37

Боби

преди 6 години

Последни новини1. Двигателите са работили до последния момент Самолета цял се е забил в земята и е последвал взрив2. Установена е аномалия - няколко пъти рязко е намалявана скоростта на полета при набиране на височина3. Установен е втора аномалия - самолета започва да пада към земята но скоростта не се увеличаваЗа сега има една хипотеза обясняваща тези аномалии - неизправност в системата на реверс на двигателяРеверса се е включил в полет и самолета е паднал като камък поради липса на тяга

36

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 34Жалко, че не те е полял с него и ха-ха-ха! Тъпунгел, става дума за загинали хора! Ни срама, ни очи! Отвращаваш ме!

35

Боби

преди 6 години

До До 32Ту-154 има една Ахилесова пета - задна центровка - тоест опашката е по-тежка от носа. Ако това не се отчете при натоварването на самолета разбирай просиш си неприятности.Вероятно това е станало с Ту-154 над Сочи докато са чакали с часове хората са легнали кой където може по струпания на купчини багаж в салона и са променили центровката. За съжаление това е довело до катастрофа.

34

Боби

преди 6 години

До ИнтелектИзчезна версията за хеликоптер защото никой 24ч вече не е съобщил че е загубил хеликоптер, Намерени са 2 двигателя колкото са на Ан-148 не 3 или 4брОсвен това в подобни Метео условия Хеликоптери летят само при абсолютна необходимост Представете си бяло поле, сиво бели облаци надвиснали над вас на 600-1500м и средно силен снеговалеж Практически не се вижда хоризонт отенък на светлосиво граничи със отенък на светлосиви облаци - как смятате лесно ли се лети и ориентира в подобни услови

33

Анонимен

преди 6 години

До шматка - Начало эксплуатации - 2 июня 2009 года, как ги сметна 15 години?

32

Анонимен

преди 6 години

Последните думи записани в черната кутия са били "ти мен сига уважаваш ли мъ?"

31

Интелект

преди 6 години

Аман от кухи *** ... Ви само хейтвате а изобщо не мислите. В първите часове от нещастието съобщиха за намерени части и от хеликоптер ... после всичко изчезна по това съобщение ... защо не се замислите за това !!!!

30

Анонимен

преди 6 години

Руснак изпил горивото и паднали..ха.ха

29

Анонимен

преди 6 години

Аз мислех че руснаците са най-добри в колесниците, а то имало инцидент с колесник. Боби разясни !

28

До 32

преди 6 години

Слаби са ти опорните точки. Довчера твърдяхте, че въобще нямало такава държаваУкрайна, че са измислени, че това са руснаци, говорещи на диалект и т.н. Сега изведнъж почнахте да подчертавате огромните разлики между тези две напълно различни държави. А хор Александров, дето до един загинаха по най-*** начин, и то пак веднага след старта - и там ли украинците са виновни?! Мий кeнeфитe на Позитано и гледай да не те гепят, докато търкаляш поредната пита краден кашкавал.

27

Анонимен

преди 6 години

шикс

26

Анонимен

преди 6 години

До Апел до USA и EUАн са УКРАИНСКИ самолети бе, многомалоумник!А разни руски авиокомпании купуват и Боинги, и Еърбаси. Тази година "Аэрофлот" ще купии 50 от новите МС-21 - един модерен самолет за средни дистанции. След 3 години руско-китайският голям далекомогистрален CR-929 ще подпали задниците на директорите и на Боинг, и на Еърбас!

25

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 3Самолетът не е съветски - първи полет - декември 2004 г. Това е украинско-руски проект, произвежда се в Украйна, но и в Русия, където производството му е спряно допоявата на купувачи. Това е единственият фатален инцидент. Провери какви инциденти е имало с БАЕ, Бомбардие, Ембраер, Дорние - самолети от същата класа!И не се радвай на чуждото нещастие - утре друг ще изпищи! Големият Счетоводител, Всевишният, Справедливият скоро ще гътне друга пешка от таблата!

24

Боби

преди 6 години

До СатаНАТО 255000 часа ако летиш на презокеански полет от 12 часа или 25 часа седмично(4 полета) сещаш се за колко време се правят? 2000 се правят за една годинаНо ако летиш Москва Воронеж и всеки полет ти е 1.5 часа и 5 дена да летиш седмично 25 часа на презокеанските ще ги гледаш през крив макарон

23

Апел до USA и EU

преди 6 години

Западът да прояви човещина и великодушие: дайте им на тия окаяни рашки Боинги и Еърбъси, че ще си затрият народа, там стана ежедневие да им падат самолетите. Жалко за хората, за близките, аман от тая руска мужищина! XXI век стана, Хъбъл засне Вселената, Кюриосити праща снимки от Марс, електромобил кръжи в земната орбита, тия *** ни кола, ни граждански самолет могат да направят като хората, само приказките им големи, ама то се виждат голите им ***! Помогнете на хората в Русия!

22

Анонимен

преди 6 години

Добре, че тези самальоти нямат разрешение да летят над Европа. По далеко от русия, по близо до цивилизацията.

21

СатаНАТО

преди 6 години

В конкретния случай командирът е бил 52-годишен с 5000 часа нальот, което ме навежда на мисълта, че е почнал да лети доста късно. 5000 часа нормално се навъртат за 6-7 години.

20

Анонимен

преди 6 години

Допреди няколко гдини руснаците имаха огромен недостиг на пилоти, но не искаха да взимат чужденци. Напънаха се и обучиха за пилоти щурмани, бординженери, дори радисти. Само че на 40+ е трудно да станеш пилот като хората. И се случиха куп аварии поради пилотски грешки, вкл. В Казан един такъв екипаж заби боинга перпендикулярно с носа надолу в пистата.

19

СатаНАТО

преди 6 години

Самолетът е конструиран в бюро Антонов, но лиценз за производство имат и руснаците и го сглобяват във Воронеж.

18

Анонимен

преди 6 години

До 20Пилотът, то е ясно!