по време на соца държавата ти взимаше всичко метър за вятър.на мен ми отчуждиха двор в центъра на Пловдив и го платиха по 6 лв. кв.метър - 500 кв.м за 3000 лв. по това време тръбант струваше 4000 лв.
аз пък го прочетох "жаба", та реших, че някой ще спасява жаби. Също като дръндавеца и блатните кокичета на Струма;)
Не си прав за СОЦА - Тогава Държавата отчуждаваше и даваше много пари на собствениците ВЕДНАГА . Днес Мафията може да ти вземе Имането за Жълти Стотинки и да ходиш да се жалиш в БГ Съда , ако успееш да събереш Данни от Администрацията .
Целта на забавянето е и да се увеличи цената и преразпределяне на отчуждаваните имоти. Другото е плява.
Лесно беше при соца, нямаше обжалване, нямаше търгове, нямаше конкурси кой да лапне големия пай. Възлага се на строителите и почват. Сега докато се натуткат от много важности хората ще чакат, катастрофи ще продължават ! Пък и качеството беше по-добро, видно от дълголетието на пътищата . ПСЕВДОдемокрация !
Който е запознат с терена и населените места на централния север, веднага вижда че проекта на магистрала минава през нищото, далеч от основните населени места и обслужва само транзитния трафик. Като няма пари, да направят скоростен път, но да може да се ползва!
Я не сакъм да съм добре,сакъм Вуте да е зле! И за магистралата и всичко нашенско,за съжаление.......................
Жалба бави магистралата Русе - Велико Търново