Засега няма нито един нормален допустим з а движение автомобил произведен от TESLA.основен проблем са опасни скенери инсталирани вместо доказано безвредни традиционни фарове.Този тип скенери увреждат тежко и нелечимо важни охрани на въздуха и повъrхноста..
Българката д-р Маргарита Маринова от 2017 г. е старши авиационен инженер по въпросите на Марс и разработката на двигателни системи в компанията на Илон Мъск за космически технологии "Спейс екс"
Съмнявам се, че е изстрелял ракета наистина. По вероятно е да е създал супер технологично студио и от там да изстрелва ракети и коли в космоса , и даже да обикакят с видеоклип около Марс.
Тоя срина и ракетната и автомобилните индустрии и научни среди. А дано фалира по бързо та поне нещо да остане.
Принципно нерентабилни ще са всички електромобили докато не се въведат 2 технологии - Наистина бързо зареждане но не и в ущърб на живота на батерията- Евтини батерии или като минимум евтино пълно рециклиране на батериитеима и трети фактор но той лесно се преодолява - брой и капацитет на зарядни станции
600 километра са ми предостатъчно. Истината е, че над 480 с кола, никога не съм минавал и си е живо наказание. При положение, че разби експлоатирани компании, като Wizz Air, ме карат навсякъде в Европа за 100 лева, предпочитам да си спестя 5 часа каране ...
Докато не стане руска компания, и не почне да печели със спомощевателството на Владимир Путин и Кремъл.
Леле какви мислители се изказват тука.... не е истина. От къде ги вадите тези мисли бе хора? Единят туби с бензин ще складира за войната, другият знае (защото една жена казала на жена му) със сигурност, че америкаското правителство финансира Елон, трети пък е наясно кога точно ще фалира... Пийте си хапчетата ей... Вярно е че е весело така, ама се отразява на организъма. :-)
Мартинчо, не го мисли Елон. Не се напъвай, че ще те заболи главата. Губи, печели... това което прави той е от друга дименсия и има още време докато умници като теб го схванат и започнат да пишат хвалебствия
Независимо какво е направил Мъска, а то е много и е наистина в полза на човечеството, ама това за което мога да му сваля искрено шапка и да му кажа евала е, че хареса и спечели най-красивата жена на света - Амбър Хърд. Другото е бошлаф работа :)
Илон Мъск го чакат да фалира от 10 години а той не само че не фалира ами се готви да кацне на Марс.
До Анонимен 14Баце ти за слънчеви колектори не си ли чувал? Надyпвaш Теслата с колекторите към слънцето и чакаш да се напълни резервоара с чиста безплатна енергия. Хората околосветски полет със самолет на ток направиха, ти още тубите ше мъкнеш да те боли кръста.
Проблема не е в задръстванията или студа/жегата. Батерията е 90 киловатчаса. За 100 км са нужни 15-20 киловатчаса. Климатика харчи 2 киловата максимум средно към 1 киловат в най-голямата жега. Печката е пак толкова. Зимата средно с 500 вата се отопляваш. Трябва ти 1 киловат само за първите 15 мин докато се стопли колата. Точно това са най-големите и предимства и кефове. Климатика вдига малко разхода. Проблема е дългия път и бавния заряд. И липсата на места за зареждане. Другото е перфектно
Жалко, че не могат да продадът всички 500 000 автомобила, които са им поръчали, на един път. Е тогава, ще има поне печалба от 5-6 милиарда и колелото ще почне да се върти на пълни обороти.
Много хора си мислят, че Мъск едва ли не е измислил първия електромобил и първата ракета. Преди 20г, когато той се занимаваше с интернет и PayPal, Дженерал Мотърс пуснаха EV1. Първата серийна електрическа кола, не много различна от сегашната Тесла, особено 2-рата генерация. А и "Тесла Моторс" не е създадена от Мъск. Има документален филм " Кой уби електрическата кола"- за това как нарочно са спрели програмата и унищожили всички произведени коли.
До BurzumЕ как няма да злобеем ? Какво ни остава, иначе, в нашите жалки и скапани животчета, освен да плюем и да мразим ?
Един коелга има Model S и мога да кажа, че тази кола е просто страхотна. А факта, че за 10 евракта сме минавали 500 километра с нея, си е невероятен отвсякъде. Да, ако е -20 градуса, изисква повече енергия. Това е единствената слабост на тези автомобили.А глупсоти от рода на "ми ако си на 30 градуса "нанагорнище не моиш мина и 300 километра", само ще попитам - Къде е това 200 километра "нанагорнище" и коя кола, няма да и се качи 2 пъти разхода ? Теоритично ...
Докога Tesla ще се бори с гравитацията, тук на Земята?