30

Илина

преди 6 години

Стига с тази "новина" ! Движението е така от няколко години.

29

Анонимен

преди 6 години

До До 16/Дядо Петър 17Дядо Петре в Италия и Англия никога не са управлявали комунисти-социалисти-терористи.От 1944 г. в продължение на 50 години беше първобитен строй социализъм. София се застрои безобразно и некадърно от архитектите на Тодор Живков. Сега се прави възможното облагородяване.

28

Анонимен

преди 6 години

Голямата разлика между управлението на БКП-БСП и ГЕРБ е , че Тодор Живков само дигаше лозунги по конгреси и накрая каза , че социализма е недоносче. Борисов работи упорито и всекидневно и резултата всеки го вижда. Сега си пътуваш до Бургас за 3-4 часа и не си спомняш за мъката по време на соца. Така става и в София. С метрото от Люлин до Младост 20 минути , а с кола един час.

27

Учудена

преди 6 години

Това трябва да някаква шегичка ли!?! То си е така от 2 години.

26

Промените..

преди 6 години

..не се "въвеждат", а ПРОДЪЛЖАВАТ. Тази организация на движението е още от средата на 2016. Сега, поради забавянето на строителството на пресечката "Борис/Гоце Делчев" - организацията от 2016 се запазва до есента.Апропо, на въпросното кръстовище в момента се поставя нов световен рекорд по бавно / и предполагаемо некачествено/ строителство...Е, ще почакаме, дано до есента се отпуши там!

25

до 5

преди 6 години

То и преди ремонта кръстовището на Красно село си беше блокирано.Задръстването по Житница започваше от автобусното депо,а по Гоце Делчев още бул.България.Трябваше ти между 30/40 мин.да го пресечеш с кола или автобус в пиковите часове.

24

Анонимен

преди 6 години

София е столица от 03.04.1979 това са 139 години столица на България, който не разбира да не говори.София за тези години се е развила значително. Може сега да има неудобство, но след две години нещата ще се променят за добро с пускането на третата линия.

23

Анонимен

преди 6 години

Цензурата ДГД!!!

22

до 19 ХА ХА

преди 6 години

Хумора ти е неуместен.Типичен за голобрад пубер.Ти помнищ ли бул Ленин/не беше Цариградско/ и велосипедната алея?И беше с павета Най крайният квартал беше Изток.Хумора ти е ученически.Живота не започва с вас бе деца,хленчещи София не е град на10-15 години бе недорасли критикари.Тоя интернет ви изпи и малкото мозък който имате.За пет лева ще продадете майка си и баща си.Мислете бе!!!Все още сте човеци водите човеци.

21

Анонимен

преди 6 години

в момента решаваме проблеми които са имали в другите държави преди 40 - 5о години когато са правени първите метросистемите булеварди ...трябва да се радваме че поне се прави нещо което е проектирано още 60 те а не да ревеме 4 години неудобно некомфортно а като се патуваше над 1 ч от единия до другия край на софия с старите икаруси и трамвай 5 дето подскачаше и лашкаше като симулатор беше уникално нали

20

Грую

преди 6 години

Абе това е третата такава "новина" на сайта...отпреди година :) Явно журналята не са минавали от там скоро...

19

Хаха

преди 6 години

До Стар софиянецДа не говорим,кога се строеше Цариградско шосе-какво беше!Какви обиколки,ями,кал и т.н.Ама сега перкате по него яко!

18

ДА

преди 6 години

Ейййй,не се научихте да покажете една проста карта!!!Да се види кой от къде и как да мине.Много е сложно това,нали!Сега да се чуди човек коя улица е затворена,отворена,еднопосочна и как се казва тая улица,че и имена сменяхте...

17

До 16/Дядо Петър

преди 6 години

Предлагам ти първо да отидеш някъде по-далече от Сливница на запад и Ихтиман на изток, за да даваш мнение как се прави "по цял свят". А ако случайно попаднеш в Рим или Лондон например, виж дали и там не затварят булеварди за много повече време, отколкото в София.Айде, със здраве и да илядиш!

16

Дядо Петър

преди 6 години

По цял свят хората стоят под земята.Но никъде населението не е подложено на такъв ТОРМОЗ, както в София.Вече близо две десетилетия.Защото никъде няма такива алчни, некадърни и корумпирани общинари, както в нещастната ни Столица.Управлявана от още по-алчните, корумпирани и некадърни ГРОБари.

15

Карта

преди 6 години

Дайте една карта с тези промени. По-добре ще се разбере.

14

Анонимен

преди 6 години

Бави се проекта на Красно село защото няма пари,защото окрадоха толкова пари че ако ги разпределяше някой умен млад не корумпиран икономист щеше да има метро и в Пловдив и във Бургас и във Стара Загора ,затова беше срещатата във Варна ,Юнкера да остави пари за още 10 метра в различни градове.

13

Стар софиянец

преди 6 години

Юнаци невръстни ,когато се строеше НДК и бул България знаете ли какъв,,геноцид" беше в нашата махала/от Патриарха до Ив.Вазов/ три години трая ,,геноцида".Ама сега си перкате по България и се,,веселите"около и във НДК.Промени се всичко и го няма стадиона и,,Монтето" на което се събирахме,но за вас това сегашното е даденост имислите че винаги е било така.А тия от Люлин и Младост колко време се лашкаха в дрънчащите Икаруси",а сега след,,геноцида"им е гот -с метро.Не плюйте хубавото дечковци!

12

До 9

преди 6 години

Живея на ,,Кн.Клеменина" в Красно село бл193 до пазара .На какъв геноцид си изложен бе мушморок? След една година квартала ни ще има удобна станция на метрото.Тогава няма да е геноцид ,нали.Вие пуберите мислите че това с което сте свикнали ,винаги е било така.Не драги ,всяко следващо хубаво нещо е свързано с временно неудобство.Така е и в Париж и вОсло и в Копенхаген.Когато оправяха ГДРските аутобани в Германия дълго караха в по една лента и никой не пискаше ,защото знаеше че е за добро.Хъшлаци!

11

Ради

преди 6 години

Във връзка с написаното от номер 7 - на Красно село кръстовището на Борис 3 със Житница/Гоце Делчев, още миналата година можеха да го пуснат, защото отгоре е напрактика готово, но по неизвестни за мен причини там не се пипа и не се довършва, въпреки, че е основен пътен възел. Особено след като затвориха и бул. Линкълн при Овча Купел, тови да пуснат Житница би трябвало да им е приоритет.