След всеки ремонт или "рехабилитация" става по-зле. Затова после е нужен нов ремонт или "рехабилитация" и съответно се присвояват пак едни пари - модела Мафиянски в действие.
трасето на трамвай 5 е едно от най-скоростните и добри трамвайни трасета в София, такава беше и велоалеята покрай булеварда, преди общината да реши да "обнови" и "ремонтира". След ремонта двупосочната велоалея стана еднопосочна, колите започнаха да паркират по тротоара, а розите, които радваха софиянци от години - изчезнаха. Трамвайната линия в момента е отделена от платното и още със създаването си е била обградена със зелена ограда, сега тази ограда е почти съсипана, след ремонта ...съвсем
По ТМ5 в пик се движат 15 коли, по ТМ7 - 17 съответно с 25 PESA и новите трамваи могат спокойно да се осигурят коли за двете линии дори да се отделят два вагона за безмисления в този вид въздуховоз 1.
Докато такива като Фандъкова и Крусев решават какво да става в София, все така по-зле ще става, както е през последните години.
Тоя Селинджър Курсев, кой го домъкна от Червен бряг? Там на половин час минава по някоя каруца, той ще оправя транспорта?????? Явно е онази сополивата пейзанка Картофената принцеса. Ето защо София се презастроява, не се строят паркинги, а трябваше да има вече построени, те също носят пари. Но по-лесно за тези от СО е да намажат улиците с боя и да взимат пари за зони. Защо се назначава такава селяния, не се ли разбра, нищо няма умно да направят.
ако Някой му е скучно да попътува събота и неделя със 66 или 63 до Алеко или до Златните мостове и обратво
До анонимен18 _Ей Андрешко скапан.Ще глобяваш контрольора, а колко пъти го защити от *** без билет.Нема такава овча държава.Сега камери да има в градините.Не камери ,а повече персонал.Сутрин си оставят децата на ,,насилниците и хоп на протеста ,,не на насилието.Смешно нали,и тъжно
По-хубаво ще е да оправят и самия булевард "Цар Борис III" (а не Втори, както е в статията!). Тези павета ("паметници на културата" според Вежди Рашидов) съсипват колите, а и хората в тях! Срамота за столица от 21 век!
Аз пък предпочитам да има видео-наблюдение вътре в самите автобуси, трамваи и тролеи. И когато някой контрольор не провери даден брат'чед, веднага да се сигнализира, да се изгледа записчето и контрольорът да бъде санкциониран за расова дискриминация на българите.
Хората изпратиха автомобил в космоса за 90 милиона долара, а електронната система система на столична община за таксуване на пътници в градски транспорт струва 40 милиона евро...
до преди 5 години софия нямаше нови трамвай, тролейбуси и автобуси...има метро и нещата бавно се променят и подобряват. няма как в държава със средна запалта 700 лв. да има има транспорт като в берлин и лондон. че се краде обаче е факт!
Те не могат да накарат *** мауглита да не храчат по пода,да не пушат цигари и да не дълбаят седалките с ножове докато се транспортират нанякъде та чак камери и табла ще им слагат.Живеят в някакъв измислен свят.
Крусев, имаш безплатна карта за цялата градска мрежа, слез от служебния и се качи на трамвая. Мисли за онези дето ти плащат заплатата.
След ремонта ще е същото положение, хората ще остават по спирките защото крадците от ГРОБ са поръчали само 13 трамвая, при положение че сега се движат 18. Паричките от спестените бройки вече са си ги разпределили по джобчетата.
Новости в градския транспорт: Табла и видеонаблюдение