90

Анонимен

преди 5 години

Това са пълни глупости дизела не замърсява замърсяват бензиновите коли тях трябва да забранят

89

Адаша

преди 6 години

Поразчетох се малко за тоя азотен диоксид. Това наистина е голяма отрова. Трябвало е отдавна да ги забранят дизелите.

88

Св

преди 6 години

След две години ще си чакам нафтовия мерц мод. 2015 г., нов внос за шес' хи'яди марки.

87

ссссс

преди 6 години

глупости

86

Румен

преди 6 години

Според ***,чичо Ханс е *** като шътне "стария" дизел на 6-7 години и се качи на нов...И същия този *** ще удари кьоравото с голфа на чичо Ханс,само на 142 000 километра,трета употреба и сваленото сд от горубленските тарикати...

85

agence

преди 6 години

Финансова, селскостопанска и индустриална инвестиционна служба Агенция за заеми, която предлага финансови услуги за подпомагане и подпомагане на финансова подкрепа на земеделския стопанин, за да им помогне да финансират своите проекти.Нашите оферти са на разположение в размер на 15 000 евро до максимална сума от 800 000 евро, които ще бъдат изплатени с лихвен процент от 3% годишно.Цялата информация за условията и формалностите се свързва.имейл: pro-kredits017***inbox.lv

84

andris

преди 6 години

Финансова, селскостопанска и индустриална инвестиционна службаНие сме кредитна агенция, която предлага финансови услуги за подпомагане и подпомагане на финансовата подкрепа на земеделския стопанин, за да им помогне да финансират своите проекти.Нашите оферти са на разположение в размер на 15 000 евро до максимална сума от 800 000 евро, които ще бъдат изплатени с лихвен процент от 3% годишно.Цялата информация за условията и формалностите се свързва с нашите агенти по имейл.имейл: pro-kredits01

83

Анонимен

преди 6 години

Немците отново показват късогледо мислене. Заради текущо затруднение, си затриват основната цел като взимат погрешно решение с ограничаването на дизеловите коли. Реално ако ще ограничават нещо, трябва да ограничат бензиновите коли, ама де акъл в немци?

82

Свидетел

преди 6 години

Последиците всичко в България. Честита. Баба Марта

81

СмЕх, голям смЕх

преди 6 години

Айдеее, пак немците най-*** според коментиращите...

80

A's

преди 6 години

Проблема не е в замърсяването на въздуха а че трябва да се продават нови автомобили тоест да не може да си вдигнете главите от лизинги...

79

Анонимен

преди 6 години

В Германия средната възраст на колите се увеличава бързо. През 2000-та година е била 6,9 години, а през 2017 е вече 9,3 години. Както върви скоро Германия няма да се различава много от България в това отношение Оказва се, че немците се отказват да купуват нови коли и те се купуват главно от фирми. През 2017 само около 1/3 от новите коли са закупени от физически лица. През 2010-та са били 40%, а в началото на 90-те са били 70%. При смяна на дизелова с бензинова кола ще си купят още по-стара кола.

78

Анонимен

преди 6 години

Според данни на ЕС автомобилният транспорт е отговорен за най-голям дял от емисиите на азотни окиси, като през 2011 г. те възлизат на 40% от общото замърсяване. В Германия около 70% от тези 40% се дължат на дизеловите коли, т.е. около 28% от общото замърсяване с азотни окиси. Ако немците си заменят всички дизелови коли с бензинови, замърсяването с азотни окиси ще падне с 16%, но ако просто си купят по-нови дизели, ще падне с 11,2%, т.е. почти същото, като и в двата случая си остава наднормено.

77

от Ра$$ово Ломско

преди 6 години

Не знам как ви се струва - най-големият производител на автомобили в света, и хоп, повече няма да правят и да карат коли!?! Айде, айде!!

76

Анонимен

преди 6 години

Интересно е все пак защо никъде в България няма наднормено замърсяване заради колите, а в Германия има с азотен диоксид?! Вярно е, че колите в България са доста по-малко. Вярно е и че в България колите се движат много по-малко. Вярно е и че два пъти повече хора в Германия ходят на работа с кола, в сравнение с България, но все пак, как така нивата на замърсяване в България с азотен диоксид са далеч под нормите?!

75

Беж

преди 6 години

За да изпълнят изискванията за замърсяването с NO2, немците ще забраняват дизеловите коли, което няма да помогне. След три години, за да изпълнят изискванията за замърсяване с CO2, немците ще забранят и бензиновите коли, което също няма да помогне. Май немците ще тичат скоро по улиците. Средният брой километри до работното място за Шутгарт и Дюселдорф е около 14 км. Сутрин бегом 14 км, вечер бегом 14 км обратно и немците ще влязат в форма.

74

Анонимен

преди 6 години

В Германия прилагат старото правило "разделяй и владей". Първо ще забранят някои от дизеловите коли. После ще забранят всички дизелови коли. След това идва ред на по-старите бензинови и после и на всички бензинови коли. Това разбира се няма да направи въздуха по-чист, но пък каква имитация на дейност е ...

73

Анонимен

преди 6 години

Няма лошо вместо да се карат 30-40 годишни коли, да ги сменим с 10-20 годишни коли. Някои без да мислят искат да се забрани вноса на по-стари коли, което навсякъде по света е довело до ново остаряване на автопарка. Това е положението, колкото и да не ви се харесва.

72

Съседа

преди 6 години

Нашето правителство да не занимава народа къде вали сняг, и къде ще зачтварят магистрали за почистване, а да измислят закон за забрана вноса на такива автомобили които запада си ги чисти, а ние ги пребираме в БГ като нови. Тука също се опитват да въведат строги закони за опазване на околната среда, но със старият ни автопарк и ниските доходи на българина това трудно ще се получи. Като ще ставаме западняци да ги купираме по всичко, на първо място да поставим доходите, а другото ще си дойде само.

71

Автокъща Тарикат

преди 6 години

Охааа сега ще задръстим, Горубляне и Дупница със стари дизели на 5 000 000км върнати на по 100-150 хилки.