14

Борисчо

преди 6 години

До 12 анонименТова е нещо, като да спиш в 5-звезден хотел за 300лв нощувката и 2-звезден бардак на гарата за 25лв. Щом си избрал бардака, ще си сърбаш попарата. Хората са им предложили превоз, дали са им ваучери, но *** иска да го закарат с лимузина до вкъщи. *** няма и застраховка на пътуването. Аз си правя. И ако стане нещо подобно после ми връщат пари за хотели и вечери и т.н. отделно от всичко друго

13

Анонимен

преди 6 години

На мен ми се е налагало да летя с българи до Рим и после с вътрешен полет до Палермо. Всички нямаха джобни, защото се наложи да преспим в хотел една нощ. Превозвачът плати хотела, но не и ракията, вино, бира, мезета и пр., който колегите изпиха и изядоха. Всички сметнаха че са ги "прецакали", защото не им платиха ракията и пр...Аз и един колега платихме сметката през 2010г и още чакам да ми върнат-поне част....сега е 2018та

12

Анонимен

преди 6 години

Що за коментари, всеки сам решава как ще пътува и каква е причината за пътуването си с точно тази компания, коментари относно парични възможности са не нужни. Подобно нещо може да се случи на всеки тесногръд, имаш възможност да лети с най скъпите в света компанйй българин. Става въпрос за съпричастност и разбирателство.

11

Борисчо

преди 6 години

*** иска да се върне от гурбет за 19.99лв със самолет, но и при създалата се ситуация да го настанят в 5 звезден хотел. Гледах репортаж - един *** каза, че не се е качил на автобус, защото искал със самолет. Еми като иска самолет, а летището е затворено - ще чака. Да, ама *** и пари не си е взел за храна...

10

boto

преди 6 години

Да не коментираме опциите като, 1. по-скъпа компания (не много) която със сигурност ще предложи по-бързо решение за хотел. (lufthansa вчера не кацаше в София за разлика от RayanAir)2. Смешна като цена туристическа застраховка, която покрива такива ситуации - виниги си я правя при пътуване с децата.3. Както Енчо Керязов каза в едни интервю. Винаги пътувам с толкова пари, че при проблеми да имам за да върна семейството си у дома по алтернативен маршрут - ако не не пътувам.

9

boto

преди 6 години

До ПешоРазбира се трябва да сме по-снизходителни това са деца. Точно тази снизходителност ми пречи да повярвам твърденията за оставена на произвола майка с малко дете. Аз деца имам 3 и знам колко храна и памперси трябват :) А заранването в бедствена ситуация много ли е наложително?Вода можеш да качваш на самолета купена от летището. Ама ние не говорим за дете в самолет а за некачено такова. Сега съжелявам, но аз никога не съм тръгвал с децата без достатъчно пари да отидем на хотел при нужда

8

Пешо

преди 6 години

До botoЗа всичко съм съгласен, но в зависимост от възрастта на бебето... доста е трудно да носиш храна и памперси за 2-3 дена. А вода или течност? С която не те пускат на самолета. :-) Само за сведение - едно 3 мес. бебе на изкуствено хранене хаби около 6-7 памперса и около 700 мл храна за 24 часа. Приблизително. С по-големите даже е по-сложно, че захранваш и трябва да предложиш разнообразие.Хубаво е да сме по-снизходителни в такива ситуации, че не е ясно кога ще опре до нас или наш близък.

7

Анонимен

преди 6 години

Да изпратят руския агент Радев да ги извози, той е специалист по извозването

6

vlady

преди 6 години

Да потърсят съдействие от архиерея на епархия Румъния на Арменска Апостолическа Църква епископ Датев Акобян. При нискотарифните компании винаги има риск да се наложи да разчиташ на съдействието на тази институция.

5

bahuro

преди 6 години

Еми продължавайте да летите с уиз или райънеър. Не съм чувал за такива проблеми с Луфтханса, Оустриън, ЕърФранс, Търкиш... Даже обратното - при проблеми от тяхна страна са поемали всичко за тяхна сметка и съм стигал с малко закъснение след пренасочване. Искате хем да пътувате за смешни пари, хем и добро обслужване :D Е такъв филм няма :D

4

boto

преди 6 години

Или пък няма да има 10 евро да си купи от безмитния.Отностно извозване и т.н. нали не си представяте, че се появяват някакви автобуси и те качват хората на случаен принцип и т.н. Също, че Българите ги извозват последни?Има си правила по, които хората работят.

3

boto

преди 6 години

Лошото в цялата ситуация е, че това се водят извънредни условия и отговорността на компанията е малка.Не знам от какво зависи, но пък аз вчера се върнах от Милано със същата компания. Самолета закъсня 2 часа и половина. Получихме ваучери за храна и вода при чекирането. Полета не беше приятен или по-точно кацането в София. Пилота захожда 3 пъти но в крайна сметка кацна.Вече историите с майки и деца ми идват повече. Коя майка няма да има памперс и храна поне за 2-3 дена?

2

Анонимен

преди 6 години

С Ryanair закъсахме на летището в Болоня, въпреки че пътувахме за Пиза. Вярно, имаше буря и затова кацнахме там. Обаче пътниците от България последни бяха извозени към Пиза, въпреки че други автобуси на същата авиокомпания пътуваха полупразни, а в нашата група имаше и малки деца. Молехме да вземат поне тези семейства, но не! Никой нищо не ни осигури - храна, напитки, въпреки че си търсихме правата.

1

Министър

преди 6 години

Това е част от пътуанията и то особено през зимата,нищо ново .