. Може и да има доста коли на водород но няма да са масово 100%. Сложна доставка / ами специално гига фактори на тесла прави всичко на едно място докато доста от другите сегашни се сглобяват на 1000 места. Из цяла анадола се правят различни компоненти...

18

hm

преди 6 години

Все едно е писана от Джереми Кларксън тази статия :) Или може би Шел или Тотал. Рециклиране- сега имало малко места за рециклиране - ами има и малко ел. коли. Това ще става все по интересен бизнес и ще се появат нови.Ремонти - на електрическите ремонтите са 10 пъти по малко. Истинския проблем е, че много сервизи ще останат без работа понеже няма толкова много неща за подръжка. Собствено електричество / панелите въобще не са толкова скъпи. Проблема е, че като си прави всеки сам ток скоро ..

17

Циник до 14

преди 6 години

Цитат: "Нефта най-вероятно е с неорганичен произход..."Най-вероятно е, че си проспал някои уроци в училище!

16

Анонимен

преди 6 години

И аз съм на мнение, че електричките ще си останат само като градски коли, а ДВГ-тата за всичко останало.Аз нампример имам 2 коли - една голяма дизел и малка бензинова. Спокойно мога да заменя бензиновата за ел. щото така или иначе в града само тя се кара, но от другата не мога да се лиша. Ако река да търгна някъде, с тая ел. кола само стрес ще бъде, ако въобще стигна - пълна липса на автонимност.

15

Георги Цанев

преди 6 години

Газът на Браун е много добро решение, но трябва да се развие, а няма финансов интерес. Доколкото знам само Тойота има развитие в тази посока