В Западна Европа няма други нарушения и те са се хванали за коланите и застраховките като няма друго. Нашите катаджии са като видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак. КАТ трябва да започне да работи по начина, по който работят в другите държави в ЕС и където на практика нарушения не се правят, т.е. много малко са. Когато нарушенията спаднат от 200 милиона на ден, както е сега, на примерно 200 на ден, може и за коланите да се хванат.
В цял свят от коланите има смисъл - и в гнаселените емста пътуваш относително на дълго разстояние, по магистрала, където са разрешени високи скорости, само в България в населените места няма смисъл - няма магистрали, няма и високи скорости. Движиш се с до 50 км/час, като непрекъснато ома ограничения 40 км/час, 30 км/час и най-вече задръствания. Караш си в колоната, спираш-тръгваш, а колана служи само за да те глобява КАТ и някой Бай *** да твърди, че ти си Бай ***.
Коланите повече вредят отколкото да спасяват живот. Ако не бяха с колани тези дето изгоряха на магистралата преди няколко години сега щяха да са живи. Колата им самокатастрофира и се обръща по таван. Докато се опитват да си разкопчеят коланите в положение надолу с главите газовата бутилка гърми и ги убива. Ако не бяха с колани щяха бързо да излязат от колата а не да се мъчат да се разкопчават. Така че коланите не са полезни при такава катастрофа по скоро са вредни.
Че мойта кола ако не си сложа колана - спира :)))Иначе бай *** все си знае - цял свят слага колани, в новите коли - алармата веднага започва да пищи и колата спира, обаче само за него - коланите са безсмислени !
Какъв колан.....нека ония с Г-класата да те шибне с 200 км в час и чакай колана дате спаси...
До ЧиновникОК де. Аз ми е интересно следното: защо трябва да слагам колан, ако застрашавам живота на друг участник в движението ОК, но за моя си не отговарям ли аз(говоря конкретно и само за колана).По същата логика като включвам ел. уред в тока трябва да съм с изолирани ръкавици и тн.. или като се качвам по стълбите да съм с обезопасително въже, че ако залитна и падна по стълбите ще се претрепя.А за фаровете през лятото да не говорим, толкова намаляха катастрофите от както сме с фарове че
Коланът в градски условия е АБСОЛЮТНО безсмислен. Пътниците в градския транспорт слагат ли? Ама нали като караш кола се предполага, че има какво да бъдеш дран, докато за другият случай важи фразата за босия и за цървулите.
Предлагам КАТ да се приватизира, така и така се плаща, поне частника ще се старае повече. Така и нарушенията ще намалеят.
Защо трябва да има специализирани акции ?Защо полицаите трябва да си вършат работата само когато има специализирани акции ?
До ЕвропеецПрав си, в нашата "демокрация" имаме право да скачаме по площадите, ама ефект няма, а държавата е на мутрите.
Нали застраховките скочиха, понеже две компании не изплащали щети в чужбина. Държавата вместо да ги глоби и да им вземе лиценза пак наказва честните данъкоплатци. Колко още ще търпим?
Не разбирам защо ежедневната си работа наричат специализирана полицейска операция. След 18 март само семки ли ще чоплят
Истибната е, че докато в Западна Европа има смисъл от такива акции, то в България не само, че няма полза, а и такива акции са вредни. Всеки ден в България се извършват десетки милиони нарушения по пътищата, примерно над 200 милиона, а с тази акция щели да проверяват за застраховка и колан!!!!
Какъв значим обществен интерес защитава МВР, когато следи валидността на застраховка гражданска отговорност. Според мен НИКАКЪВ!Подобни проверки, и то извършвани масово и без конкретен повод, подозрение, инцидент единствено защитават корпоративен материален интерес на частни застрахователни компании.МВР бранител на материалният интерес на Частни застрахователни компании!
Сложил ли си колана? Еврооперация на пътя проверява