16

Разликата

преди 6 години

между пиян шофьор в БГ и другите европейски държави е, че в България кагато е трезвен кара на зиг-заг, а когато е пиян направо - в Европа котаго е пиян кара на зиг-заг, а когато е трезвен направо

15

СулюПулюАтанасИаз

преди 6 години

Е и сега ще си намерим виновни. Избор голям - президент, министър председател, всичките политически маскари, ЕС, Русия, САЩ... избирайте си.Но да си оправи поведението на пътя никой от нас няма и да му мине през ум. Че аз вече си карам добре, даже по-добре от вичките дето ги срещам на пътя. Всъщност като се замисля те ще са най-вероятните ми виновници.

14

Анонимен

преди 6 години

Да оправят пътищата, така че човек да кара спокойно без да се натоварва от недомислици и дупки. Спокойният шофьор прави по-малко грешки. Кое да гледаш по-напред, участниците в движението ли, дупките и неравностите ли или да следиш за появяващи се от нищото нарушаващи всички правила нископрелитащи самоубийци.

13

Анонимен

преди 6 години

стига с тая пропаганда има статистика от която се вижда че 70г. до сега жертвите намаляват като се има в предвид че автомобилите са се увеличили поне десетократно.вече се цели глобите да са още един данък.а произшествия винаги ще има.

12

проблемни..

преди 6 години

Вече ме е блъскало БМВ, днес един "умник" реши да прави дрифт м/у община Варна и Чаталджа и загуби контрол над колата. Разминахме се на сантиметри 3-4 коли. Не разбирам тези дрифтъри и какъв е "КЕФЪТ" от този риск. Това е в и в София, Пловдив и в другите гол. градове!!! В Букурещ съм бил 10ки пъти, много бързо карат, но такива дрифт-фенове-по-скоро нямат. Не знам...

11

Щирлиц

преди 6 години

Верно ли?Понеже гърците са уникално дисциплинирани,и предвидими на пътя.Смешници.

10

Анонимен

преди 6 години

И това е резултата, въпреки неимоверните усилия на умствено изостанал ушев, да магери статистиката.

9

Факт

преди 6 години

В България може да се очаква значително повишаване на катастрофите, ранените и загиналите, тъй като непрекъснато се увеличават едни "шофьори", които не е сигурно дали знаят да четат и пишат и шофират по начина, по който си карат каруците, т.е. не спазвайки никакви правила. Тези шофьори не е ясно дали имат книжки, а ако имат не е ясно как без да знаят да четат са я взели.

8

Факт

преди 6 години

В България основният проблем е неработещият КАТ, който санкционира за около 1 на всеки 100 хиляди нарушения, т.е. не работи. Останалите проблеми като лошата инфраструктура и знаци и маркировки несъобразени с пътните условия са далеч по-маловажни.

7

Wc

преди 6 години

Каквото почукало.това отговорило.ама те това от eu още не са виждали брата дето изнасили мечката и тя още му носи мед

6

Wc

преди 6 години

Каквото почукало.това отговорило.ама те това от eu още не са виждали брата дето изнасили мечката и тя още му носи мед

5

Анонимен

преди 6 години

Ами при наличие на тотално неадекватна инфраструктура, малоумно поставени пътни знаци, почти неработещ КАТ и масовия селски манталитет на водачите, е цяло чудо, че не сме на първо място в света по смъртност. Нещата са толкова зле, че даже ЕС няма идея откъде да почне да ни оправя...

4

Анонимен

преди 6 години

Населението на тези две държави е съставено предимно от умствено изостанали индивиди. Жалко за малцината нормални, които все още се мъчат да оцелеят в тези джунгли.

3

Анонимен

преди 6 години

"Имаме две страни-членки, които наистина се представят лошо по отношение на статистиката на пътя - Румъния и България. За нас е предизвикателство да внесем яснота и да им помогнем да внедрят и трите елемента - инженеринг, яснота и спазването на законите", заяви тя в Брюксел.....Особено със спазването на законите ще ударите на камък. Тук дори хан Крум Страшни не е успял пък какво остава за мекокитчестите еврохейове.

2

истина е

преди 6 години

И кой да хареса нашите пътища ,като кола в дупка може да се скрие !!

1

lol

преди 6 години

с най добрите пътища и смислено изградена инфраструктора: българия, румъния.