48

3M

преди 6 години

Не трябва да има автомобили върху тротоара!

47

ин ституцию

преди 6 години

градска мобилност години наред лaпа парички както и апи и всички държавни институциики където си клатят крачетата с връзки и чакат да стане 5 да си ходат ...защо за целия преход никои не направи нищо а едвам едно метрото наполовината нема паркинги около иделния център нема инфраструктура нема нормален градски транспорт особенно в някой крайни квартали после проблема е що семейство с 4 човека е по лесно да си кара голфа на газ и по евтино отколко да даде 200 лева на СКГТ

46

2

преди 6 години

Светофарните уредби не са в помощ на щешеходците, а в помощ на автомобилите. Трафикът се вкарва в центъра, за да се пълнят платените зони, не се правят паркинги, велоалеите не се изграждат, а се чертаят, да не забравяме, че една от основните функции на транспорта все пак е социалната и т.н. В този дух мога да продължа още много и с конкретика, но не това е въпроса, въпроса е тези некомпетентни послушковци да си заминат час по-скоро, за да си оправим града.

45

1

преди 6 години

Такааа, София няма адекватна транспортна политика от години, нито пък някой от ръководните кадри (кмет, зам. кмет, архитект, общински съвет, транспортна комисия и т.н.) имат идея за какво става дума - само изпълняват нарежданията от началника - основно за одиране на повече пари. По такава заповед вдигнаха билетчето, което беше лев - без реални аргументи, а сега не се отказват от скъпия билет. Цялата транспортна организация се прави срещу пешеходците за удобство на шофьорите.

44

Млад шофьор

преди 6 години

Тенценциите в европейски мащаб са за намаляване на колите в големите градове, увеличаване на транспорта с велосипеди, въобще хората се опитват да се придвижват по алтернативни начини, само Бай *** ако можеше, щеше и с две коли да ходи на работа. В 90 % процента от случаите шофьорите в София са по един в кола. Време е да се забранят коли със стандарт по стар от ЕВРО 5, пък да видим дали ще има толкова коли в София. Хем ще намалее малко и този безумен трафик и мръсотия от автомобилите.

43

Анонимен

преди 6 години

До Само един шпрайтАз пък ще те разочаровам защото ходя почти навсякъде пеш, особено на работа. Затлъстелите тлъстуги, като теб които не си вадят *** от колата не са критерий, а начинът им на мислене е направо жалък. Тротоарите са за пешеходци и това дали на теб не ти харесва няма абсолютно никакво значение! И както каза има и градски транспорт, не е нужно само кола да се ползва....

42

Анонимен

преди 6 години

До PILOTНещо си се объркал, защото селяндурчетата се навират в крайните и долни софийски квартали...почти няма такива в центъра, освен ако не са под наем или не бродят по Витошка...

41

Край

преди 6 години

Колкото е застроена София - толкова - блокове няма да събаряме. Колите трябва да станат толкова колкото може да поеме града за ЗАКОННО паркиране. Сега 1/2 от колите са паркирани в градинки, тротоари, площадки.Колите в София на 1000 жители - 560 в Берлин -340София има повече коли на 1000 жители от Лондон, Прага, Виена Кьолн Абсурдистан

40

Анонимен

преди 6 години

До PILOT 40Както всеки комунист и ти си неграмотен и от село. Причината е следната. Неграмотните архитекти на Тодор Живков направиха отвратителни квартали като Люлин, Младост, Дружба , Обеля и др. подобни. Тези квартали се строяха на голи ливади и можеше да има всичко като паркинги, гаражи, театри, кина , училища , детски градини и т.н. Те бяха най обикновени спални и улици по които не могат да се разминат две коли. Отделно , че тези ливади имаха собственици и сега си ги получиха.

39

PILOT

преди 6 години

Проблема е в збърканата ни държава :Затвориха предприятиятя и с.еляните хоп в София , но не къде да е а в центъраЦялото ново строителство между старите постройки и градинките и много парко места изчезнаха .Всички новопристигнали чиновници и на работа в центъра ....Защо преди 20г. нямаше такива неща и нямаше сини зони и т.н.Сега няма въздух София стана гето да ни е честито нали е демокрация :-)

38

Анонимен

преди 6 години

как хубаво се отразява НДК в локвата на снимката :))

37

vse edno

преди 6 години

До Само един шпрайт: виж, мога да заобиколя колата...мога да мина и като се покача на предния капак, таван, задния капак....всякак мога, вярно е. Но просто тротоара е за пешеходци, а платното е за коли. Просто и логично. Поне в другите държави.....тук всичко е извратено и безсмислено. Даже и тези коментари са такива.....

36

Анонимен

преди 6 години

Нищо ново. В БГ тротоарите са масово разбити от д3били паркиращи върху тях.

35

Само един шпрайт

преди 6 години

Виж сега, ако има кола на тротоара, а ти отиваш до Кауфланд пеш, винаги можеш да я заобиколиш по улицата. Докато аз, с колата, не мога да заобиколя кола паркирана на улицата по тротоара. Затова е по-добре и по-удобно за всички колите да са паркирани на тротоара.До гражданин: Като не можа да ми обориш тезата с аргументи, започна да ми правиш анализ на личността и след това да нападаш тази твоя интерпретация на моя характер. Добре. Ще те чета с интерес. Забавен си.

34

Валхала

преди 6 години

До Само един шпрайтЕдин безмерно *** и профански коментар.

33

vse edno

преди 6 години

До Само един шпрайт: и още нещо...предполагам, че така говориш, защото спирките на всички видове градски транспорт са пред дома ти, та директно скачаш от балкона в превозното средство - никакъв тротоар не ползваш, къде ти - или пък се мяташ с парашут в колата ти. Пък ако спирките са далеч, използваш парапланер....

32

гражданин

преди 6 години

До Само един шпрайтЗа съжаление си човече. Предполагам (а и това лъха от думите ти), че си много нещастен.Ако живота ти се ограничава с придвижването с кола от точка А до точка Б, то ти наистина сам се ограничаваш...ама много се ограничаваш. А най-забавното е, че сякаш даже си мислиш, че превъзхождаш някого с нещо...наистина чутовна самозаблуда. Да си въобразяваш, че недостатъците ти са предимство :):):)

31

vse edno

преди 6 години

До Само един шпрайт: интересно тези движещите се фигурки по тротоара, къде ли са се запътили....или може би са извънземни. И да, пеша ходя на разходка /не само в парка/, до близкия магазин, до кафенето, до съседната сграда,...изминавам по 5-8 км всеки ден пеш. В цивилизования свят тротоарите са за пешеходци! Те затова са и измислени. А, и до Кауфланд ходя пеш....

30

Чичо Тони

преди 6 години

Елементаро Уотсън. И синята и зелената зона са за алчните общинари. За Софиянци е голия ...

29

Само един шпрайт

преди 6 години

До vse edno: Ти на работа пеш ли ходиш? В София се пътува от едно място до друго или с кола, или с градския транспорт. Никой не ходи на работа пеш. Никой не ходи на болница пеш. Никой не ходи до Кауфланд пеш. Никой не ходи до Витоша пеш. Никой не ходи до центъра пеш. С кола се ходи до парка и в парка се ходи пеш. Но по улиците където и да искаш да отидеш се ходи с кола или с градския. Всички тротоари трябва да станат паркинги.