Според мен, тази статия, както и много други в този сайт, е една про-американска пропаганда опакована в безсмислена новина.
До ТракДа бе да разбрали го били немците. Я си купи WV (уж ***) bild или друго немско списание и там, само ти говорят за "непобедимият" голф. Чиста пропаганда е всяка статия в немските автомобилни издания. Само при тестовете на гуми са сравнително безпристрастни.
До 1Трабанта мачкаше първите 20 секунди след светофара, където режеше и мерцедеси, и БМВ-та.Ама след това си оставаше същата тресяща миризлива кошница.
До 21 Брат от 2011 година работя във Франция и имам колега който е работил във завода PSI в отдел за амортизацията на частите, и както той се изрази "всички части за автомобилите на завода ни се произвеждат със живот не-повече от 3 години т.е. колкото да покрият гаранцията "
Няма точно проучване и безпристрастна организация и това е нормално.Как ще питаш всички шофьори и винаги някой плаща.А когато маниполираш дадено изследване , то лъжеш и себе си.Немците го разбраха отдавна и сега жънат успехи и съвеста им е чиста.Японците също.
Тази организация съществува далече преди Тръмп да се кандидатгира за президент. Аз я знам от поне 10 години.
Консумър репортс е силно политизирана организация и информацията и е меко казано манипулирана в посока, облагоденстваща производители и фирми, оперирани от определени кръгове. Повечето, да не кажа всичките им проучвания, са поръчкови от самия производител или дистрибутор. Да им вярваш е като да вярваш на продавач на стари коли, който не те харесва...
прегледах снимките , веднага ми кимна че това е по идея на Тръмп , после отдолу се чете американка компания е правила допитване, но са заправили да споменат че Тръмп е възложителя на проучването.
Всичко което се кара е проблемно! Аз годишно минавам около 40 000 км и съм сменил маса коли. Няма такава без проблем,но най -големият проблем е бил и си остава ....шофьорчитоо :)
До свинаряКогато попитах приемчик във фирмен сервиз, който е сменил няколко фирмен сервиза в София и няколко лични коли дали да сменя Астрата H с друга кола ми каза:"Карай я докато можеш. Последната здрава кола". За 90х.км.9г.само масло и филтри. Миналата година смених дисковете на спирачките защото ръждясаха, спирам на скорост. Превозвала е по 420кг.зърно с двама възрастни по монтанските пътища.Паркирах я пред Разбойшкия манастир и т.нНяма никакви изгледи да се позова на10г.гаранция за корозия
Имал съм самурай и имам исузото. По-здрави коли не съм срещал. А самурая е един от най-проходимите малки джипки.
Пасат 4 и ауди а4 за мен са най-големите дупки в своя клас ,а за трупъра иззобщо не съм съгласен!Имал съм Трупът и Опел Фронтера които са на една база и казвам че за времето си в своя клас бяха чудесни
Топ 10: Най-проблемните автомобили на всички времена