ако тоя калющак приличащ на офроуд терен му виакте градинка начи аз имам изкривена представа за подреденост или просто държавата е свинска
"малкото зеленина в столицата"?????е това изби рибата,ако София е с малко зеленина просто не знам за столиците около нас
Там не са и спирали. Масово спират по Киприян и градинките към парк 100 години София. Обаче там КАТ и общинатите минават със затворени очи. Днес в групата забелязани в София качиха снимка на която се вижда състоянието.
А къде ще спират сега бусовете? Или това няма значение... Вместо да се спре презастрояването или да се изгради паркинг - се слагат кашпи.
Защо са набутали тази Била в блок или административна сграда?На други места из града магазини от вериги имат собствен двор ограден където влизат камионите зареждащи стока и не пречат на никого.
Много добре са направили като ги сложиха тези кашпи, но пак е станало "хубава работа, ама българска". Сложили са 10 кашпи и така добре нали куриерите няма да могат да спират срещу входа на бизнес сградите. Ама точно след кашпите има място цял ТИР да се качи и куриера ще измине 10 метра повече и пак ще си спират да си вършат работата.Толкова не можаха да ги наредят до края, но само да отбият номера.
Правилно решение! Но, е добре и кашпите да са запазени все пак. И да се приеме закон за бърза глоба по изпратени снимки!
В нормалните държави е Европа, като няма къде да се паркира, стесняват тротоарите и тревените площи. В случая, ако това беше примерно в Мюнхен или Виена, щяха да направят огромен паркинг на мястото на тази тревна площ меджу локалното и основния път. Всеки може да провери с гугул как по света са оставили тротоари по 40 см, за да може да се паркира от двете страни на улиците или как са смъкнали на нивото на улиците и са асфалтирали тротоарите, за да направят нормални места за паркиране,където може
Интересното сега е къде може да спре камион, който доставя нещо там? На локалното има плътна редица паркирани коли. На главният път има кашпи. Остава да спре по средата на пътя и да доставя, каквото доставя, а всички след него да чакат. То малко като велосипедните алеи в София, например по Дондуков и Раковски. Ако някой камион трябва да доставя нещо на магазините там, правилното е да спре насред пътя, а не в велосипедната алея и да доставя. 10 минути ли, половин час ли, няма значение, да чакат к
Не се мисли къде да се паркира, а само се мицли, как по най-лесният начин да се оскубят шофьорите да плащат за паркиране. Кашпите какво решават?! Нищо, а е от грозно по-грозно.По-добре паркиран камион там, отколкото кашпи.
Нямам време че тръгвам.За Витоша си прав,мислех че си младок/да ти вляза в стила/.Явно не си.Не си ме разбрал ,нашата кооперация също няма гаражи /ъгъла на Доспат и...вече Витоша,беше Н.Славков/ Но явно не си обръщал внимание.Примера с Н.Рилски и Асен го дадох защото там живее дъщеря ми и от 8 гаража,нито един не се ползва като такъв.Понагоре и по другите пресечки чак до след ,,Баба Неделя" е същото. Не казвам че е преобладаващо но го има в много голяма степен.Гот е като се води такъв диалог.
Учил съм в 21-во училище. Там имаше легендарни учители и директорка. Училището ми беше ми на 12 минути пеша и 7 минути с трамвай от вкъщи. Все още същестуваше площад баба Неделя, нямаше НДК, но имаше Монте Карло. Колите все още паркираха нормално, докато бях в гимназията. Имах доста съученици от твоя район - Свиленица, Никола Станчев и т.н. Имаше една банда - мадарци ...
Странно! Твърдиш, че ми живееш в района, а виждаме различни неща. Моят район е бул.Витоша (Витошка я наричат селяните), бул. П.Евтимий, ул. Граф Игнатиев и ул. Алабин. То там повечето са стари сгради, в които такива гаражи почти няма и само в най-новите сгради направиха нещо, но крайно недостатъчно. По-скоро някои мазета станаха магзинчета и кафенета.
Ако си на повече от 70 си по стар ако ли не да си жив и здрав. Ние също играехме федербал на ,,Доспат" .Връзвахме въже на две срещуположни брези и играехме с часове .И кола минаваше през 1-2 часа.Играехме и маче и някой път топката излиташе на ,,Е.Телман"/сега е Витоша/ и най спокойно си я прибирахме.Доспат не беше затапена като сега.Беше си краен квартал .,,Н Славков 18" беше / и е/ 4 етажна кооперация но без гаражи,а е можело. Строена 1960.Сега е ,,Витоша"-преди 22ро/там беше и 21во/
В София в Разсадника разрешават да се строят 8 етажни кооперации, до парка, една до друга с нула места за паркиране. Имат подземни гаражи, но са с една или две коли най-много. Улицата започва да се задръства от паркирани коли, а общинарите наслагаха безумни знаци "дезорганизиращи" тотално движението.
Ти къде живееш че не си видял че ВСИЧКИ ГАРАЖИ по центъра са магазинчета или офиси.Тръгни ПЕШ от входа на Южният парк ,до Централна гара,по Витоша/и пресечките и/и брой Може и друг маршрут.Може би живееш в Лозен или Владая.По друг начин не мога да си обясня софиянец да не е видял очевидното.Под нас на ,,Н.Рилски"/до Витошка/ всичките гаражи са заети -магазини ,туристическа агенция и,арт.галерийка.Разходи се ,разгледай.А колите на собственниците им са на улицата.Наеми взимат значи!!!!
Отвори гугъл и гледай. В София паркират и по тротоари и зелени площи, а в Европа същите тези тротоари и зелени площи за ги преустролили на места за паркиране и въпреки това и там също паркират на тротоари и зелени площи, които не са предвидени за паркиране. Аз си пограх да поразгледма с Гугъл и това видях. масов случай е да разрешат да се паркира от двете страни на улицата, като стеснят тротоарите до 30-40-50 см. в София ги мързи да го направят, а вместо това колите пак си паркират на това място
Аз съм по-стар от теб и помня, че в детството ми играехем футбол на улиците и там нямаше паркиране коли - най-много една, която много ни пречеше. Става дума за уличките около бул.Витоша, П.Евтимий, Солунска, Раковски, бул. Христо Ботев и т.н. Но това беше отдавна, постепенно улиците се запълниха с коли. Първо от разрешената за паркиране страна, после и на тротоара от другата страна. Тогава се замислиха да правят подземни паркинги, което стана около 10 години преди 1989-та. След 1989-та вместо па
От сигналите има смисъл: Кашпи по "Малинов" против паркиращите камиони