То добре че ддс-то не е 100%,щот тогава щяхме да караме все сто-годишни, ,,трофеи,,.Ако искат да караме само 10годишни,да свалят ддс-то на20%. КАПИШ
Това ще рече, че те са били произведени около 1996 година, когато и влизат първите возила с катализатори в Източна Европа. Що за *** е преписал тази статия?Първият ми Голф2, произведен през 1989 имаше катализатор.Неграмотнико, банвай ме ,както правят в неграмотния ви сайт Днес.бг. , но това не променя истината! Фалшиви новинари сте вие!
Първо е хубаво да се провери какво са забранили и после да се пишат глупости. Забрани ли са колите, които не покриват евро 2, а не дизелите.
"Нека и аз да взимам хиляда и косур лева заплата..."и кой ти е виновен, освен теб самия че не ги взимаш?не че хиляда и косур са страхотна заплата... толкова заработвах преди 15 години когато средната беше 500. Но не се примирих и отидох там където плащат
Вината е на ВСИЧКИ управляващи за последните 30 годиниУмишлено държат заплатите ниски и освен това с уникално безумни данъчни закони насърчават карането на 20+ годишни кокошкарнициДанъка за моята кола с евро5 е 250лв а на комшията с опел 1995 който бълва отрови като автобус е 30лв
Нормално с тези ниски заплати какво искат? Нека да взимам по хиляда и косур на месец ще карам по-добра кола и ще я поддържам нон-стоп ,ама аз взимам ***
До Илиан. Какви мерки бе аркадаш ? Спират да крадат, вдигат заплатите и спираме да купуваме на запада трошляците.
Не е глупава статията, нито авторката! Есенцията на написаното е да се започне и в България със съответните мерки, така че да отговарят МПС-тата на някакви норми поне близки до "белите" държави! Това е както за нивото на вредните емисии, така и за нивото на шум, безопасност и т.н.
Глупава статия от глупава авторка!Колко българи са тръгнали с колите си към Мадрид,Атина или Париж...??
До 111 праведенБратче не че нещо ама пишеш на кирилица пак всичките ти "ч" са ти 4 -ки . Това чатене ви е..а мамата на писането . Или искаш да си интересен ?
Това е проблем на КАТ и на нашите ппо автомобилна безопастност защо ги регистрират такива с печат на талона че колата е бракувана а нашите тарикати гледат да вземат парите това е значи за европа не стават а за българия стават уволниния трябва
112-Пепито е прав. Тези ограничения не се отнасят за чужденци, но срокът за пребиваване е 6 месеца. Заобикалят се с едно съботно - неделно излизане в съседната страна.
Пътния данък и застраховките са доста по-скъпи за старите автомобили, поне в Ирл. е така.А, иначе и тука си нормално си карат от 2003 и нагоре.
Дрън дрън чи пляс.Преди два дена обиколих центъра на Мадрид и то два пъти.Колата ми е форд фиеста 2007 бензин.Никой не ми обърна внимание.Да не говориме че масово испанците си карат старите коли и то дизели.Тия новини не знам откъде ги измислят.Явно искат да се продават нови коли.Поне пишете че е платена новина.
Бай *** си остана само един кух салатено-ракиен патриот дето само знае да се блещи на масата над салатата и ракията и 4Анийте с кюфтаци!!! Трябва и у4ене и работа Ганьоооо, не става само с реп4ене и Йедене!!! Хората ве4е колонии по Марс по4ват да правят, а *** още си играе на голем меринджей и се мисли за най-умен и красив и непобедим! Те кадърните и умни хора ве4е избягаха от абсурдистана и голяма 4аст от популацията ве4е е 2-3 ръка хора, идеални и за 2-3 ръка трошляци от бунищата на европа!
Половината коли в България с червен картон за Европа – трошки!