224

Анонимен

преди 6 години

стигнах до "В Германия..." и спрях да чета. Кое ни е като в Германия че ще се равняваме по тях? Доходите? Пътищата? Корумпирания държавен апарат от-до?

223

Колите

преди 6 години

хубаво, ама някой да се сети да ревне срещу презастрояването? Тези коли да не падат от небето. Идват с `новодомците` от провинцията, дето плащат мило и драго за гарсониера в квартал-лукс без улици.

222

Факт

преди 6 години

Някои искат колите в България да намалеят. Това са индивиди от няколко групи болести:- такива, коити мразят колите- такива, които искат да не им се пречкаме по пътищата, докато те си джиткат по тях- такива, които искат още повече да застроят градовете, в които се строи, а паркираните коли им пречат. Това важи особено силно за София, където около 30% от съществуващите места за паркиране бяха застроени от мафията и хората се принудиха да паркират на места, където не трябва да се паркира

221

Анонимен

преди 6 години

Внимавайте какво си пожелавате

220

Край

преди 6 години

Отдавна ми прави впечатление че в този сайт много обичат бедните. Всичко трябва да е без пари и да има за бедните и то по много. Всички беди идват от бедните. Ако бедните бяха забранени света щеше да е по-хубав.

219

Анонимен

преди 6 години

Г-н Владислав Горанов първо да направи минималната заплата 700 евро,и след това да приказва за по високи данъци и подмяна на автопарка!

218

Край

преди 6 години

В София и ромите от Факултето вече са с "коли". Това е защото с 500 лв. можеш да имаш кола - нещо немислимо в голям град в нормална държава.

217

Усещате ли го

преди 6 години

какво ви готвят вашите избранници герб, усещате ли? винетката, гражданската, данъчето, масълцето - докато шавате, ще пълните гушката на вожда ви Бокомир и ще си мислите, че сте в Европата.

216

Анонимен

преди 6 години

Една нова кола е 20 хил лв и с начална вноска от 5000 лв се изплаща за 5 години по 250 лв на месец. Дори мрънкачите с по 1000 лв заплата (средното за страната) могат да си го позволят. Да, ама не! По-добре 15 годишен мерцедес или bmw - все пак фукнята е по-голяма от нова фабия, нали?

215

Факт

преди 6 години

В България данък МПС май е най-висок в Европа, погледанто от гледна точка на съотношението доходи:данък МПС. Това едва ли учдва някого.

214

Край

преди 6 години

В големите градове колата е лукс Фактически.Ако тук властта изпълни задълженето си да разчисти тротоарите/Градинките/площадките от коли ще се види че в София 1/2 от колите няма къде да бъдат паркирани законно.И ако някой смята че трябва да се събарят кооперации или училища за да се правят паркинги просто не е по главата си.

213

Еколог1

преди 6 години

Да обаче никой не споменава,че в Германия не се плаща данък на кола с газово устройство защото има никакво замърсяване без значение колко е стар автомобила.защо мислите тук в БГ на ГТП мерят изгорелите газове на бензин заото на газ нищо не отчита друг е въприса за дизела не мислете,че новите са еко един 25г. Дизел може да е по чист и от чисто нов старите работят на по висока компресия около 32 което значи по добро изгаряне,а кой нов дизел е с повече от 22 bar.компрсия?

212

Факт

преди 6 години

В държавите по белия свят, колите на човек от населението са много повече в сравнение с България и това е обяснимо - затова ги наричаме белия свят. Там обаче също си карат трошки и не им пука особено много. Само в градове,в които пишман еколози са успели да се наложат, прилагат едни напълно безмислени ограничения за колите,от което полза разбира се няма, освен че пишман еколозите са доволни. Това обикновено са градове в най-богатите държави, които просто си нямат други проблеми и си ги измислят

211

7+

преди 6 години

До БългаринЛъжеш!! Данък - 265 лв и гражданската е по малка 196-206 лв.

210

Бисер

преди 6 години

Мойта е на 37 години и *** с нея където ми душа иска.

209

Стамат

преди 6 години

Правилно! Данъкът трябва да е 5 пъти по-висок!

208

Край

преди 6 години

ББ се крепи на това че реализира трите най-големи мечти на българите:1. евтини кебапчета /без значение от какво/2. евтина бира /найлонова бутилка от 3л./3. евтина "кола" на тротара пред блока /без значение 5 или 7 употреба/.Резултата е - мааани беегай.

207

Факт

преди 6 години

В България от около 1970 година, колата вече не се считаше за лукс, а за необходимост и то при добре развитият градски транспорт. Сега и заради изключително много влошеният обществен транспорт в България, почти всички разбраха, че колата е необходимост. Разбира се въпреки че колите са ни по-стари, ние изоставаме от ЕС по брой коли. А ако махнем старите коли, ще ни запишат в книгата на Гинес за държава с най-малко коли на човек от населението. Е, доста стари коли има и в Амстердам, Брюксел, ...

206

Българин

преди 6 години

МАГИСТРАЛЕТЕ БИЛ НАПРАВИЛ БОЙКО - ще си ги плащаме БЪЛГАРЕ с данъци , Винетки и т.н.Санирале биле панелките безплатно а ??? Влади Горанов истимарската ще си ги вземе с данъците тея парички , ох бабини златни ГЕРБАДЖИЙЧЕТА !!!

205

Край

преди 6 години

Ако сме Общество - трудно с много вой ще намалим колите наполовина като всичко свързано с тях стане скъпо. Парите от това ще пратим в градски транспорт и той ще стане бърз комфортен и редовен по часовник. Така са организирани градовете в белия свят.ОБАЧЕ ние сме българи дошли сме някъде от Пакистан/Авганистан и може и да не успеем.Тогава просто ще задръстим града с коли и ще се душим в газове. И нормалните ще продължат да бягат.