И на кой регистрационен номер ще преминават ГТП, когато не са регистрирани?Видео наблюдението в пунктовете за ГТП ще хване ли номера на рамата или ще може с друга такава кола и някой лев да се мине ГТП?Ако колата на се продаде за година, пак ли ще минава ГТП без да е в движение ?Иначе звучи добре, автокъщите да продават само коли, който са технически изправни и годни за движение по пътищата.
Преди 7 год. вкарах в България колата, купена от мен нова докато работех навън. В КАТ ме посрещнаха видимо доволни с думите: Опа, стара кола(6месеца и 8 дни)! Еко такса 220лв.Разбира се платих я и разбрах, че вече карам стара такава. Закон- какво да го правиш! Отивайки обаче в Общината разбрах, че всъщност е новата да мога(пак по закон) да плащам 380лв. данък следващите пет години. Само споделям, не се оплаквам, по-важен е извода:Ако наистина се прави реформа се започва със законодателни промени
Да ги минават на преглед търговците, които ги продават, а не хората да се набутат да купят кола и после да се окаже, че не става. Да задължат търговците да вкарват коли и да имат право да ги продават само ако са годни за това. Това е решението.
До Анонименпълни глупости ! Те и сега минават преглед на каналите в КАТ. И съм виждал как връщат за неизправна кола. Драконови мерки за изправност трябват на ГТП тип Германия. Всичко друго е али-бали
Това е като задължителния психо тест.Добра идея , но наужким.Мой познат го засичат , той присветва и онзи го изтласква от пътя и с бухалка му чупи колата.Идва полиция и съветва пострадалия да не прави нищо , нямало смисъл.Родната полиция ни пази опс гази.
И начи ко? Купуваш си курника, плащаш ДДС при покупката, плащаш за временни регистрационни табели в КАТ за да отидеш на технически преглед, щото иначе или платформа или глоба и книжка, плащаш прегледа и кат не го преминеш отиваш да плащаш за бракуване и я фърляш. Идиотска работа ...
Щом са решили да го направят. Ама с главата си. Или, кола която не е минала технически преглед и не е годна за движение по пътя ,да не може да се продава и да не възможно да се сключва договор за покупко продажба Или този преглед трябва да става преди да се предложи колата в автокъщите .
Омръзна ми от бедни. Нема пари да си купи изправна екологична кола и иска да кара. Като не си изкарал земи си под наем като ходиш на море, а в София с трамвай/тролей/метро/ автобус/. Електробуси ви купи Фандъкова.
Глуповато , защото това ще накара собствениците на евтинирегистрирани возила да се опитват да удължът и без това изтеклия им живот.Тикволандия
В същите пунктове ли ще минават, където и актуалните гробници минават преглед за 15 минути, без данък и срещу 10 лева отгоре почерпка?! Безсилна държава!
Господ да ви..."поживи",до девето коляно! Със заплата от 500-600лв. и пенсия от 350лв.каква кола може да си купи българина бре, кратуни!?Вашите ги вдигате всеки понеделник с по 300 лв.,а на гоите всяка година с по 1лев!
Добре но нека да променят и закона - не може да купя кола а да не ми я регистрират. Така мошениците ще зачестят ! Нека се промени закона - ако не е изправна колата да не може да се продава !!! Тези които продават за части да доказват произход !!! а тези които лъжат за състояние и произход да ги грози сериозна санкция , както и пренавити км. И ако и Бойко си даде оставка ще съм още по доволен , но той както и мокета б.мИХАЙлов са закоравели и така са пуснали пипала и корени че няма на къде !!!
Да разбирам, че колата нов внос, която е 85% пр случаите е без рег.номер и не може да се движи, трябва да отиде до някой пункт за прегледи, след като я прегледат да отиде в КАТ? Нали сега се прави преглед на автомобила в КАТ? Къде е разликата, или тези много се преработват?
Внос втора ръка коли – първо на преглед. В КАТ – ако минат преглед!