Сега ще се опразнят буферните паркинзи, хората ще спрат да си подновяват картите и след известно време пак ще си е по-старо му. Иначе 120лв за неудобен паркинг никой няма да даде.
Питам се защо Столична община е продала паркингите на метростанция Сердика 2бр. и метростанция Жолио-Кюри 1бр. . Има и още 3бр. , които не са въвеждани в експлоатация на метростанция Стадион Васил Левски, на метростанция Централна ЖП гара и на метростанция Сливница. Това са общо 6 паркинга, които можеше съвсем спокойно да се използват най-вече този на метростанция Сливница.
добре де - като паркирам на буферния паркинг да речем до Метро (магазина) - какво друго да правя освен да с кача на метрото за да стигна до някъде? Или може да си напазарувам в Метро да речем - ама те си имат паркинг? Или да се разхождам в калта? Мисля че всички буферни са направени на подобни места. Нещо май са се объркали общинарите - сънуват големи кинти да изкарат.
До Истината. Същото е и в Пловдив. Ужасни задръствания на всички кръстовища, затварят се улици, светофарите са ужасни, чака се по 15 мин., а уж трябваше да станат умни. Някой прибра едни пари. Никаква организация на паркирането също. За безразборното строителство да не говорим, разрешиха застрояване на всяко петно, а тези хора къде ще държат колите си никой не се интересува. И тук едни хора взеха едни пари за разрешителни. Изобщо хаосът е пълен, и това явно е във всички градове.
А тези водачи на МПС , които ползват разкаляния паркинг пред моя блок 159 по 10 ч. като"буферен" , за да се качат в метрото на "Западен парк" /а аз нямам къде да паркирам/ на кого да плащат
И какво? Паркираш се, отиваш в метрото, ползваш си картата за да влезеш вътре и веднага излизаш - ползвал си метрото, значи всичко е наред.
Като чета коментарите и ми прилошава... Всички искат паркинги и гаражи, че ако може някой и нафтата да им плаща, щото си движат големия *** с колата... 50% от коментарите са как да излъжем системата... не как да направим нещо, от което всички ще спечелят по мъничко... Идеята на паркинга (абонамента) е да улесняват и насърчават движение с градския транспорт... който иска да го ползва за 100лв/мес или за 2 лв/час - добре е дошъл... Като лъжем/прецкваме системата макрая прецаканите сме самите ние..
В България автомобилите са малко, доста по-малко от средното за ЕС, но въпреки че са малко, няма къде да се паркира, което в по вина на общините и на държавата. София е същият случай. В София има малко автомобили на човек от населението, но изглеждат много заради изключително лошата организация на движението и паркирането, както и заради все по-намаляващият брой паркоместа, заради хаотичното строителство в София.
Защо? Защо ти да имаш право с раздрънканият си 8-9 годишен автомобил, който е на 150 хиляди колометра да се движиш в България, а някой друг с идеално поддържан 11 годишен автомобил на 50 хиляди километра да не може?! Направо си го кажи - всички автомобили различни от твяо да се спрат от движение.
Има огромни пустеещи места около метростанциите, където може да се изградят паркинги, но от ОВЩИНАТА предпочитат да скубят пари от хората. Като има балъци - да им плащат
В България има прекалено много автомобили неможе 4 членно семейство да е с 3,4 коли и после се чудят къде да паркират който има повече от една кола в семейство трябва да си плаща за паркинг и трябва да се въведе забрана за движение на коли по стари от 10/15 години.
Смешници, само простотии се мислят. Нали си си купил карта окъде на къде ще те задължават да ползваш или да не ползваш метро.
заради липсата на паркинги се паркира по градинките и в тинята ... после тая тиня се връща на пътя, ето за това има смрад и прах в града
До От Лозенец за млдаостНищо, правиме партия ти плащаш половината, аз другата... след като парираш ми е даваш, след като се върна от работа ти е връщам .... и така ти паркираш на половин цена, аз се возя на половин цена :)
винаги се намира вратичка в не много обмисленото ршение... даже още по евтино, сега една фб група и паркиращия и ползващия метрото ще си делнат картата :)
Имате карта, но не сте в метрото? Може да ви накажат!