Първата катастрофа беше голфче. Не много ново. Беше смачкано на хармоника. Как са оцелели е направо чудо. Шофьора беше по-добре но спътника му яко натрошен. Глава, крак, таз, ребра. Втората катастрофа беше старозагорец. Не видях с каква кола. Така е с безсмъртните. За съжаление мрът невинните ни близки вместо мутро-бандитите за които правилника не важи.
Още недъгави шоферски мърльовци, домогващи се до наградата "Дарвин". Продължавайте да воните, и гледайте следващия път да се самоубиете наистина.
Малко са радарите.Миналата седмица се качих до Мадрид и на всички входни магистрали има радари , по този начин хората спазват 70-80км , защото са си дали сметка че идват много туристи , които не са наясно на къде са тръгнали и разни спортисти каращи със 150 не помагат много. Карам си със 70 , търся отбивката и никой не те "натиска" няма дълги-къси, културна работа.
Там и с 200 може да караш. Часовия диапазон обаче е важен. Също така и колата и състоянието й. Обзалагам се, че това е някое БМВ на над 10г!
Брей лоша работа. Ушеф поне три часа е друсал сланини на мястото на инцидента,вместо да събира рушвети.
Ако по тази отсечка се движиш с максималните 80 км/ч разрешени за този участък..................просто ще бъдеш отнесен от вихъра на летящите около теб с по 120-130 км/ч автомобили!
Така като гледам какво е останало от знака с ограничението... този го е спазил доста добре.Не вярвам да е карал с разрешената скорост.
Кола се обърна по таван на Околовръстното в София