***-това са правели,вярно е.Но за някои като мен си остава спомен и тръпка,като се появи той прави впечатление а не на някой елитната марка втора употреба.
Возеше , но кеф не правеше.След непрекъснат 300 км. пробек си като пребит от милицията , заради вибрациите и шума. Отопление почти няма , спирачки съща. Беше си една скъпа мъка.
Имал съм през 90те, но ни стана малък и минахме на Вартбург. Почти не се чупеше и я продадох с оригиналното окачване- превозила е тонове цимент, пясък, железа. Единствен минус беше разхода 12/100 градско и 6-9/100 извън града+ още пари за масло за двутактов мотор. Не бяха и много бързи де,.... ама и другите не бяха тогава
До Анонимен 4. Такъв Ханс- пръдлив, но железен си купих през далечната 1982 година. Минаха 36 години още си е кола и още си го карам , не ми е създавал сериозни проблеми, ориг. боя, няма ръжда, път не избира. Доста по нови западни кошници остават зад мен .За времето Трабито и Вартбурга си бяха перфектни коли.
Колко тухли и джибра съм превозил с моя Транант не е истина. Нищожна подръжка, здрав но бавен. Беше с широко гърло за тунджа но пък не се трошише лесно.
Карах Трабант и като падхвана голям баир със студен двигател, колите зад мен светкаха фаровете от пушек А сега какво? Станахме много европейци.Колите били замърсявали.....
Тук повечето са чували за лади , трабанти и вся остолная *** , само че не знаят защо всичко , което се произвеждаше в страните от СИВ беше толкова некачествено и сиво се продаваше . При нас нямаше никаква конкуренция , така че всяко произведено л.айно беше продадено предварително в някоя от братските страни . Едим път се изпиках в гардероба на съседа , който беше същия като моя - купен от магазин Явор До сега съм притежавал най-малко 15 американски таралясника които са същите като Москвича
Първият Трабант клуб на запад беше в Исландия през 81-ва и се казваше "Здравият разум диктува". Чудесен автомобил си беше.
Едно време като ходех по черноморието се учудвах на швабите.Как четиричленно семейство идват от ГДР-то,носейки си палатката,масата със столчетата и газовият котлон.Заедно с личният ми багаж.Но съм ги гледал и като си тръгват.Стават в 5.30 сутринта,и 2ч. и 30м. подреждат.И всичките имаха фотоапарати,маски и плавници.А някои от тях,си докарваха и велосипедите.Взимаха ми акъла.Веднъж *** ми падна пред казана,прокъса се торбата и си тръгнах.Една баба ме видя и дойде,щеше да ме изяде жив...Шваби
какво пише на вратата на Трабанта - Как ще ги стигнем ,/ КАК - с американското знаме / !Никой не си поставя за цел да стига Русия ,всички искат да стигнат американците ! Ако целта ви е да деградирате ,тогава тръгнете в посока Русия !
Трабант Вартбург и Шкода бяха светлинни години пред извращения в автомобилостроенето като ЗаЗ Москвич Лада Волга и подобни руски таралясници.
Мда... Западна Германия правеха БМВ и Мерцедес, а източна трабант... от където е минал руснак нищо хубаво не е станало.
Гордостта на ГДР: Лъснати и туниговани Трабанти на фест