Всеки път, когато трябва да ползвам метрото, се притеснявам!Налага ми се около 4 пъти годишно да го ползвам от и до Централна Автогара и Летище София!Винаги питам, винаги се страхувам, че ще изпусна или полета или влака!Ползвам метро в Италия....там чакайки съответното влакче за желаната спирка, можеш да видиш линиите на метрото, съответно на коя спирка си в момента, коя е следващата спирка....и по този начин човек се ориентира автоматично дали чака на правилното място и правилното влакче!
Абе хубава работа ама българска... не знам кой гений е измислил че линия на метрото трябва да пресича самата себе си... това не съм го виждал в никой друг град! Сега за да стигне някой от летището до гарата да речем трябва да слезе на Сердика и да се качи на същата линия, и то в посока.. летището!! т.е. откъдето е дошъл. Е няма такава тъпотия на друго място. Другият вариант е да не слиза и да се кандилка още 10 спирки докато стигне гарата.
До 333Наистина е хаос. Няма елементарни указания. А в метрото всичко трябва да е ясно. Не да се въртиш като ужилен, да се притесняваш, да ползваш асансьори, където не разбираш къде е горе, къде долу. В коридорите поне посоките да сложат. Толкова ли е скъпо!? Но не само в метрото е така. За да разбереш, по коя улица вървиш трябва да си счупиш врата. Номерацията, която следва да е задължителна, също почти липсва. Уж се даваха пари за табели, а то нищо. КМЕТЕ-Е-Е, КМЕТЕ-Е-Е, Слез от лимузината!
Освен това на ескалаторите трябва да сложат пиктограми указващи стоящите пътници да заемат дясната страна на стъпалото ,а лявата част да е свободна за изпреварващите, така както е в Лондонското метро.
От инженер художник става -обратното е невъзможно. Инженер произлиза от ingenius -почти гениален. Логото на метрото също трябва да се промени .Това М със стрелката отгоре е много дървеняшко . Браво на човека!
Указателните табели в метрото са неорганизиран хаос. На "Сердика" няма указания за посока - летище, а и не само там. Линиите все още не са уточнени - метродиаметър, маршрут, линия, разчертани по различен начин в една и съща метромотриса. Другарят вечен Братоев нека даде окончателно трасе на метрото - Линия 1 (в цвят и посока) и Линия 2 (в цвят и посока). По принцип линиите се водят по последни спирки, при нас линия 2 пресича "линия 1 - Люлин Младост, а това не са крайни спирки. Хаос
Има някои неточности, но картата е направена страхотно. Браво на човека, а и очевидно съвсем безплатно я е продложил на всички ни. От общината колко пари дадоха за калпави и неясни карти
оставил си е ръчичките и той малко ама и такава карта не се прави лесно и малко големи градове имат сгодна такава па и кат за без пари толкова. по добрата версия в онлайн магазините :-) инак да направи сайт да събере мако критика и да оправи недостатъците ако може. примерно имената на улиците с този голям бял шрифт и не по дължината им - НО ГО. латинските простотии да си ги гледат отрочетата на папата, една карта един език, латинската да се продава на летището.
За мен тази карти не е по-ясна от настоящата, въпреки че има повече информация и със сигурност е по-полезна. Задължително на картата трябва да има посоката, в която се движат влаковете. Също така на местата, където линиите се пресичат и може да има прекачване, трябва да е обозначено откъде за коя линия се влиза.
Да сложат ГОЛЕМИ табели с последователността на спирките в метрото и посоката, в която ще се движи влакчето от съответния перон, на който стои човек. Друго нищо не трябва
Навсякъде по света от дясната страна прилагаш картата си или билета си на метро, защото десняците са повече от левичари. Но не е в София. Вижте по метроспирките : картата за метро толкова високо е разположена, че трябва да имаш ръст поне 3 метра и перфектно зрение за да видиш, кое и къде се намира. Както е в повечето случаи - не е така както удобно за хората, а така, както са го приели "тримата ***"
Скоро бях в Лондон. Нито един служител в метрото не говореше на български, но за сметка на това всички говореха добре английски
Кмета фъндъкова само осчетоводява разни идеи и намерения и пак нищо. Накратко Много Краде. Освен това с това неадекватно разписание на транспорта, е време да си подава оставката. Аз спирам да плащам.
Доживяхме! Разбираема карта на метрото в София