58

Боби

преди 6 години

Последни новини1. Двигателите са работили до последния момент Самолета цял се е забил в земята и е последвал взрив2. Установена е аномалия - няколко пъти рязко е намалявана скоростта на полета при набиране на височина3. Установен е втора аномалия - самолета започва да пада към земята но скоростта не се увеличаваЗа сега има една хипотеза обясняваща тези аномалии - неизправност в системата на реверс на двигателяРеверса се е включил в полет и самолета е паднал като камък поради липса на тяга

57

Анонимен

преди 6 години

До Бобиголям свинарник е бил тази АН

56

Боби

преди 6 години

До Крим не е руски 58В предвид на ситуацията това е НАЙ-ГАДНОТО и НАЙ-СВИНСКО изказване във Форума Имаш ли поне малко достойнство?Специалистите гледат записите Аудио и Видео за по-новите самолети на последно място. Човек реагира на събитие от 0.5 до 2 дори 3 секундиПример Самолет се движи с 500км/ч или 138м/с Ан-148 е дълъг 30м това означава че за една секунда самолета изминава почти 5 пъти дължината си и това е при скорост наполовина на възможностите на самолетаКакво ще направиш за 1сек

55

Крим не е руски

преди 6 години

На откритите черни кутии се е чувало само грухтене и цвилене на прасета ....както на Коледа..ха.ха

54

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 37Много ти се радвам - ти си жив пример, как днешните младоци не могат и да допуснат, че НРБ е била нормална държава с развито стопанство, с въздушен транспорт, селскостопанска авиация, "Метеори" от Видин до Силистра, по морето. Че билетите струваха смешно малко пари и не летяха онези, които ги беше страх от летенето. че турците имаха вестници и членове на ЦК на БКП, джипситата не крадяха (е, съвсем малко, да не страдат гените!), поработваха даже. Имаше и много трески за дялане!

53

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 42Да не би да послъгваш? По това време Ил-14 вече не летяха. Имахме турбовитлови Ил-18 - прекрасна стабилна машина, която работи много дълго. Летях с него до Москвапрез 1962 г. С едно кацане Киев, Бориспол. Тогава бяха едноетажни бараки.

52

Анонимен

преди 6 години

До ЖоСъобщиха, че са намерени остнки от хеликоптер. За мен е съмнително -хеликоптерите рядко се вдигат на голяма височина - повечето не могат. За мен е терористичен акт - мястото е избрано много специално! Раменское - огромно летище, емблематично за съвременната руска авиация. До него е г. Жуковски. Има нещо съмнително - самолет от такава класа не пада така - първо взрив във въздуха и след това круто падане с голяма скорост. Самолетът си е много добър и е на служба от 2011 г. - нов!

51

Берлин

преди 6 години

Ужас!

50

Боби

преди 6 години

До Анонимен 43Ил-14 е купен за военните още през 50 години на миналия век и то в парашутен вариант и по-късно е префасониран в "пътнически"

49

Боби

преди 6 години

До ЖоКолега самолета е бил НАПЪЛНО зареден с Гориво и като се е ударил в земята с около 400-500км/ч тези десетки тонове гориво са се взривили - има го на видео от охранителна камера на някаква вила в района и след този взрив разни части и обломки са разхвърляни на огромна площ.

48

Боби

преди 6 години

До Анонимен 41Ано ОРАКОЛЕ Ракетата ще стартира Утре 13.02.2018 не вчера 11.02.2018А въпросния пушек може да е от някой от тестовете.

47

Жо

преди 6 години

СУТРИНТА по Бтв един авиационен спец каза:Когато пада самолет, той образува кратер в земята. Но когато отломките са се пръснали в радиус от един километър, това означава взрив във въздуха. Като причина посочи старо масло, което е предизвикало пожар в турбината, над която, пък, се намира крилото пълно с тонове керосин. Това е една от версиите, според него. Другата е бомбен антентат.

46

П.Петров

преди 6 години

До такива трагедии води корупцията и липсата на държавност, но на комунистическата мутро-олигархия така и е добре, защото забогатява!Това естествено не се отнася само до Русия, а и за нас, и за бившите съветски републики, но в Русия мащабът винаги е бил по-голям, дори и в трагедиите...Бог да ги прости жертвите ...

45

Анонимен

преди 6 години

Повече от половината авиокатастрофи за съжаление предизвикват трицифрено число жертви. Ето как не-EU сръбски журналисти представят фактите, а не като нашите лиз.льо.вци.https://blic.rs/vesti/svet/tuzna-hronologija-ovo-su-najsmrtonosniji-padovi-aviona-tokom-poslednje-decenije/p13qsbx

44

Анонимен

преди 6 години

Не е препоръчително да се лети на руски и украински самолети.Не случайно не ги допускат в небето над Европа.

43

рускиня до 45

преди 6 години

предполагам,че тебе имал предвид Проф.Христов ,когато говорил за ***.и.И както вярно каза колега от форума - най-непрежалимото,че *** не ползвала контрацептиви. И позволила да пръкне генно увреден индивид

42

Кон Дьо

преди 6 години

Поредната заблудена мома,която тук се учи, как се пише статия!Днес БеГе- училище за журналисти!От къде си взимате кадрите?На улицата ли ги хващате!?Или са роднини на собственика...

41

Анонимен

преди 6 години

Борянкееееее, три пъти провери преди да пишеш за най-голямите катастрофи, момееееее!!!Язък за хората. От тук нататък-ОБЕАЗОВАЙТЕ СЕ БЕ, ДРАСКАЧИИИ!!!Я веднага да си поправиш статията, че и още хора ще я четат! И ще е смЕеееехх.

40

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 42През 1977 година пътувах от Варна до София с БГА Балкан. Па кошмарно пътуване със самолет не съм имал. Линията се поддържаше със самолет Ил-14, по-загубен от този самолет едва ли има. Шума в салона е над 120 децибела, освен непоносимия шум от време на време от някъде влизаха и изгорели газове. От тогава не съм ползвал вътрешни линии.

39

Анонимен

преди 6 години

До 38 БГА ,,Балкан " е подържала редовни авиолинии от и до София,Варна,Бургас,Русе,Търговище,Силистра,Г.Оряховица,Видин и в определени периоди до Пловдив и Стара Загора и хеликоптерна линия до Кърджали!