9

Анонимен

преди 6 години

Дали ако леличките "възпитателки" в България го бяха пляскали както намерят за добре щеше да е това което е в момента??

8

Анонимен

преди 6 години

Проблема е, че обучението е много скъпо и хората които могат да платят за него в България, предпочитат на плащат точно за това.

7

Деду Пенчу

преди 6 години

Познаваме с Марио.Много готин човек е!Жив и здрав Марио!

6

Анонимен

преди 6 години

До DreamTheaterи какво като е единствения българин? в това е проблема, сума ти народ пилотира тоя самолет

5

DreamTheater

преди 6 години

Марио Бакалов е горд българин,постигнал много в живота си.Единственият българин ,който пилотира такъв гигант като Aibus 380-800.Нека да има повече като него!Напред Марио и още големи успехи!

4

Анонимен

преди 6 години

АУУУУ СТОТИЦИ ПИЛОТИ ВСЕКИ ДЕН ПРИЗЕМЯВАТ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПЪТНИЧЕСКИ САМОЛЕТ НА СВЕТА АМА НЕ СЕ ДУЯТ ОТ ТОВА

3

шматка

преди 6 години

До МаринаДа ама едно време имаше Учители а днес са преподаватели.За това че ги няма кръжоците вина носят изцяло училищата.Държавата плаща за извънкласни форми на обучение(не е кой знае какво)но преподавателите гледат да не закъснеят за МОЛа

2

Марина

преди 6 години

НАвремето имаше кръжоци, обучние по парашутизъм , обучение с безмоторни самолети, обучение и полети с леки моторни самолети, обучение и полети с граждански тип самолети. А днес какво има? Дори имахме и български космонавти!

1

Анонимен

преди 6 години

авиацията е нещо много скъпо, струва много пари. А тука - в БГ като сме цъфнали и вързали, та за авиация плачем... едно време имаше линия дори и Варна - Бургас, та и до Г.Оряховица, имаше общо 1500 самолета в държавата , военно-въздушно училище , аероклубове из цялата страна, а сега - нищо... частни самолети на Лесново...