13

Анонимен

преди 6 години

Минава на ток щото Мерцедес направи двигатели по 800 коня за средния клас с КЕРС систеема и прави Поршето да изглежда като магарешка каручка.

12

Анонимен

преди 6 години

Първият двигател на в.г.е разработен за олио или растителни масла, впоследствие избора пада на нефта и дериватите му , като по евтин вариант, автогол

11

Анонимен

преди 6 години

УжасТ!

10

Анонимен

преди 6 години

шофер: Ако един ден технологията на батериите се развие така че да стане разумно за вграждане в масови автомобили, Тесла ще изчезне от пазара и старите автопроизводители ще направят в пъти по-добри електромобили. Инжинерното ноу-хау да правиш скоростна кутия с двоен съединител PDK срещу това да наблъскаш едно шаси с батерии и кабината с тъчскрийни, е като да решаваш системи диференциални уравнения срещу решаване на линейно уравнение.

9

шофер

преди 6 години

Яко. Германеца надминава кравара от Тесла. Въпреки, че колата е бензин или дизел то това все пак е Порш. Все пак германска. Все пак е по-яко от коя и да е пицарска или жълта талига.

8

отто

преди 6 години

даже и мерцедес прозивеждат пластмасови играчки например ГЛЦ за над 100 бона целия пластамаса таблото скрца ,копчетата пукат а седалките са неще средно между пластмаса найлон и това му викат иновативно мерси 190 та на съседа е по комфортна нищо че нема ел седалки стъкла

7

Анонимен

преди 6 години

Истината е в малки градски електрички и по-добър градски транспорт, за дълъг път нека си има дизели, за кеф от карането и спортни - бензинови. Идеята е изгорелите газове да не се скупчват в градовете. Има много семейства с по 2 коли където едната малка кола на жената може да е електрическа и само за града.

6

Анонимен

преди 6 години

ква е тая мания с тея електрически коли не разбирам още преди 20 години имаше сериини тоиоти на ток и експериментални на водород и не беха популярни сага тесли силиции силикони дубай ...

5

до 1

преди 6 години

Ще те разочаровам:Още 1898 г. Фердинанд Порше прави електромобил "Р1", а през 1899 г. участва с него в състезание. След доброто си представяне е направена и серийна версия.Тъй че едва ли се върти в гроба си !

4

Анонимен

преди 6 години

Ъъъ, Миск, иновацииии?! Само за сведение - едни от първите коли са електрически, но са ги зарязали защото са разбрали че не става работата на ток и са предпочели да развиват ДВГ. От 15 тина години до сега нещата не са се развили особено. Електромоторите са си електромтори, а тъпченето на повече 18650 Li-ion в една кутия не е някаква особена иновация.

3

Хм

преди 6 години

Въртят,сучат-на ток най-вече луксозни коли,масови-няма или рядкост.Ето и Теслите-купиха в България десетина и бизнесмените си ги прехвърлят един на друг като скъпи **-карат ги месец-два и на друг да се порадва,докато му мине мерака.Защо не искат да ги карат редовно е ясно-като се пуснат с 200+км/ч и реалния пробег става 100км вместо заявените 500км,които искат пенсионерско каране.

2

До 1

преди 6 години

Обръща се щото тоя път немците не водят в иновациите ами следват Мъск

1

Анонимен

преди 6 години

Фердинанд Порше се обръща в гроба си горкия :(