Образователната ни система е трагична. Децата зубрят всякакви факти и мисленето е на заден план.Също така често срeщано е и учителите по литература да пишат по-ниско оценки на ученици с различно от тяхното мнение. Да не говорим, че учителите по език имат навика да преподават граматика и често санкционират граматичните грешки. Така децата започват да се страхуват да говорят понеже на граматичния тест имат 4. Езика не е математическа формула и този начин на преподаване е грешен.
Няма как дете, което не говори въобще български или с минимални познания да се задържи в нормален клас. Редно да има други алтернативи, където детето дори и да е на 15 г. поне да може да говори български и да пише. Гледах в ютюб за децата в ромската махала, те влизат в предучилищна и не разбират какво говори учителката. Тези деца трябва да бъдат задължително част от образователната система още от детската градина. И а в по-големите класове едва сричаха на български та камоли да покрият материала
А тази некомпетентна кокошчица, която незнайно защо е зам.министър и е време за оставка поради мърлящина и неадекватност
Не всички деца, които МОН издирва, за да върне в училище, имат видимо неадекватни родители като тези от случая в "Люлин". Има много такива на необразовани люде, а също и на някои достатъчно съобразителни, които виждат отровната среда, която си пробива път в училищата.
От МОН дирили сестрите от "Люлин", за да ги върнат в клас