9

Анонимен

преди 6 години

Интересно ... стрелка от преди 100 години за 40км/ч според експертите на Булмаркет може да бъде мината със 111км/ч. Булмаркет поръчва и плаща "експертиза", която казва - пътят е виновен- цистерната, която е дадена за превоз и не е собственост на Булмаркет е виновна- Булмаркет са невинни, че са минали с близо двойна скорост през стрелка за 40км/ч и са карали с над разрешената и по други места от пътя. Също и за изолирането на системата за проверка дали машинистът не е заспал

8

Асен

преди 6 години

До Анонимен 1Влакове с по 350 км/ч в нашата стана няма как да има! За това е нужен пътникопоток, който нямаме! ICE-то в Германия се движи с 300 км/ч, другите влакове в Германия се движат с до 200 км/ч. Но Германия е 12 пъти по населена от БГ.

7

Асен

преди 6 години

Нали, ако скоростта беше причината щеше пръв да изпадне локомотива и следващите 5 вагона след него! Аз съм карал влакове за разлика от вас!Очевадно е, че е неизправна цистерната, която първа се обръща или е неизправен пътят или и двете. Превишената скорост е помогнала да се види че има проблем. Дори да има превишение на скоростта, то не е повече от 20 км/ч, иначе дерайлира локомотива.Разследването на фирмата е за първи път публично казана истината. Машинистите са невинни!

6

Анонимен

преди 6 години

Какви ги плещите???Работил съм на гара Хитрино и мога да ВИ кажа че с100 км/час няма как да се кара там,гарата е без централизация на стрелките,още по-вече е в 2 криви!!!За тия от тая фирма правилата за работа в БДЖ не въжат-от опит го знам.След като пътя е слаб защо са карали с голяма скорост-явно са заспали и това е....

5

1,

преди 6 години

Помислете какво предлагате. Пази Боже в България да има влакове-стрели!Та то няма мрежа, по която да се движат безопасно. Ще смия двама шведа някоя релса, да ви питам тогава как ще броим жертви!

4

Анонимен

преди 6 години

Що за заглавие отново?Бъдете, моля, поне малко професионалисти. Не пишете като първолак първо съчинение в час по развитие на речта.

3

Старият машинист

преди 6 години

СТАНА ЯСНО, че има натрупване на нарушения на изискванията и правилниците.Превишена скорост, незаключена стар модел стрелка, неотговарящи на изискванията цистерни. Ако нарушението беше само едно от трите посочени, нямаше да има катастрофа с такива последици. И ако за превишената скорост отговарят машинистите, то за лошото сътояние на стрелките и цистерните контролът е на Министерството. Но хора, подчинени на същото това Министерство провеждат разследването. Ето тук е "ключът от бараката".

2

Старият машинист

преди 6 години

До Анонимен 1САМО С НОВИ влакове не става! Трябва обновяване на железния път, модернизация на управлението на влаковете, висококвалифицирани кадри, модерни депа за прегледи и ремонти и т.н. Накратко казано- Трябват милиарди евра!Но, тогава билета от София до Бургас ще стане 100 лв. и българина пак ще мърмори.

1

Анонимен

преди 6 години

Това го знаят и малките деца.Затова никой не се вози в тези влакове.Те по скоро приличат на конюшни.Това са влакове от преди втората световна война.Тъй наречената държава да вземе да закупи влакове от Япония,Германия,Франция.Съвременни влакове стрели,развиващи скорост от по 350 км.в час.Само така ще върнат пътниците към БДЖ.