Какви са тези 400 мерки и 400 реформи влака си върви кучетата си лаят а Владимир Владимиров освен да назначава футболисти за друго не мисли !
За да се оправи БДЖ-то всичкото селянин дето са във власта трябва да се пратят на нивата да копат. Селянин не може да бъде управляващ той няма капацитета за тази дейност. На селянин му дай да копа да сади и да дои кравите за друго не го бива. А не го бива защото вместо да върши работа селянина мисли как и какво да откраде. Кражбата е в кръвта му. Заложена е в гена му. Има и такива селяни които са работливи и честни познавам много такива но се срещат много на рядко. Внимавайте за какви гласувате!
И явно се вижда как си представят реформите от БДЖ. По-малко влакове, с по-малко вагони, с по-малко персонал, а столовете им от времето на Сталин. Приходите на БДЖ от превоз на пътници са 15%, така че може да се предположи защо се развиват основно към администрация
БДЖ ще се оправи когато го закрият.С тези влакове от 50 те години на миналия век освен за *** и за тварене за друго не стават.
Владимир Владимиров пак лъже нагло. Преди имало 100 човека в холдинга, сега имало 70 ... обаче не казва колко са в другите администрации - все пак футболистите не ги назначава към холдинга, а към Товарни Превози. Ама "представяте ли си какви машини можеше да се купят ако не бяхме платили толкова пари", все едно не изплаща точно купените нови машини. Новите щели да бъдат с включена поддръжка ... но те и Дезирата бяха с поддръжка, но БДЖ реши да икономисва и не плащаше за нея
САМО с пари няма да стане. Трябват и Железничари с главно "Ж". Преди години имаше цели фамилии от хора- дядо, беще, син, израстнали и отдали сърцата си на железниците. Те живееха в служебни жилища край ЖП линиите на България и денонощно бяха на разположение на службата. Такива вече са рядкост. А без тях не може.
След обвиненията в корупция: Ще се оздрави ли БДЖ?