161

Виолета Величкова

преди 3 години

Този ремонт е за обикновените влакове а не за скоростните който се движат до 500 км. Колкото и скъпо да струва трябва нови линий за скоростните влакове. Има много неизползваеми релси който могат да се ползват или претопят за ползване. Обикновените влакове трябва да се движат до 150 км.скоростните с над 300 км. Това е по важно за държавата отколкото въоръжаването ни.

160

Ахмед Юрган

преди 3 години

България е съпричастна с ЕС и винаги е приемала африкански бежанци. Натовския ЕС трябва и той да бъде съпричастен с България. Затова трябва да защитават черноморската граница на ЕС и да ни въоръжават. България вместо да купува изтребители,кораби и военна техника, трябва да се движат скоростни влакове с над 300 км. Дали сме безплатно територията си и военните ни бази на НАТО и САЩ за да ни пазят. Златодобивната промишленност е подарена от корумпираните. Политиците не трябва да крадат.

159

Тиквата Винету суджу

преди 3 години

По добре скоростните влакове да се движат с над 300 км. отколкото 110 или 160км. Така хора от варна или Бургас ще могат всеки ден да пътуват по работа в София, или обратно. Затова тези 30 милиарда заем трябва да бъдат за построяването на нови скоростни ж.п. линий, мостове и тунели за скоростни влакове който да се движат с над 300 км. Не трябва да се губи време. Нека сключат сделка с Китайски фирми да придобият БДЖ но да построят линийте и доставят скоростни влакове.

158

Саманта Янкова

преди 3 години

Бул. Сливница трябва да се продължи по ''Малашевско шосе'' до магистрала Хемус. Така ще свързва бързо двете икономически зони н София. Освен това ще е близо до северната тангента. Затова там трябва да има нова ж.п. гара и линия за скоростни влакове. От терминал 2 трябва да се продължи метрото към новия бул. Сливница до Кремиковци. Ще се изградят нови квартали и скоростни влакове ще се съедини Кремиковци със София. Тогава ще започват да идват чужди инвеститори.

157

Евгени Ковачев

преди 3 години

Ремонтите които ги правят партийните фирми на ж. п. линийте, излизат по скъпи, по некачествени и по бавно. По добре да започне ново строителство на ж.п. линий за скоростни влакове който ще се движат с над 300 км. За целта трябва да се започне покрай скоростната тангента изграждането и в двете посоки: едната покрай Кремиковци, другата покрай Бужурище. Едновременно със скоростните влакове който ще се стоят в цялата страна, ще трябва да се прави и метро свързващо се с терминал 2.

156

Петър Терзиев

преди 3 години

БДЖ непрекъснато ги ограбват и крадат от тях нафта и метал за вторични суровини. Всичко е добре организирано и фирмата е като каца без дъно. Същото е и с цялата държава. Скоростните влакове са по важни от бойни кораби и изтребители. Защото ако са необходими, Борисов ще трябва да настоява ЕС да пази общата граница на ЕС, както и да ни въоръжава. В България трябва да се преправят и ремонтират ж.п. линийте и да се направят много тунели и мостове за да се движат влаковете с над 300 км. както е в ЕС.

155

Ваня Ковачева

преди 3 години

Подарете БДЖ на китайска фирма и за 10 години навсякъде в България ще има скоростни влакове който ще се движат със поне 300 км.

154

Джесика Иванова

преди 3 години

Лесно се отбива номера че до Бургас ще се пътува за три часа. Но в централна Европа има по високи планини с пресечена местност, но на навсякъде се движат скоростни влакове със скорост над 300 км. Дори някъде достигат и до 500км. Вместо въоръжаване трябва да се купуват скоростни влакове. ЕС даде пари за ремонт на линийте. Сега ЕС и НАТО трябва да дават пари и да ни въоръжават защото пазим обща граница на ЕС.

153

Анонимен

преди 6 години

Фантазиите,лъжите и простотиите продължават с пълна сила.Нямаш умора бубуйо!10 год.не успя 5 основни града с по една магистрала да ги вържеш.И това на 450км.територия👎Ама иначе града-държава софия като гербер си го изрисувал,а ония в провинцията да пукат.Нали така.Ама така е.НИЕ сме си виновни,че 28 год.търпим като ***.А държавата краде като изоглавена всяка божа секунда от нас пищейки колко е бедна.Сега посягат и към пенсиите на инвалидите вече.Браво на вас гадове престъпни

152

rand

преди 6 години

Пълен ***, като се има предвид и, че няма пълен мандат!

151

ПИТАМ

преди 6 години

ТОЗИ С КАКВО СЕ ПОМПИ ТА Е ВСЕ ЕНТУСИАСТ В ЛЪЖИТЕ?

150

Не бой се народе

преди 6 години

Лъже като за последно

149

Анонимен

преди 6 години

И зао ? Зада може гнусната 80%-ва сгaн, да ги унищожи за година. Сложете яко камери и съдете, ама яко съдете тези, които ги рушят и развалят живота на отаналите пътници.

148

ТHE Патриот

преди 6 години

Борисов 1,2,3 тва стана като поредица ужаси ,нещо като Хелрейзър и всяка измината серия е по-*** и евтина от останалите!

147

Пак че крадеме

преди 6 години

Изока се Борисов. Аман бе, едва смогвам. Стига суджук, искам чесън

146

Анонимен

преди 6 години

Унищожиха бг производството и сега ще се чака години за влак.

145

Анонимен

преди 6 години

Така ни лъжеха и по време на социализма - за "светлото бъдеще", за да не мислим за настоящето...

144

Анонимен

преди 6 години

До ПАЗАРДЖИК142 - Ако има нужда, внаги е възможно да се прикачат още вагони. Ако някй планува путуване, то е препоръчително, да си вземе билети от рано.

143

Анонимен

преди 6 години

София Пловдив Бургас ... Поне в Стара Загора да спираше ...

142

Потърпевш

преди 6 години

Като му гледам магистралите на бянкянския еднокнижник направо не смея да си помисля за жп-линиите!Готов съм да се хвана с всеки един на бас, че това няма де случи до края на управлението му, не само до края на борисов-з!