8

Анонимен

преди 6 години

японците дето са сумати хора на остров имат шинкансен от 60 та година (20 години след атомната бомба) западна европа има вис скоростни влакове от 70 80 те а ние с едни релси 400 км до морето и един локомотив шкода набора на баща ми неможе да се оправиме ? тва е несеризоно тая държава требва да с езакрия и некой да си я осинови и да си ни гледа

7

Анонимен

преди 6 години

И какво се получава? В 5ч спира тока. В 8 композицията е потеглила успешно на дизел, и в 9ч е пристигнала в Бургас. Айтос - Бургас 30км за 4 часа ?!

6

Щирлиц

преди 6 години

Ааа,дизелов локомотив!?Няма ли да замърсява "екологията",или като потрябва помощ,тогава дизелът е насреща,а?Европейски а.йду.ци.

5

Анонимен

преди 6 години

нямат пари да си оправят влаковете, ама иначе имат пари да спонсорират футболисти, назначени фиктивно в БДЖ-то

4

BG

преди 6 години

"Кондукторите предполагат че е замръзнала стрелка" - и как така като е замръзнала стрелката няма отопление във влака ?! Божеее, това са служители на БДЖ ! Тия как ги взимат на работа - с конкурс по простотия ?! Пътниците мръзнат, кондукторите хал хабер си нямат от това как функционира влака, влаковете закъсняват, БДЖ вози главно пенсионери и собствените си служители с 1/2 билет че и без билет - обаче, си вдигнаха заплатите на гърба на останалите данъкоплатци !

3

вече

преди 6 години

Да не би Гинка да е дръпнала шалтера?

2

Анонимен

преди 6 години

Това БДЖ е пълен та.ак. Един път пътувам от Пловдив за София. По едно време започва да трака нещо. Откачен маркуч за опесъчаване удря ли удря по траверсите, а началник влак и кондуктори не могат да се обадят на машинистите, защото им нямали мобилния...

1

Анонимен

преди 6 години

Влака тръгна обновете си информацията...