5

Анонимен

преди 6 години

Образователната ни система е трагична. Децата зубрят всякакви факти и мисленето е на заден план.Също така често срeщано е и учителите по литература да пишат по-ниско оценки на ученици с различно от тяхното мнение. Да не говорим, че учителите по език имат навика да преподават граматика и често санкционират граматичните грешки. Така децата започват да се страхуват да говорят понеже на граматичния тест имат 4. Езика не е математическа формула и този начин на преподаване е грешен.

4

до 3

преди 6 години

не им ли даваха по 30 евро месечна стипендия на тези ?

3

Анонимен

преди 6 години

Няма как дете, което не говори въобще български или с минимални познания да се задържи в нормален клас. Редно да има други алтернативи, където детето дори и да е на 15 г. поне да може да говори български и да пише. Гледах в ютюб за децата в ромската махала, те влизат в предучилищна и не разбират какво говори учителката. Тези деца трябва да бъдат задължително част от образователната система още от детската градина. И а в по-големите класове едва сричаха на български та камоли да покрият материала

2

дирили-недодирили

преди 6 години

А тази некомпетентна кокошчица, която незнайно защо е зам.министър и е време за оставка поради мърлящина и неадекватност

1

Анонимен

преди 6 години

Не всички деца, които МОН издирва, за да върне в училище, имат видимо неадекватни родители като тези от случая в "Люлин". Има много такива на необразовани люде, а също и на някои достатъчно съобразителни, които виждат отровната среда, която си пробива път в училищата.