Стига глупости!осрано жп,*** държава,осрано правителство.ако някой се разрови многи ще мирише
Владимировщини ... когато пуснеш мотриса за 140 км/ч на път позволяващ 60км/ч, а локомотив развиващ максимална скорост 100км/ч на път, позволяващ 160км/ч
Защо пишете глупости за повишение на заплати заради реформа и добри резултати!? Господа журналисти и управляващи, вие наистина ни мислите за ***. ПРОСТО - ЗАПЛЛАТИТЕ СА ОБВЪРЗАНИ С МИНИМАЛНАТА! НИЩО ПОВЕЧЕ - НИТО РЕФОРМА, НИТО ПЪТНИЦИ, НИТО ТОВАРИ! Кадри няма, нови не се подготвят, а старите и подготвени се пенсионират до 2-3 години! Скоро се впечатлих много, разбирайки, че "Тодор Каблешков" подготвя счетоводители и икономисти за транспорта!!! Досега не знаех, че има.недостиг!
Заплатата на жепейците е вързана за МРЗ.След като се вдигне МРЗ с 10% и нашата се вдига с толкова.Има таблица в последния подписан КТД.Това не оправдава факта че заплатите са към 700лв тоест след облагане ако нямаш клас отиваш на 500.И всичко това на фона на отговорност и ежегодни изпити.Млади хора не постъпват а старите са пред пенся.До 5 години БДЖ и НКЖИ няма да имат подготвени кадри
Защо не го питат какво става с поддръжката на мотрисните влакове? Защо не избират вече повече от година кой ще ги ремонтира?Откъде ще намерят пари за ремонта им, щом планират да изхарчат субсидията по просрочените заеми. Какви са тайните секретни параметри за новите машини на БДЖ, за които смятат да изхарчат милиони бюджетни средства?
Това за заплатите не е "вдигане на заплатите".Това е клауза от действащия Колективен трудов договор, според която, след повишаване на мин.РЗ за страната, се повишава със същия процент заплатата в БДЖ.
Интересно как частните жп превозвачи им излиза по-изгодно да си вземат лиценз и чисто нови машини и да плащат по-високи заплати, отколкото да ползват услугите на БДЖ. Дали Владимиров има отговор на този въпрос? Дали няма злоупотреби и неефективно управление?
и да вдигне заплатите БДЖ не може да достигне висините, които виждаме във обществената поръчка за ремонт на ЖП линията от Елин Пелин до Костенец за 1 МИЛИАРД лева. Познайте кой ще я спечели.
На Владимиров са му все точно локомотивите, поради което 1 да се развали и се почват драмите с големите закъснения, отменени влакове.Това обаче не го притеснява, защото ремонтът на локомотивите струва пари, докато приходите му от дейност са 15%, а субсидията от държавата не зависи от постигнатите резултати. Успешната владимирова реформа е - всичко на скрап, и симулация на дейност с цел - запазване на субсидията и усвояването й от увеличаващата се администрацията.
Да не забравяме една скандална сделка със застраховка на БДЖ, където подвижният състав бил застрахован, но само когато не е в движение. Т.е. като да си застраховам колата за Гражданска отговорност, но да ми важи само в гаража. По същия начин в Хитрино, застраховката на влака на Булмаркет покривала по-малко щети отколкото застраховка Гражданска отговорност на коя да е кола?!
Трябва ли да затрива по някое от отрочетата си министъра, че да се сети, че и в БДЖ искат хляб да ядат?
Московски си пише активи, след като се ***.......Да беше ги направил тези подобрения преди да стане касапницата в Хитрино.
Проблема е че такива структури са напълно 100% безконтролни от държавата, те. съответното министерство. Симулира се дейност само ако някой случай се разшуми по медиите. Последния такъв обаче не беше достатъчно скандален за минстърчето , че то да разпореди проверки по него.
Освен това БДЖ закъснява с изплащането на заплатите на служителите! Заплата за януари ще се вземе в края на февруари
БДЖ вдига заплатите, финансовото състояние се подобрило